מרמורק מול נס ציונה: הקרב על המקום הראשון

מכיר את הקבוצות נהדר. בוזגלו (נס ציונה שלי) מכיר את הקבוצות נהדר. בוזגלו (נס ציונה שלי)
משחק העונה בליגה א' דרום מעורר עניין רב. לאחר שבנה את הקבוצה במהלך הקיץ ולמד את מרמורק לאורך החודשיים הראשונים של העונה, אוהד בוזגלו מנתח את משחק העונה בטור מיוחד

אין ספק שאלו שתי הקבוצות הטובות בליגה ושאחת מהן תהיה זו שתעפיל לליגה הלאומית. יש פערי תקציב אדירים בין המועדונים, מרמורק עם תקציב גדול מאוד ועוד אפשרות להתחזק, ואילו נס ציונה עם תקציב שפוי ואף נמוך במושגים של התתמודדות על עליה. במקרה הטוב נס ציונה תתחזק בעוד שחקן שיוכל לשדרג.

במרמורק אי העפלת ליגה תחשב לכישלון חרוץ, בעוד בנס ציונה נהתמודדות על העלייה עד הסוף מול המיליונים של היריבה תיחשב כהצלחה למרות הרצון גם שם לעלות. מקצועית, אני חושב שנס ציונה יותר יעילה וחזקה, אבל במרמורק יש מעט יותר איכות ואת הקהל הדוחף. אני תמיד בעד התלכיד והקבוצתיות כמו שלנס ציונה וגם החוסן המנטלי ישחק תפקיד. במרמורק יש יותר לחץ ולכן שם העניינים מועדים לפורענות במקרה של משבר מקצועי. התנאים והשקט של ההנהלה בנס ציונה שווים זהב לעוסקים במלאכה.

השוער
עמית שמש (נס ציונה) הוא בעיני השוער הטוב בליגה עם משחק רגל מהטובים בארץ ואילו רק היה יותר חרוץ היה עושה קריירה ארוכה לפחות בלאומית.
עידו לוי (מרמורק) הוא שוער מצוין ומנוסה ובעמדה הזאת לשתי הקבוצות שוערים מצוינים.

עידו לוי (יוסי סוריק)
ההגנה
לשתי הקבוצות מרכז הגנה חזק מאוד עם צמד בלמים נהדר גם שחף הלמן ועוז יפרח מהצד האדום וגם אסי חקאק וגיא עיני הנהדרים. בעמדות המגנים לשתי הקבוצות מגנים חזקים שתוקפים ולדעתי יתרון קטן לנס ציונה עם רביד אשר ובן סיטלקול על תומר ירוחם וחן נוגן.

הקישור
למרמורק קישור נהדר שכולל את דודו בן שושן שכל המשחק עובר דרכו ואת אלון סולטן המצוין. לנס ציונה קישור מאוזן עם מאור זהר, דן עזריה ואופיר חמו/דניאל תרועה. הקישור של מרמורק יותר דליל שמנסה להניע כדור יותר ואילו לנס ציונה קישור מעובה ועובד. בחוליית הקישור שתי הקבוצות פחות או יותר שוות.

ההתקפה
בנס ציונה סהר לוי דלה ימפולסקי ומתן לוטטי/ניסים אסייג ואילו במרמורק עידן חג'ג', יוסי אסייג, תימור אביטן ואיציק אבושדיד. כשגם על הספסל של מרמורק יושבים סהר שבתאי וגיא עובדיה המצוינים. יתרון ברור למרמורק באיכות ובעומק של החלק הקדמי וסביר להניח שהם יהיו יותר מסוכנים מנס ציונה.

סהר לוי (תומר רוט)
צוות האימון
שני מאמנים מצוינים, ראויים, וותיקים, שועלי קרבות שמכירים כל פינה חשוכה בליגה. אני בטוח ששניהם יגיעו ממוקדים ויכינו את הקבוצות בצורה טובה ובהחלט תהיה השפעה גדולה גם למאמן על הקווים בסוג משחק שכזה. החשיבות של המאמן תהיה מכרעת וההשפעה תהיה בעיקר ברגים הקריטיים של ההתמודדות. מאמן שיידע להגיב נכון ברגעים האלה, יחגוג בסיום.

לסיכום
תלכיד יעיל ומחובר של נס ציונה מול ניסיון, סגל רחב וקהל של מרמורק. לאורך עונה שלמה קשה לי לנבא מי תעלה, אבל ברור לכולם שאני בעד נס ציונה וגם מאמין שהיא זאת שתעלה. נס ציונה זה מועדון מדהים במיוחד מבחינת הנהלה ותנאים ונהניתי מכל רגע שם ואני מאחל להם להעפיל לליגה הלאומית בתום העונה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בוזגלו מאמן בכי טוב בארץ
(כתום: 20:01 15-12-2016)
3
אוהד בוזגלו
(מירו: 21:35 15-12-2016)
עשיתה עבודה טובה בנס ציונה אבל טוב שמחר אתה לא מוביל את הקבוצה כי למשחקים חשובים תמיד נכשלתה בהכנת הקבוצה.
4
הכח רמת גן
(משה: 08:50 16-12-2016)
בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?