ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

ממשיכים לנצח. הפועל חולון (אלון יהודיוף) ממשיכים לנצח. הפועל חולון (אלון יהודיוף)
מג'דל כרום סחטה נקודה בחיפה, בצפון ב' רק תיקו לא.א. פאחם, בדרום א' חולון ממשיכה לנצח ובדרום ב' נורדיה חזרה לנצח. בליגה ג': הפסד ראשון לצעירי טמרה, ניצחון ראשון לקרית אתא, מכות בדרבי בין אורנית לאריאל והפועל רמלה ופרדס כץ ממשיכות להתבזות

המחזור ה-13 בליגה ב' כמעט הסתיים ובמחוז צפון א' פנדל של רוברט ארחיל הציל למג'דל כרום נקודה יקרה ב-1:1 בחוץ מול בית"ר חיפה. עירוני בני כאבול נצמדה למג'דל כרום בטבלה בזכות 0:1 בחוץ על אחווה עראבה. הפועל בועיינה חזרה לתמונת המאבק העלייה בזכות 0:2 בחוץ על הפועל כאוכב מהתחתית. בית"ר נהריה יכולה קצת לחייך לאחר 2:3 קשה בחוץ על הפועל קרית ים שכבר הייתה בפיגור של שלושה שערים וכמעט השוותה.צמד של אחמד חוסיין ושער של יאיר שריקי סידרו לבני נחף 0:3 על נועלת הטבלה, סקציה מעלות. מ.ס. ג'וליס השיגה ניצחון חשוב בתחתית כשגברה 1:3 על אחי עכו שעדיין מסובכת חזק. גם בני סמיע מסובכת למטה אחרי הפסד 2:1 בכפר מנדא.

בצפון ב' השיגה המוליכה, הפועל אום אל פאחם, רק 2:2 בחוץ מול אחי איכסל. הפועל בני זלפה ניצלה זאת כדי לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות לאחר 1:2 על הפועל ערערה, שמצידה התרחקה מהמוליכות. בני כפר קרע (צמד) ומכבי עין מאהל חתומות על המשחק הפורה של המחזור, 3:6 לטובתה של כפר קרע. סנדלה גלבוע, שלא כבשה במשך חמישה משחקים רצופים, כבשה רק שער אחד אבל זה הספיק לה כדי לנצח 0:1 בחוץ את מ.ס. דבוריה. בית"ר כפר כנא ממשיכה להיות ספקית הנקודות של הליגה והפעם זה נגמר בהפסד 5:2 לרמות מנשה, שכבר פיגרה בשני שערים במהלך המחצית הראשונה. מכבי אום אל פאחם, שקיבלה השבוע הודעה שהיא עשויה לרדת בסוף העונה לליגה ג' עקב חובות עבר, ניסתה לשים את הצרות בצד אבל סיימה רק ב-0:0 עם הפועל דלית אל כרמל שעדיין מסובכת בתחתית. 0:0 הייתה גם התוצאה בין עירוני יפיע לאלנהדה נצרת.

בדרום א' נהנתה הפועל חולון משערים של חן מלכה ובני שרקט כדי לנצח 0:2 בחוץ את הפועל פרדסייה. עמישב פ"ת שמרה על פער חמש הנקודות מחולון לאחר שבר דיגה וקובי דומר סידרו לה 0:2 משלה על איחוד בני ג'ת. אור יהודה, שתשחק רק ביום שני נגד בית"ר פ"ת, בטח לא שמחה לשמוע על הניצחונות של שתי הראשונות אבל שמחה לשמוע שהקבוצות שאחריה איבדו נקודות. צעירי טייבה לא השכילה לנצח בבית את רו"ח ת"א שנהנתה מצמד של אלון לוי ואילו הפועל קרית אונו נכנעה בבית 1:0 לבית"ר ר"ג משער של יוגב קלטקצי בדקה ה-89. לזרוס חולון אירחה את נועלת הטבלה מכפר יונה ולא התקשתה לנצח אותה 1:3, כאשר הרגע המיוחד של המשחק היה חזרתה למגרשים של עוזרת השופט, רינת יצחק (לשעבר אמיר), לאחר יותר משנה עקב הריון וחופשת לידה. שיהיה במזל. הפועל רמת ישראל ממשיכה להיות מסובכת בתחתית לאחר הפסד 1:0 בהית להפועל כפר קאסם. שמשון ת"א הצטרפה למאבק על הפליאוף העליון לאחר שחזרה מנחלת יהודה עם ניצחון 1:2.

