סוסן: "כל עוד אני פה, הדלת בפני חיים סירוטקין סגורה"

מרוצה מהשינויים בסגל. סוסן (שקד מורג) מרוצה מהשינויים בסגל. סוסן (שקד מורג)
לאחר התיקו המכובד מול מרמורק ושינויים רבים בסגל, בכפר סבא מבינים כי הקבוצה חייבת ניצחון לבטח מול אחת הקבוצות הבינוניות בליגה. סוסן: "אם הרוח והלחימה כמו מול מרמורק תהיה מול הכח, אין ספק שנחזור עם נקודות"

לאחר שלושה הפסדים בליגה התיקו האחרון מול הפועל מרמורק היה עבור בית"ר כפר סבא כנקודת אור. פרט למחמאות רבות להן זכו שחקנים בעקבות תצוגה נהדרת מול קבוצת המיליונים של אייל גולן ושינו זוארץ, כפר סבא הצליחה לעצור את רצף ההפסדים, וכעת רוצה לחזור גם למסלול הניצחונות.

בסוף הסיבוב תעמוד מולה הכח עמידר רמת גן עם המאמן חיים סירוטקין. פרט לפיקנטריה במשחק בין כפר סבא לסירוטקין, בקבוצה לא שוכחים את הבריחה של המאמן שכבר סיכם בכפר סבא, אך ברגע האחרון התחרט וחתם בהכח. יו"ר כפר סבא, מקסים סוסן שלא מרבה להתראיין, בראיון גלוי מתמיד.

עשיתם תיקו מכובד מול מרמורק לאחר שלושה הפסדים.
"נכון שיחקנו משחק טוב מול מרמורק והשחקנים הגיעו עם הרבה רוח ולחימה והיינו לא פחות טובים ממרמורק. בסך הכל עשינו הרבה שינויים בתקופה האחרונה ולאט לאט הקבוצה מתחברת ונראית טוב".

איך אתה רואה את יחסי הכוחות מול הכח?
"אם השחקנים יביאו את הרוח והלחימה כמו מול מרמורק, אין ספק שנחזור עם נקודות. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לנצח כל קבוצה ובכלל בליגה הזאת הכול יכול לקרות ולכן אנחנו חייבים את הנקודות".

אתם פוגשים את הכח וסירוטקין. מחפשים נקמה ספורטיבית?
"ממש לא, אנחנו מחפשים נקודות. נקמה לאו דווקא צריך לחפש במגרש. שיחקנו מול חיים כבר בעבר. היום אני יכול להגיד שכל עוד אני פה, הדלת של חיים סירוטקין בבית"ר כפר סבא נסגרה".

לסיום, כפר סבא תישאר בליגה?
"אין לי ספק בכך. עשינו שינויים בכדי לשפר את קבוצה ורואים את התוצאות במגרש ובהמשך נעשה עוד שני שינויים לקראת הסיבוב השני".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביתר כפר סבא תמיד בפלייאוף
(הענק מקפלן : 12:04 29-12-2016)
חיים לא נשכח ולא נסלח אנחנו בנינו אותך לקחנו אותך משולחן ההימורים ומםח האשפה ועשינו אותך למאמן הכי דגול בליגה . תבקש סליחה ותחזור שנה הבאה .
2
מחר תקבל את כל הצינור
(סגול: 17:14 29-12-2016)
קשקשן
3
מקסים הרבה שנים בבית'ר כפ'ס
(רון שלום הכח הסגול: 22:12 29-12-2016)
דלת פתוחה דלת סגורה ממש התנסחות לא ראויה לא ספורטיבית ומיותרת. מאחל לך עוד הרבה שנים טובות בכפ"ס. אבל מחר בע"ה הכח מנצחים. ושתצליחו אחרי המשחק. הך הך הכח
4
גל יוסף
(הסגול עולה : 00:40 30-12-2016)
סוף סוף איציק זויגי וגל יוסף החליטו לעשות סדר בליגה
5
תותחים
(האולטרס: 00:49 30-12-2016)
איציק&גל מילת ברזל כבוד וכח
6
הכח רמת גן
(משה: 09:21 30-12-2016)
בהצלחה
7
משפט קטן הפך לכותרת...והסוף?
(איציק הגדול: 17:24 30-12-2016)
משחק נפלא של לחימה שוב ועקיצות ...הנקמה היא רק ספורטיבית נטו...נקווה לביתר שונה בסיבוב השני עם יותר נקודות בהצלחה!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?