החלוץ אבי חי חתם בצעירי כפר כנא

החתמה משמעותית. חי החתמה משמעותית. חי
פרסום ראשון: הקבוצה של צחי אילוז רשמה החתמה משמעותית נוספת בדמות החלוץ שהגיע מהפועל כפר שלם. גם באקה רצו את השחקן אבל זה בחר לחבור לשלום אדרי

למרות ההפסד להפועל "רובי שפירא" חיפה, בצעירי כפר כנא לא מוותרים והיום (שני) רשמו החתמה משמעותית נוספת בדמות החלוץ אבי חי שהגיע מהפועל כפר שלם.

חי, ששיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית במכבי הרצליה, נחשב בתחילת העונה לאחד משחקני הרכש המשמעותיים שנחתו בליגה א'. החלוץ פתח את העונה בסערה עם 6 שערים בכל המסגרות, אבל לאחרונה התקשה לכבוש. בקבוצה הצפונית חיפשו שחקן התקפה משמעותי ולאחר המלצתו של הקשר שלום אדרי, שגם כן הגיע מכפר שלם, החליטו להחתים את חי.

השחקן כבר ערך היום את האימון הראשון שלו בקבוצה החדשה. גם הפועל באקה אל גרבייה התעניינה בחי אבל השחקן בחר לחתום אצל צחי אילוז. אילוז אמר לאחר החתימה: "הקבוצה והשחקנים נתנו הכול על המגרש במשחקים האחרונים אם זה מבחינת משמעת ועמידה נכונה והגיע לנו הרבה יותר דווקא מול הקבוצות החזקות כמו חדרה ורובי אבל ברור לכולם שהקבוצה זקוקה לחיזוק ואנחנו שמחים להתחזק בשחקן איכותי כמו אבי חי שיוסיף לנו הרה בהתקפה. אנחנו מתכוונים להתחזק בעוד שני שחקנים בכירים לפחות ואין לי ספק שבסיבוב השני עם החזרה של שלום אדרי נוכל לעמוד במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה ואף יותר מכך".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עכשיו צריכים להיתחזק במאמן
(מומחה: 20:44 26-12-2016)
כפר כנא חייבים עכשיו מאמן כי בעמדה הכי חשובה אין לכפר כנא מאמן ואם לא יביאו מאמן טוב ירדו ליגה
2
שצחי מביא רכש טוב ועושה יש מאין תמיד
(מומחה מה כואב לך : 22:45 26-12-2016)
אם יש מישהו בעולם שמסוגל להציל קבוצה במצב כזה זה רק אילוז(קוסם) ואם אדרי לא היה מורחק כבר היינו מזמן בורחים מהתחתית חדרה ורובי שדדו אותנו אבל סיבוב הבא נדבר....
3
מומחה בדיחה
(עדי: 14:18 27-12-2016)
תשובה ל1 המומחה חחחח ממש הצחקתה אותי....אוליי אתה רוצה להיות המאמן של קנא?!...אוליי עם המומחיות שלך תצליח להיות הליצן התורן?! לא היה ולא יהיה מאמן כמו צחי שנותן את כול כולו לכל קבוצה שהוא מאמן אותה.!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?