קשר איכסל, שלומי מראד, לקראת אשדוד: "נשתדל לשבש להם את תוכנית המשחק ולהפתיע"

שלומי מראד (אבי רביבו) שלומי מראד (אבי רביבו)
הכפר בצפון הארץ יחגוג יחד עם הקבוצה המקומית את פסטיבל גביע המדינה כאשר הנציגה מליגת העל תגיע למגרש הביתי של הקבוצה המקומית. מצפון תגיע ההפתעה?

הפועל איכסל, מצמרת ליגה א' צפון, תארח מחר (שישי) את מ.ס. אשדוד מליגת העל. הבדלי הרמות ברורים בין שתי הקבוצות, אך כשמדובר במגרש הביתי של איכסל, וב-90 דקות בהן הכל יכול לקרות, חוקי המשחק משתנים ובאיכסל מרגישים שהם מסוגלים להפתיע.

קשר איכסל, שלומי מראד, התראיין ל-"5 באוויר", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט, ודיבר לקראת המשחק: "אנחנו לא יכולים להגיד שננצח אותם בקלות. הם פייבורטיבים מובהקים. נשתדל לשבש להם את תוכנית המשחק ולהפתיע. הם קבוצה עדיפה ברוב הפרמטרים, אבל במשחק אחד הכל אפשרי".

מראד הוסיף: "היה משברון כשעשינו ארבע תוצאות תיקו רצוף לא מזמן. לא הפסדנו משחק מאז חודש אפריל שנה שעברה. שיחקתי בעברי גם בלאומית וגם בליגת על, אבל כרגע אנחנו מועמדים לעלייה וננסה לעשות את זה. אין ספק שזה כדורגל שונה מליגת העל. המגרשים וסגנון המשחק שונה בעיקר לשחקנים טכניים".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצה פח
2
יכולים בהחלט לעקוץ את אשדוד אבל צריכים לא לחשוש יותר מידי.
3
קבוצה בונקריסטית של איימן חלאיילה
(אוהד אשדוד: 11:00 06-01-2017)
בדקתי את הקבוצה הזאת מסתמכת על אבי מלכה למעלה ,אם שומרים אותו אישית יהיה יותר קל ...הבעיה זה המגרש אצלכם ביתי מאוד ויהיה מלא והמשטח גם לא ראוי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?