עודד קוטר: "טבריה לא יבואו להסתגר. הייתי שמח שבכל עמדה יהיה חיזוק"

עודד קוטר (אבי רביבו) עודד קוטר (אבי רביבו)
"רובי שפירא" תארח בשישי את עירוני טבריה למשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-15 בליגה א'. עדיין לא ברור אם במועדון יספיקו להחתים שוער. שחקן חיזוק מהליגה הלאומית צפוי להצטרף

יום שישי "רובי שפירא" תארח בביתה החדש (עכו) את עירוני טבריה, עבור רובי שפירא המשחק הזה יכול לקבוע האם יסיימו את הסיבוב הראשון במקום הראשון, או לא.

בחמשת המשחקים האחרונים צלחו האדומים 4 ניצחונות, מ-15 נקודות אפשריות צברו 12, אין ספק שהקבוצה מגיעה למשחק הזה במומנטום מצוין וכמו שכבר הספקנו להכיר אותם העונה, הם ילחמו עד הסוף.

"מתחילת הליגה כל משחק הוא מאד חשוב, כל משחק הוא גם מאד קשה וברור שאנחנו רוצים לנצח. זה יהיה משחק קשה כי טבריה היא קבוצה עם הרבה מאד שחקנים טובים וגם עם מאמן מצוין שאני אישית אימנתי אותו, אילן. יהיה משחק מעניין", כך סיכם עודד קוטר את הציפיות מן המשחק הקרב.

רוב תוצאות המשחקים של עירוני טבריה הסתיימו בתוצאת תיקו, הגיוני שיגיעו כדי לחזור עם נקודה הביתה. איך אתה נערך לכך?
"אני לא בטוח שהם יבואו להסתגר ובכלל להוציא תיקו. טבריה היא קבוצה טובה שמבחינת חומר שחקנים היא ברמה שווה כמעט לכל הקבוצות בצמרת ואני לא מאמין שיבואו להסתגר".

עליית ליגה, עד כמה רוצים את זה במועדון?
"ברור שזה דבר שרוצים, אבל לא מדברים על זה וכרגע בכלל לא חושבים על זה. יש חמש קבוצות שהן באותה רמה. השאיפה שלנו היא להיות כל הזמן באזור למעלה ואני מקווה שבסוף זה יסתדר, אבל השאיפה הראשונית להיות באזור העליון".

המשחק קרב, אין עדיין שוער. מי יעמוד במשחק הקרוב במקום שלומי איטח?
"אם לא נמצא שוער עד יום שישי אז מי שיעמוד בשער זה או שלומי איטח או אייל מרזוק השוער השני ואנחנו עושים הכל כדי למצוא שוער. מאמין שאם זה לא ייסגר ביום יומיים הקרובים זה ייסגר בשבוע הבא כי אנחנו כבר יוצאים לפגרה - רוצים לקחת החלטות חכמות ולבחור את הכי טוב בשבילנו".

אם כבר הכי טוב, איזה עמדות אתם צריכים לחזק? מתכננים להביא שחקנים מהלאומית?
"הייתי שמח שבכל עמדה יהיה חיזוק, בלם, קשר אחורי וחלוץ בעיקר. כרגע לא חושבים על שחקן מהלאומית, אבל אנחנו בודקים את כל האופציות. בלאומית רק משבוע הבא נדע מי מהשחקנים לא רוצה להישאר ואז נהיה הרבה יותר חכמים. כרגע לא ניתן לדעת מי מהם פנויים ודאית ברגע שיפתח חלון ההעברות הכל יהיה מובן יותר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לכתוב כתבות על קבוצה שקרויה על שמו..
2
להמשיך במומנטום
(רונן מאילת: 19:30 26-12-2016)
טבריה תבוא לנצח לפי דעתי.גם תיקו יהיה מכובד.
3
רונן מאילת התעוררת
(שמש הטברייני : 20:56 27-12-2016)
טבריה קבוצה טובה ועדיין אני מתפלא על ההנהלה שלא החתימו חלוץ ברמה ואנחנו ממשחק למשחק רואים שחזר חלוץ טבעי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?