יוסי חכים: "אם הבסיס היה נשאר היינו בין 3 הראשונות היום"

מאמן אזור יוסי חכים (קובי רוזן) מאמן אזור יוסי חכים (קובי רוזן)
מאמן הפועל אזור מסכם סיבוב ראשון בליגה א' דרום. הציפיות בתחילת העונה לא התממשו ומשאיפות להשתלב בפלייאוף עליון הקבוצה עדיין מסובכת בתחתית. במועדון מקווים לפתוח חלק שני מוצלח יותר

בהפועל אזור דיברו בתחילת העונה על צמרת. אחרי שסיימו חניכיו של יוסי חכים במקום החמישי בעונה החולפת, והגיעו עד למשחק הגמר של מחוז דרום, הציפיות במועדון מהעונה הנוכחית הרקיעו שחקים. בפועל, אזור חוותה כישלון גדול, ורחוקה 5 נקודות מהמקום שמוביל לליגה ב'. אם לא יתעשתו במהרה, צפויים לקבוצה מאבקי הישרדות קשים בחלק השני של השנה.

הדמות המקצועית הראשית, המאמן יוסי חכים, הספיק בסיבוב אחד להתפטר, לזעזע, ולחזור בו, רק כדי לנסות ולהצעיד את קבוצתו הרחק מהתחתית. בתום 15 מחזורים מדורגת הפועל אזור במקום ה-12 עם 17 נקודות ויחס שערים שלילי (7-). הקבוצה תפתח את משחקי הסיבוב של ליגה א' דרום בעוד שבועיים עקב פגרת הגביע במשחק תחתית על שש נקודות מול בית"ר כפר סבא, מקום אחד מתחתיה בטבלה.

מאמן הפועל אזור, יוסי חכים, סיכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו: "אנחנו נמצאים למטה, אבל צריך לזכור שכדורגל זה בני אדם. שנה שעברה התקציב היה יותר גבוה, ונאלצנו לבנות קבוצה חדשה השנה. התחלנו לא טוב וספגנו בסיטונאות. ב-9 מחזורים התייצבנו וספגנו רק 5 שערים. יש לנו עדיין בעיה בחלק ההתקפי, ואני מנסה לפתור את זה. אני מרגיש שהקבוצה כעת יותר טובה ומגובשת, התחברנו תוך כדי תנועה".

אחרי חישוב המסלול החדש מה המטרות שהצבתם לעצמכם?
"אנחנו קבוצה טובה, לא נפלנו מכפר קאסם או בהפסד האחרון לנס ציונה. כרגע המטרה העיקרית היא לזוז לאמצע טבלה ומעלה. אם נוכל להיכנס לפליאוף עליון נשמח, הפער הוא לא גדול. בליגה כזו אתה מחבר שני נצחונות ויכול לקפוץ למעלה.
לא מסתכלים על זה כרגע, יותר חושבים על הישרדות".

הרבה שחקנים עזבו בתחילת השנה, והיו הרבה שינויים במהלך הסיבוב.
"נכון. יחיאל צגאי למשל שחקן מצוין, אבל קורה שדברים לא מתחברים ולא מסתדרים. גם שמעון לוגסי שחקן מצוין, וגם פה לא התחבר. הבאנו את אלכס באסוק, ידין זריס, ואת השוער חן ברקוביץ' שהשתלב יפה, ובנוסף פגענו גם עם מאיר אוחיון מכפר שלם מגן שמאלי ברמה גבוהה. אם הבסיס שלי היה נשאר משנה שעברה היינו בין 3 הראשונות עכשיו. בגלל ההצלחה שלנו קבוצות מהליגה ומליגות גבוהות לקחו לנו שחקנים, 13-14 לא פחות. מתוך 20 שחקנים נשארו אולי 3".

הפגרה באה לכם טוב.
"קודם כל ניתן מנוחה, מורידים אינטנסיביות. ננסה כמובן לחזק את הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי. לא נרצה לבצע מהפכות גדולות מדי, מה גם שאנחנו לא משופעים בתקציב לזה. נשמח להביא שחקן או שניים. ארז שמואלי הוא אחת האופציות. חיזוק מקדימה עם אחוזי הספיגה הנמוכים שלנו יספיק לנו".

