טייב: "אלה שפונים לזיסקינד הם אנשים קטנים וחתרנים שלא יגיעו לכלום"

פותח את הפה. טייב (אבי רביבו) פותח את הפה. טייב (אבי רביבו)
בלעדי. במשך החודש האחרון ניסו מספר ראשי קבוצות בכירות בליגה א' לצרף את השוער. מאמן בית שאן מאס ויצא בהתקפה חסרת תקדים בעיקר על "רובי שפירא" שמסרו בתגובה: "לא מתעסקים במועדונים אחרים"

במהלך השבועות האחרונים מספר רב של קבוצות ניסו לצרף לשורותיהם מספר שחקנים מבית שאן. השוער חיים זיסקינד והחלוץ לירון אלימלך עמדו במרכז העניינים, ובין הקבוצות ניתן למנות את עירוני קריית אתא, הפועל חדרה והפועל "רובי שפירא" חיפה שעדיין נמצאת בחיפושים אחרי שוער שיחליף את שלומי איטח הפצוע.

בבית שאן העדיפו לשתוק ולא לעשות עניין, אך היום (ראשון) מאמן הקבוצה, איתן טייב, פתח את הפה בשיחה מיוחדת ל"דאבל פס".

"כל מי שפונה לחיים זיסקינד הם אנשים קטנים וחתרנים שלא יגיעו לכלום", אמר טייב והוסיף: "זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לפנות לשחקן תחת חוזה כאשר כבר הצהרנו כי הם לא משוחררים לשום מקום. המועדונים האלה לא יגיעו לכלום, הם אנשים קטנים. יש מועדונים שפנו אלינו ומיד שקיבלו הודעת סירוב נרגעו, אבל יש כאלה, בעיקר הפועל "רובי שפירא" חיפה שלא נרתעים ומציעים סכומי עתק. אני מצהיר כאן חד משמעית אני קובע מקצועית בהפועל בית שאן, זיסקינד ואלימלך לא ישוחררו לשום קבוצה. יש עוד שבועיים לסיום מועד ההעברות אז שיירגעו".

המאמן המשיך: "גם אני יכול להגיע לאימון שלהם ולהתחיל לפנות לעומר בוארון, אבל אני לא עושה את זה כי אני מקצוען ומוסרי. אנחנו מתכוונים גם לתבוע את המועדונים האלה ולא נוותר להם. הפועל בית שאן זה מועדון ענק וכמו שאנחנו מחויבים לשחקנים שלנו בחוזים ככה הם מחויבים לנו בחוזה".

מ"רובי שפירא" נמסר בתגובה: "הפועל "רובי שפירא" חיפה לא מתעסקים במועדונים אחרים אלא רק בעצמנו. אנחנו מועדון אוהדים המבוסס על חברי עמותה שקונים את חברותם בעמותה ועל זה מתבסס תקציב הפעילות ביחד עם ספונסרים. מעולם לא פנינו לשחקן תחת חוזה, שחקנים רבים מעוניינים לשחק אצלנו בגלל שאנחנו ידועים כמועדון משפחתי עם קהל גדול מאוד וחם. אנחנו מאחלים בהצלחה להפועל בית שאן".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא לשלם 2 משכורות ובדרך שלישית.. ממש מועדון מקצועי ומוסרי
2
איתן בבקשה ממך...
(לקשור דחוף: 03:01 26-12-2016)
תבדוק קודם את השרוכים שלך
3
איתן טייב
(טבריני: 11:47 26-12-2016)
אין לך זכות להחזיק שחקנים בכח כשאין משכרחת לשלם. מוכר משחקים מושחת תיקשור קודם את השרוכים שלך.
4
אל תטיף לאף אחד על מוסר בבקשה
5
בושה
(אבי: 15:54 26-12-2016)
איתן טיייב יבושה תסתום תפה שלך יאפס ימוכר משחקים תקשור תשרוך יסמרטוט
6
טייב מקצוען אמיתי .
(בית שאני : 16:52 26-12-2016)
ולטבריינים יש אזו שהוא בעייה .הם מסוכסים עם עצמם .
7
עוד מעט הפועל נמחקת
(לכל מקללי טייב: 17:28 26-12-2016)
וטייב עדיין כאן! תאכלו את הלב!
8
איתן טייב המלך!
(בית שאני: 19:39 26-12-2016)
מאמן מצוין , בית שאני אמיתי אוהב את הקבוצה מכל הלב ! אנרגטי, וגאון כדורגל! אוהבים אותך
9
למספר 1
(בית שאן: 00:55 27-12-2016)
תבדוק טוב כל המשכורות שולמו
10
לכל הקנאים
(מאיר: 09:13 27-12-2016)
בית שאן קבוצה עם נשמה ואוהדים שלא נראו בליגה א׳ הרבה שנים אם בכלל איתן מאמן ענק עם הרבה כבוד ותאמת בישביל שהפועל תל אביב לא יקחו אליפות כבוד היה לו למכור את המשחק אם ובאמת הוא עשה את זה בכוונה מגיע לו צל״ש
11
טייב אתה חוצפן ממדרגה ראשונה שכחת את עצמך שרדפת אחרי שוער מכבי בני נחף אביב לוי ושגעת איתו,, תסתכל על עצמך קודם ,, תראו מי מדבר משחק הצרוכים,,,

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?