גיא עיני: "זה היה ניצחון סופר חשוב שייתן לנו ביטחון ואמונה ללכת עד הסוף"

שחקני נס ציונה (לירן דורף) שחקני נס ציונה (לירן דורף)
שמחה גדולה בסקציה נס ציונה לאחר הניצחון הגדול על הפועל מרמורק. למרות זאת במועדון יודעים כי הקבוצה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי. החלוץ ניסים אסייג יעבור ניתוח ביום שני וייעדר כחודש ימים

גם לאחר 48 שעות בסקציה נס ציונה לא מצליחים לעכל את הניצחון הגדול על השנייה בטבלה, הפועל מרמורק, ואת הפער של 4 הנקודות שנפתח בצמרת.

במהלך הקיץ ציפו ראשי המועדון להלחם בחלק העליון של הטבלה, אך לא ציפו כי לאחר 13 משחקים הקבוצה תהיה ללא הפסד. בהנהלת המועדון לא שוכחים את העבודה שהמאמן אוהד בוזגלו הוא זה שבנה את הקבוצה וגם משבחים את המשך דרכו של עופר טלספפה שהוסיף בעיקר בחלק המנטאלי. "עופר כבר היה במעמדים האלה וזה יתרון ענק", אמרו בהנהלה.

גם השחקנים הביעו שמחה רבה ובעיקר צברו ביטחון רב להמשך הדרך. "כל אלה שאמרו שאנחנו טובים רק מול הקטנות אכלו אותה", אמר אחד השחקנים. שוער נס ציונה, עמית שמש, אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. שיחקנו טוב לאורך כל המשחק, אבל צריך ליצור המשכיות כי לא זה לא שווה כלום. עוד לא עברנו חצי מהדרך והליגה עוד ארוכה".

בלם הקבוצה, גיא עיני, אמר לאחר הניצחון: "ניצחון סופר חשוב שלא רק נותן לנו פער של 4 נקודות בטבלה, אלא גם אמונה וביטחון שאנחנו באמת יכולים ללכת עד הסוף. יש לנו קבוצה מצוינת, מאוזנת עם תחרות על ההרכב שמוציאה מהשחקנים את הכי טוב שלהם, והכי חשוב חדר הלבשה בריא".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עיני ברזל
(כתום בנשמה: 19:47 18-12-2016)
איזה בלם ענק נותן מלחמה ללא פשרות וביחד עם אסף חאקק בן סיטרקול ורביד אשר מחזיקים אותנו בצמרת הגבוה לא לשכוח שום דבר לא היה יכול להיות אם לא היתה לנו הגנה כל כך חזקה תודה לכם עיני וחאקק בן ורביד אוהבים אותכם
2
לא למדים לקח הרכב מנצח לא משנים גם אים חושבים שהוא לא מושלם הוא מושלם בתלכיד שלו .יביאו חיזוק יפלו כמו כפר שלם שלא הפסיקה להתחזק עד שהתפרקה מהחיזוק וכמו מרמורק .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?