התפטרת וחזרת. הרגשת שזה עזר?
"מאוד עזר, למרות שבאמת התכוונתי להתפטר ולעזוב. מעז יצא מתוק. אני באזור מעל שנתיים, מעריכים פה את העבודה שלי, והשחקנים מבינים אותי. סך הכל אני שמח להמשיך, עברנו את הזעזועים ביחד. אני מניח שנטפס למעלה, ורואה את עצמי מסיים את העונה בקבוצה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קשקשן
(תומרקשקשן: 14:12 02-01-2017)
איזה שחקנים בדיוק משנה שעברה הלכו לליגה לאומית יא מצחיק אין לך תירוצים אחרים לפחות תגיד מי הלך לליגה לאומית
2
מאמינים בכם יוסי
(אלי: 14:30 02-01-2017)
אתה מאמן מעולה תמשיכו במגמת השיפור ויהיה בסדר
3
איך אני אוהב אותו
(שימי: 14:33 02-01-2017)
דמות להערצה ומאמן מעל הליגה
4
לתגובה 1
(דניאל: 15:57 02-01-2017)
לא כתוב לאומית כתוב ליגה גבוהה רון למל הלך לרעננה מליגת העל והיו עוד כמה שחקנים שאומנם לא משחקים בלאומית היום אבל פתחו את העונה בלאומית וחזרו לקבוצות אחרות בליגה
5
ל1
(גוגי: 16:51 02-01-2017)
רון למל השוער הלך לליגת העל רביד בלומנפלד חקק ורונן פרץ שבסוף חזר הלכו לנס ציונה והם מקום ראשון, חגג הלך למרמורק ונותן את עונת חייו, אבי יוסף ואשכנזי בכפר שלם ועושים עונה גדולה, אז אל תהיה קשקשן
6
הפועל אזור
(אוחנה: 23:26 02-01-2017)
אם פלאפל היה נשאר, כל הסגל היה נשאר, התקציב היה גדל והיו גם חיזוקים, צודק יוסי שזו הייתה קבוצה שמתמודדת על עליה, וללא ספק הוא לא היה בעמדת המאמן. מה לעשות שמי שמקבל החלטות באזור מונע מאגו ושמירת כסאו בכל מחיר. ככה זה באזור מעדיפים את סלם. חלםםםםםםם
7
משמש תפאורה בלבד והקבוצה משעממת
8
ל6
(אמנון: 10:13 03-01-2017)
מעדיפים את יוסי על הכסף של מישל לא מחליפים מאמן שהציל אותנו מירידה והוביל אותנו לפלייאוף לך תשאל את מישל אם הוא לא מצטער על זה שהוא לא רצה את יוסי תודיע לנו מה הוא אמר לך...
9
רק לדייק בבקשה
(נשארו הרבה יותר מ3 שחקנים : 11:03 03-01-2017)
ועזבו הרוב בגלל הליכתם של פלאפל גיא וכמובן חזרתו של סלם השחקנים לא פראיירים ןיודעים מי אלו סלם אלגזלי והשחור משחור חלאות
10
הפועל אזור
(אוחנה: 21:02 03-01-2017)
אתם מגיבים ולא מבינים תנקודה, יוסי הוא לא הבעיה, הבעיה היא מי שנמצא מעליו, כל ה"קובעים" שאיתם אין סיכוי לקבוצה להתקדם. מי שיגיד לי שהם לא חוטאים לתפקידם אין לו מושג בניהול ואו בכדורגל. אתם עיוורים והם בושה.
11
הפועל אזור
(אוחנה: 21:07 03-01-2017)
אמנון, מישל מוסר שגם אם הוא היה שוקל 100 קילו פחות והייתה לו בלורית על הראש יוסי לא היה ממשיך לאמן, אלגזי לא היה רואה דשא ושמעון היה הולך לעבוד בגננות אצל זינגר:)
12
ובינתיים
(לאוחנה: 11:14 05-01-2017)
מישל שוקל 200 יש לו קרחת , אלגזי רואה דשא ומישל עובד בגננות אצל אביחי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?