זוהר יצחק לירון דוד: "גמד מכוער, אף אחד לא סובל אותך פה. תלך מכאן"

יוסי בן דוד (מימין) יחד עם זוהר יצחק וירון דוד (עודד חסין) יוסי בן דוד (מימין) יחד עם זוהר יצחק וירון דוד (עודד חסין)
המשחק בין עירוני טבריה להפועל כפר כנא הסתיים בניצחון של המקומיים, אבל האירוע המכוער בין השניים לקח את תשומת הלב. יו"ר הקבוצה התעמת עם חבר ההנהלה לשעבר. דוד: "ההתנהגות שלו היא הסיבה להתפטרות שלי"

עירוני טבריה חגגה ניצחון חשוב על הפועל כפר כנא והיא כבר צמודה לחמישייה הראשונה, אבל הסיפור מהמשחק הזה היה דווקא העימות בין יו"ר הקבוצה, זוהר יצחק, לבין חבר ההנהלה לשעבר ירון דוד שירד לפני תחילת המשחק לכר הדשא והסתובב שם לצדו של ראש העירייה יוסי בן דוד.

יצחק זעם על כך שדוד עזב את הקבוצה לפני יותר מחודש ימים בזמן שהייתה בעיה כלכלית והוא נאלץ להיעזר בשני חבריו אותם הכניס להנהלה בכדי לשלם כמה שיותר מהר את משכורתם של השחקנים. בנוסף, על פי חברי ההנהלה שנמצאים כיום בקבוצה, הם לא מעוניינים בחזרתו של האחרון וזאת מכיוון שדוד התבטא יותר מפעם אחת כנגד ההנהלה בניגוד לשאר.

על פי עדי ראייה שהיו במקום יצחק השפיל את דוד שמצדו היה המום מהתנהגותו של היושב ראש. ירון דוד הגיע מלווה עם יוסי בן דוד, ראש העיר, על מנת לקיים טקס לזכרו של דוד דנילוף, יזם בטבריה שתרם רבות לקבוצה, אשר הלך לעולמו בשבוע שעבר. השניים יצאו מהרכב של ראש העיר ונכנסו לתחום של חדר ההלבשה. זוהר יצחק, שלא אהב את ההסתובבות של ירון דוד, החל במסע הכפשות לעברו של חבר ההנהלה לשעבר: "גמד, מכוער, אף אחד לא סובל אותך פה, תלך מכאן",

ראש העיר ניסה להרגיע את הרוחות ולפי עדי ראייה אמר לכיוונו של יצחק: "לא נראה לך אתה יכול לקום וללכת". יצחק עצמו התייחס ואמר: "ירון דוד עזב את ההנהלה לפני יותר מחודש ימים ומאז שהוא עזב אין לו מה לעשות על כר הדשא. לצערי הוא עזב אותנו ברגע הכי חשוב של המועדון וכאשר היינו צריכים אותו. הוא פשוט נטש את השחקנים, הצוות והמועדון. לצערי הוא גם הבטיח דברים לשחקנים ולא קיים".

ירון דוד מסר בתגובה: "ההתנהגות של זוהר יצחק היא תמצית הסיבה לעובדה שהתפטרתי לאחרונה מהנהלת הקבוצה. זוהר יצחק ממשיך להשתלט על עמותה ציבורית בה תרמתי רבות לאורך השנים הן מכספי ולא פחות מכך מזמני היקר. צר לי שכך בחר לנהוג זוהר יצחק, אבל את הלחץ בו הוא מצוי בגלל חוסר האהדה של הקהל כלפיו הוא צריך להפנות אך ורק לעצמו ולעשות חשבון נפש מדוע אף אחד לא חפץ בקרבתו. אמשיך לאהוב ולאהוד את הכדורגל העירוני כפי שעשיתי לפני זוהר יצחק ואמשיך לעשות אחריו".
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
למרות הכל הירון דויד הזה אכפת לו מהקבוצה שלכם !!
2
יוסי בן דוד
(האחד: 17:43 23-12-2016)
לך הביתה. נדב אלקובי הופך לחפרפרת
3
לא נוטשים ספינה בים
(רונן מהקריות: 19:01 23-12-2016)
זה שנשאר במים העמוקים צריך להצדיע לו ולא לאלה שבורחים מהספניה שיש גלים.כל הכבוד לזוהר!!!!
4
סוף סוף כתב אמיץ בטבריה
(גילה ותמי : 19:16 23-12-2016)
אחרי שעודד חסין מחר את נישמתו לסטן וניהיה כתב חצר של איש המכוניות זוהר יצחק היגיע עכשיו כתב אמיץ בשם נדב אלקובי שחושף הכול אלף ז... בכם עודד וזוהר
5
הלוואי וכולם
(אוהד שפוי: 19:27 23-12-2016)
היו כמו נדב אלקובי איש ישר שלא מפחד לומר האמת בפנים של אף אחד!!!
6
לזה שכותב בשגיעות חטיב
(ציון: 09:30 24-12-2016)
למה להגיב כמה פעמים עשה זאת פעם אחת זוהר יו"ר מצויין מבין בכדורגל ומגיע לו את כל הגיבוי
7
כל השנים האחרונות זוהר יצחק היכניס מילחמות בין השחקנים והיתערב למאמנים. בגללו טבריה ירדה מהלאומית והוא בכלל אסור לו להיות בקבוצה כי הוא פושת רגל ואפילו בית משפט אמר שאסור לו ליהיות בקבוצה. נדב עלקובי אים אתה רוצה את המיסמחים רק תכתוב בפייסבוק שלך
8
לאונקולוג
(רונן: 21:24 24-12-2016)
בזכות זוהר הקבוצה הזאת עדיין בועטת.....תזכור את זה טוב טוב!!!!כל השאר שציינת לא מעניין אף אחד.
9
זוהר לך הביתה!
(אולטראס: 23:37 24-12-2016)
אתה אדם שלא ראוי לשמש כיו"ר הקבוצה. רב עם כולם ולא שכחנו איך הבן שלך הכה שחקן של קבוצה יריבה בעונה שעברה. חבל שראש העיר לא מקבל בבית, אחרת מזמן היה מואס בליקוקים שלך ושולח אותך הביתה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?