בדרום ב' שבה המוליכה, נורדיה ירושלים, לנצח לאחר שדניאל דרעי ואליאור משלי, במשחקו הראשון בקבוצה, סידרו לה 1:2 בנתיבות. מכבי קריית מלאכי עדיין רחוקה שלוש נקודות מנורדיה כשליאור היילה עם צמד מסדר לה 0:2 ביתי על גבעת זאב ובשבוע הבא קררית מלאכי מגיעה לנורדיה למשחק עונה חם. מכבי אשדוד טיפסה למקום השלישי בזכות 0:2 ביתי משלה על מכבי שדרות המאכזבת. שער של עידן כהן סידר לבית"ר יבנה ניצחון 0:1 באילת. מכבי באר שבע ברחה קצת מהתחתית בזכות 0:3 בחוץ על עירוני בית שמש שעדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה.

שער ניצחון במשחק הבכורה. אליאור משלי
בליגה ג' גליל עליון הנחילה בני ממבע הפסד ראשון העונה לצעירי טמרה כשניצחה אותה 0:2 מצמד של אסעד עמאשה ונצמדה אליה עם 18 נקודות בטבלה. הפועל בני חורפיש יכלה לצמצם את הפער לארבע נקודות בלבד אך סיימה רק בתיקו 2:2 עם הפועל נהריה.

בגליל תחתון תגידו מזל טוב לבית"ר קרית אתא על ניצחון ראשון ונקודות כשגברה 4:6 על כפר כמא. שי דהן כבש רביעייה לאתא. מכבי נוג'ידאת (צמד למוחמד נוג'ידאת) ממשיכה לשמור על מאזן מושלם לאחר 0:3 בחוץ על בני אעבלין. עירוני בני שעב טיפסה למקום השני אך סיימה רק בתיקו 1:1 עם דיר אל אסד ורחוקה חמש נקודה מנוג'ידאת שבפסגה.

ביזרעאל הסתיים משחק הצמרת בין בית"ר עפולה לבני מושריפה ב-0:0 מאכזב, מה שאיפשר לנצרת עילית לטפס לפסגה לאחר ששלומי אלבז סידר לה 0:1 בחוץ על בית"ר אום אל פאחם. בני ריינה נצמדה לעפולה במקום השלישי לאחר שהביסה 0:6 את אחי ערערה ועקפה אותה בטבלה. מיראד  חריב כבש שלושער ואילו ערערה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. איחוד בני בקה ממשיכה לנעול את הטבלה לאחר עוד הפסד, הפעם 2:0 בבית לבני מוסמוס. במשחק נוסף גברה בית"ר עין מאהל 1:2 על עין סהלה.

בשומרון ניצלה בית"ר פרדס חנה את העובדה שבני פרדיס הייתה חופשית כדי לפתוח פער של שלוש נקודות ביניהן לאחר 0:2 על נוה שאנן. בית"ר פרדס חנה אף נותרה היחידה בליגה ללא הפסד לאחר שיריבתה העירונית, מ.ס., נחלה הפסד ראשון כשנוצחה 2:1 בחוץ ע"י אור עקיבא. אחווה חיפה טיפסה למקום השלישי לאחר שלא התקשתה להביס 0:9 את נועלת הטבלה, הפועל מנשה. הפועל עוספיא נזקקה לשער בדקה ה-92 של והב והב כדי לנצח 1:2 את הפועל קרית חיים. במשחק נוסף גברה ג'סר אל זרקה 1:3 על הפועל חליסה.

