אורן עידו שוחרר לבקשתו מהפועל "רובי שפירא" חיפה

אורן עידו (אלעד נבו) אורן עידו (אלעד נבו)
פרסום ראשון: השינויים אצל האדומים לקראת הסיבוב השני החלו, והקשר סיים את דרכו בקבוצה מחיפה

הבוקר (שלישי) הפועל "רובי שפירא" חיפה הודיעה על שחרורו של הקשר אורן עידו. כזכור, הקשר אשר הצטרף לשורותיה של האדומים כבר באמצע העונה שעברה, קיבל הבוקר את הודעת השחרור לאחר שבמועדון מתחילים כבר לעשות שינויים רבים לקראת המשך העונה, כשהמטרה העיקרית העומדת לנגד עיניהם כעת היא אך ורק עליית ליגה.
 
כחלק מהשינויים אותם מבצעים בקבוצה, בצוות המקצועי עדיין ממתינים להחתים שוער, החתמה אשר תתבצע רק לאחר שידעו מה עתידו של חיים זיסקינד, שוער בית שאן אשר מחוזר על ידי האדומים. עידו היה שותף בין היתר לעליית הקבוצה מליגה ב' לליגה א', אך העונה לא הצליח להטביע את חותמו בקבוצה ולכן שוחרר.

מהנהלת הקבוצה נמסר: "הפועל "רובי שפירא" חיפה, מבקשת להודיע על שחרורו של אורן עידו מהמועדון. השחרור נעשה לבקשתו של עידו שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה והחליט לחפש את האתגר הבא. אורן עידו הגיע באמצע העונה שעברה, שותף ב-26 משחקים, בהם כבש שלושה שערים. אנחנו רוצים להודות מכל הלב לאורן עידו על תקופה מופלאה ביחד, שבמהלכה חגגנו ביחד עליית ליגה, מליגה ב' ללליגה א', וחוינו הרבה רגעים שמחים ומרגשים. לא בכדי אורן היה אהוב על ידי קהל האוהדים של הקבוצה, שידע להעריך שחקן שנותן תמיד הכל על המגרש. אנו מאחלים לעידו המון בהצלחה בהמשך דרכו".
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הקשרים האחוריים של רובי משחקים לרוחב הוא היחידי שמשחק רק קדימה,טכני מאוד ובא מקו שני .בגלל שהוא לא שיחק על תקן קבוע זאת הסיבה לבינוניות של הקבוצה.אבל זה משתלב עם מאמן בינוני.ובינוניים לא עולים ליגה.תבדקו אותי.הביאו שחקן מליגת העל בתפקיד לא חשוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?