"שישי ושערים": כפר קאסם מול הוד השרון, "רובי שפירא" מארחת את טבריה

שחקני נס ציונה (לירן דורף) שחקני נס ציונה (לירן דורף)
חי: המחזור ה-15 בליגה א' מבטיח משחקים חמים ומרתקים במיוחד. פאדי מוסטפא מחכה לכם באולפן יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

המחזור ה-15 בליגה א' יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט.

במחוז הדרומי יעמוד במוקד המשחק בין מ.ס. כפר קאסם לבין הפועל הוד השרון. לאחר ניצחון ראשון בעידן מאיר סומך בשבוע שעבר, ירצו שחקני כפר קאסם להמשיך ולשמור על פער סביר משתי הראשונות וכדי לעשות זאת הם חייבים לנצח את הקבוצה של דודו חלף. משחק מרתק ייערך בכפר סבא שם הקבוצה המקומית תארח את הכח עמידר רמת גן ואת המאמן חיים סירוטקין. כפר סבא חייבת ניצחון כדי לברוח מהתחתית ותרצה לעשות זאת דווקא מול המאמן אותו היא מכירה טוב מאוד. קרב תחתית מרתק ייערך ביפו שם האחרונה בטבלה, בני יפו, תארח את שיכון המזרח שמדורגת במקום ה-14 בטבלה. משחקים נוספים: דימונה - מחנה יהודה, בקעת הירדן - קביליו יפו, קריית גת - יבנה. במחוז הצפוני, המוליכה הפועל חדרה תצא לאחד ממשחקי החוץ הקשים מול הפועל מגדל העמק ובמקרה של הפסד המארחת, זה יכול להיות המשחק האחרון של שלום לוי. הפועל איכסל תצא למשחק חוץ מול הפועל באקה אל גרבייה ואם הקבוצה של איימן חלאיילה רוצה לרוץ עד הסוף היא חייבת את הניצחון. המשחק המרתק של המחזור ייערך באצטדיון בעכו שם הפועל "רובי שפירא" חיפה תארח את עירוני טבריה. משחקים נוספים: טירה - צעירי כפר כנא, קריית אתא - צור שלום, הרצליה - אסי גלבוע והפועל כפר כנא - מכבי דליית אל כרמל.

פאדי מוסטפא כבר מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית פרוסים במגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פעם שלישית שאני כותב למה בלם בועט פנדלים
(אוהד עירוני טבריה: 14:26 30-12-2016)
סויסה מה קורא איתך? מה קורא איתך? מה קורא איתך? בלם לא אמור לבעוט פנדלים? תפסיק להיות מטומטם!!! פעם שלשית ש-ויצמן מחמיץ פנדלים!!!
2
הכח רמת גן
(משה: 16:26 04-01-2017)
בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?