ליגות ב' ו-ג' - סיכום משחקי אמצע השבוע

שוויון בדקה ה-95. עמישב פ שוויון בדקה ה-95. עמישב פ"ת (אלון יהודיוף)
בליגה ב': הפועל חולון מגדילה את הפער, בית שמש ממשיכה להתבזות ובצפון א' שוב מהפך בפסגה. בליגה ג': הפסד למכבי רחובות, שיכון ותיקים ר"ג דורסת והפועל ירוחם

ליגה ב' קיימה אתמול והיום (ג') את המחזור ה-12 באופן כמעט מלא ובליגות ג' נערכו לא מעט משחקי השלמה. בליגה ב' צפון א' בוטל משחקה של המוליכה, הפועל שפרעם, מול קרית ים. בני מג'דל כרום ניצלה זאת כדי לטפס לפסגה בעקבות 0:3 על ג'וליס. בני סמיע ברחה מעט מהתחתית לאחר 0:2 בחוץ על הפועל כאוכב שעדיין מסובכת. בית"ר נהריה ממשיכה לאכזב אבל בעונה כזו גם 1:1 ביתי מול קבוצת הצמרת של כפר מנדא זו תוצאה נאה. אחי עכו השיגה ניצחון חשוב בתחתית כשהביסה 0:4 את צעירי שפרעם.

בצפון ב' ייערך משחק העונה בין הפועל אום אל פאחם להפועל בני זלפה רק בעוד שבועיים וגם מכבי אחי איכסל תפגוש רק בשבועיים את בני כפר קרע, כך שבינתיים לרמות מנשה וסנדלה גלבוע, הייתה הזדמנות להתקרב קצת למוליכות, אבל המשחק ביניהן נדחה. הפועל בני ערערה ניצלה זאת כדי לעקוף אותן בדרך למקום הרביעי כאשר שער של וליד צידאווי העניק לה 0:1 על מכבי אום אל פאחם. מכבי עירוני יפיע ברחה קצת מהתחתית כשהביסה 0:4 את בית"ר כפר כנא שממשיכה להיות תקועה במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. שחר סימן טוב, בשערו ה-12 העונה, הציל להפועל טירת הכרמל נקודה יקרה כשהשווה בדקה ה-85 ל-2:2 במשחק הבית מול מ.ס. דבוריה.

בדרום א' נהנתה כבר אתמול (ב') המוליכה, הפועל חולון, משערים של חיים פונטרמולי, יחי זכריה וחן לוי כדי לנצח 1:3 את נחלת יהודה. הניצחון של חולון גם הגדיל את הפער בינה לבין המקום השני לחמש נקודות לאחר שעמישב פ"ת נחלצה מהפסד, כשהשוותה ל-2:2 בדקה ה-95 מול בית"ר ר"ג, שמצידה השיגה נקודה ראשונה העונה בבית לאחר שישה הפסדים. אור יהודה נצמדה למלאבסים במקום השני לאחר שגברה 0:3 (צמד ליאיר כהן צדק) בחוץ על רו"ח ת"א. שער של עומר גרין ביסס את מעמדה של קרית אונו בחמישייה הראשונה כשקבע 0:1 קטן על בית"ר פ"ת שממשיכה להתקרב בצעדי ענק למאבקי הירידה. צמד של מיכאל רובינוב נתן ללזרוס חולון נקודה ב-2:2 בחוץ עם שמשון ת"א. אלנור אלייב, אקס לזרוס, כבש והורחק מול קבוצתו לשעבר. 2:2 הייתה גם התוצאה במשחק התחתית בין בני ג"ת לרמת ישראל, שכבר הוליכה בהפרש של שני שערי ם מצמד של אביב כהן. שער בדקה ה-90 של אורן שמחי העניק לפרדסייה ניצחון חוץ של 1:2 על הפועל כפר קאסם. המשחק בין כפר יונה וצעירי טייבה ייערך בשבוע הבא.

בדרום ב' המוליכה, נורדיה ירושלים, הייתה חופשית ומכבי קריית מלאכי ניצלה זאת כדי לצמצם ממנה את הפער לשלוש נקודות לאחר 0:2 בחוץ על מכבי ב"ש. בית"ר גבעת זאב נהנתה משער של רפאל עמיאל כדי לנצח 0:1 את מכבי נתיבות והרחיקה אותה מעט מהצמרת. צעירי רהט צמודה לגבעת זאב לאחר 2:4 ביתי על בית"ר מעלה אדומים. מכבי אשדוד חזרה לנצח כשהשיגה 0:2 בחוץ על בית"ר יבנה. בני אילת הפכה פיגור לניצחון 1:2 ברחובות על בני יצ'לאל הודות לשערים של אוראל בקמן וגל אסולין. עירוני בית שמש ספגה הפסד 11 ברציפות מפתיחת העונה, הפעם 6:1 בחוץ מול עירוני מודיעין. מכבי שדרות ירדה למקום הלפני האחרון לאחר תבוסה ביתית, 3:0 למ.ס. ב"ש שעקפה אותה בטבלה.

בליגה ג' גליל עליון המשחק מהמחזור השישי בין בני בענה למרום הגליל שוב לא נערך וגורלו ייקבע, כנראה, בבית הדין.

בשרון אירחה שמשון כפר קאסם את עירוני אריאל לקרב בין שתי קבוצות שרוצות להצמד לצמרת הגבוהה. זה נגמר עם 1:3 למקומיים שנהנו משערים נידאל עותמאן, מוחמד דסוקי וזיאד אבו שרך. אורי כביר רק צימק לאריאל.

בת"א רצתה עוצמה חולון להשיאר בקשר עין עם המוליכות כשאירחה את בני יהוד, אבל תיקו 3:3 הרחיק אותה קצת מהצמרת הגבוהה. שיכון ותיקים ר"ג (שלושער לדניאל אלכסנדרוב) עקפה את עוצמה בטבלה לאחר שהביסה 1:8 בחוץ את בית"ר עזרא.

במרכז נחלה מכבי רחובות הפסד ביתי 1:0 להפועל בני אשדוד, שככבשה מרגלי עדי אלקיים כבר לאחר 11 דקות והחזיקה ביתרון עד לסיום למרות ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-35, בעקבות הרחקתו של אביחי שבילי. הפועל גדרה (צמדים לליאור סויסה ולמולה טקלה) ממשיכה להוליך לאחר שדרסה 0:9 את הפועל רמלה האומללה. במשחק נוסף הביסה הפועל מצליח 1:6 את מבשרת ציון. 

בדרום אירחה הפועל ירוחם את אליצור יהודה המשתפרת ורצתה לשמור על מאזנה המושלם, אבל שער בודד של האורחים העניק להם 0:1 קטן שקטע לא רק את המאזן המושלם של המקומיים, אלא גם הנחיל להם הפסד בית ראשון לאחר שנתיים. מ.כ. ערד גברה 2:3 בחוץ על מכבי חורה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מין מצא את מינו ליגה ג ממתינה לכם
(שמשון ולזרוס חחחחחחחחחחחחחח: 17:08 14-12-2016)
הקטר של הפועל חולון פתח פער 5 נקודות מעמישב ומאור יהודה המשך יבוא בהקדם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?