בשרון נדחה משחק העונה בין שמשון כפר קאסם לשמשון בני טייבה עקב מגרש מוצף. יתר קבוצות הצמרת שיחקו והצליחו מעט לצמצם פערים. במפגש ישיר בין שתיים מהן הביסה השרון נתניה 0:4 את בני רעננה. בני קלנסואה יצאה לכפר ברא וחזרה משם עם 0:2 על הפועל המקומית. הפועל ג'לג'וליה לא התחשבה בעובדה שלכפר קאסם ניבראס עדיין אין נקודות והביסה אותה 0:8. ניבראס גם נותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא נקודות לאחר שצעירי טירה חזרה מטוברוק עם 2:2 מול בית"ר המקומית. המשחק הסוער של המחזור הגיע מהדרבי בין אורנית לאריאל שהסתיים ב-1:1 אך לא היה רחוק מלהתפוצץ בדקות הסיום לאחר שהשופט ביטל שריקה לפנדל שהעניק לאריאל והרוחות החלו לסעור. שני שחקנים של אריאל, שובל צרפתי ומוחמד דאהר הורחקו.

בת"א הסתיים משחק העונה בין שיכון ותיקים לבית דגן בניצחונה של האורחת 1:2 ששמרה על המקום הראשון. השקמה חן טיפסה למקום השני לאחר שהשיגה 0:2 קשה בחוץ על בית"ר יפו. ספורטינג ת"א הייתה חייבת לנצח את בני יהוד כדי לשמור על פער סביר מהפסגה, אבל נכנעה 3:2. גם עוצמה חולון מתרחקת מהצמרת לאחר ששמטה יתרון של שני שערים בבית וסיימה ב-2:2 מאכזב מול בית"ר עזרא. תוצאת המחזור שייכת לאליצור יפו שהביסה בקלילות 1:11 את פרדס כץ. אייל זדה, כנראה בהשראת יום הולדתו החל מחר, כבש רביעייה מול קבוצתו לשעבר. הפועל בת ים, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון, יצאה ליהוד וחזרה משם עם 2:5 גדול על אליצור המקומית. פליקס חלפון כבש שער בכורה העונה בבת ים. צמד של אייל דואק סידר לנוה גולן 2:3 ביתי על מכבי אור יהודה. במשחק נוסף גברה ספרטק ר"ג 0:1 על אינטר ת"א משער של אלדן עזר.

עוצמה חולון נגד בית"ר עזרא (אלי שמואלי)
במרכז הספיק לא.ס. אשדוד שער בודד של גדיף וורקאט כדי לנצח 0:1 במשחק העונה את הפועל גדרה. קרית עקרון טיפסה לפסגה לאחר 1:2 ביתי על צעירי לוד. תוצאת המחזור שייכת לבני אשדוד, שעם שישייה של ניר דדון פשוט התעללה בהפועל רמלה בדרך ל-1:17 גדול. בית"ר אשדוד (צמד לנגה מלסה) ממשיכה לאייש את חבורת הצמרת בזכות 2:4 בחוץ על טירת שלום. עירוני לוד דווקא מתרחקת משם לאחר שנכנעה לשער בדקה ה-90 של אייל חמני מהפועל מצליח שניצחה 1:2. במשחק נוסף מחקה מבשרת ציון פיגור במחצית לניצחון 1:5 גדול על מ.ס  ראשל"צ.

בדרום ממשיכה בית"ר קרית גת לשמור על מאזן מושלם לאחר עוד ניצחון, הפעם 0:6 קליל בחוץ על מכבי חורה כאשר שלמה שמר כובש שלושער שלישי העונה ומוליך את טבלת כובשי הליגה עם 13 כיבושים. הפועל ירוחם דולקת בעקבותיה לאחר 0:5 קליל בחוץ על הפועל רהט המפורקת. דרור חיים כבש צמד. הריצה של אליצור יהודה נעצרה עם הפסד 4:3 לא.ס. אשקלון. הפועל מרחבים טיפסה למקום השלישי בזכות 0:2 על מ.כ. ב"ש שמתחילה לאבד גובה. מ.כ. ערד מתקרבת לחבורת הצמרת בזכות 1:2 ביתי על מכבי דימונה. במשחק נוסף הביסה עירוני כסייפה 1:6 את צעירי אלהושלה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?