ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

ניצחון גדול בדרבי. אוהדי לזרוס (אלי שמואלי) ניצחון גדול בדרבי. אוהדי לזרוס (אלי שמואלי)
בצפון: שפרעם עם עוד ניצחון, המשחקים של פאחם ובני זלפה נדחו. בדרום: הפסד ראשון להפועל חולון, קרית מלאכי כבר בארבע הפרש על נורדיה. בליגה ג': השקמה נעצרה, פליקס חלפון הרשית תשיעייה, עפולה מאבדת גובה וקרית גת וירוחם ממשיכות לנצח

הבטיחו לנו סוף שבוע חורפי והחשש היה שמספר לא קטן של משחקים יתבטלו, אבל הכדורגל ניצח ורוב המשחקים, בעיקר אלה שנקבעו ליום שישי, אכן שוחקו. נפתח כהרגלנו עם מחוז צפון א', שם הפועל שפרעם ממשיכה להוליך את הטבלה בזכות 0:1 קטן על אחי עכו אבל מג'דל כרום והפועל בועיינה עדיין לא מוותרות בקלות. מג'דל כרום יצאה לנהריה וחזרה משם עם 1:3 נאה על בית"ר המקומית ואילו בועיינה אירחה את בני נחף ולא ריחמה עליה בדרך ל-1:4 קליל בזכות צמדים של מוחמד סלימאן ופהד סעאידה. עירוני בני כאבול קיבלה מכה חזקה במאבק העלייה שלה לאחר הפסד חוץ 1:0 לקרית ים מהתחתית. משה עמרה כבש את שער הניצחון לקרית ים, כאבול סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. הניצחון של הקרייתים התברר כחשוב מאין כמותו לאחר שנודע להם כי גם מכבי מעלות השיגה 0:1 משלה על בני סמיע והראתה שהיא עדיין לא מוותרת להכנע בקלות. המשחקים בין כפר מנדא לצעירי שפרעם ובין כאוכב לג'וליס נדחו ובמשחק נוסף סיימו אחווה עראבה ובית"ר חיפה ב-0:0 מאכזב.

בצפון ב' נדחו משחקן של שתי המוליכות (צעירי טורעאן-בני זלפה ובני ערערה-הפועל אום אל פאחם). אחי איכסל יכלה לצמצם בינתיים פערים אך איבדה שלוש נקודות לאחר שחזרה מדבוריה עם הפסד 1:0.  סנדלה גלבוע מתחילה לאבד גובה לאחר 2:1 ביתי לעירוני יפיע ואילו מכבי אום אל פאחם התאוששה מהתבוסה לטורעאן בשבוע שעבר ולא התקשתה להביס 0:4 את בית"ר כפר כנא. שחר סימן טוב כבש את כל שלושת השערים בניצחון 0:3 של הפועל טירת הכרמל על אלנהדה נצרת. רמות מנשה עצרה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון לאחר שגברה 1:3 בבית על מכבי עין מאהל. הפועל דלית אל כרמל ממשיכה להסתבך בתחתית לאחר 3:0 ביתי לכפר קרע. 

חזרה לנצח. מכבי אום אל פאחם (דאפר מחאמיד)
בדרום א' זה לקח 19 משחקים אבל זה קרה: הפועל חולון הפסידה ועוד בדרבי, 1:0 ללזרוס חולון. יניב עמיאל מהפועל חרץ את גורל הדרבי עם שער עצמי כבר בדקה ה-20 וחברו לקבוצה, חן לוי, הורחק לקראת הסיום. שער של קורל אזולאי סידר לשמשון ת"א 0:1 בסירקין על עמישב פ"ת שהקפיץ את השמשונים למקום השני מעל המלאבסים כאשר הפער מחולון עומד על שש נקודות בלבד. אור יהודה חזרה לנצח ועשתה זאת עם 1:3 בחוץ על פרדסייה. צעירי טייבה מתבססת במקום הרביעי בזכות 1:3 משלה על נחלת יהודה. כפר קאסם חילצה בדקה ה-95 תיקו 3:3 ביתי מול כפר יונה בזכות שער של עיוב אבו סבית. הפועל רמת ישראל השיגה ניצחון חשוב בתחתית כאשר שער של אהרון בן אדרת סידר לה 0:1 על קרית אונו ששוב התרחקה מהמקום שמוביל לפליאוף העליון. עוד ניצחון חשוב בתחתית השיגה בני ג'ת שהביסה 0:3 בבית את רו"ח ת"א. בקרב תחתית נוסף לא יכלו בית"ר ר"ג ובית"ר פ"ת שסיימו ביניהן ב-0:0 מאכזב.

בדרום ב' הפער בין מלאכי לנורדיה צמח כבר לארבע נקודות לזכות הקבוצה של ויקטור גניש שחזרה מרייסר עם 0:2 דרמטי על מ.ס. ב"ש בזכות שערים של נדב עמר ויקיר נחליאלי בתוספת הזמן. נורדיה, לעומתה, יצאה לרהט וחזרה משם רק עם 1:1 מול צעירי המקומית. השלישית בטבלה, בית"ר גבעת זאב, מצמצמת פערים מנורדיה ולמרות שאיבדה את יוני קים בשלב מוקדם עקב הרחקה, היא נהנתה משער של בר פרנקו שסידר לה 0:1 חשוב ברחובות על בני יצ'לאל. מכבי אשדוד ממשיכה לגמגם והפעם זה נגמר רק ב-1:1 ביתי עם מכבי נתיבות שהשוותה בדקה ה-85 מרגלי דרור ויצמן. מכבי ב"ש, שהחלה רע את העונה, טיפסה למקום השישי בזכות 0:2 בחוץ על בית"ר יבנה. גם מודיעין מתחילה להתחבר והיא כבר שביעית בזכות 1:2 במעלה אדומים.המשחק בין מכבי שדרות לבית שמש נדחה ליום שלישי.

בליגה ג' גליל עליון שתי המוליכות שוב ניצחו. בני ממבע דרסה 1:5 את טובא זנגריה ואילו צעירי טמ רה הסתפקה ב-0:1 קטן על בני ראמה. הפועל נהריה חזרה ממעלות עם 0:2 צפוי על הפועל תרשיחא. מוחמד חואלד כבש שלושער ב-2:5 של אחווה שעב על בני חורפיש.

בגליל תחתון נדחו כל שלושת המשחקים שהיו אמורים להיערך בשבת.

ביזרעאל הביסה מכבי ריינה (צמד לתאמר באשא) 0:3 במשחק הצמרת את בית"ר עפולה, השלימה עליה ניצחון כפול הענה ופתחה ממנה פער של ארבע נקודות. מ.כ. נצרת עילית (שלושער לחן גזי) הביסה 2:7 את הפועל עין סהלה (צמד לרחיק סידאוי) והיא ממשיכה להיות צמודה לריינה בפסגה עם 24 נקודות כ"א. המשחקים בין בני מוסמוס למושריפה, ביר אלמכסור לעין מאהל ואחי ערערה לאום אל פאחם נדחו.

בשומרון חזרה בית"ר פרדס חנה למסלול הניצחונות לאחר שבן ואקנין ואור דנן סהר סידרו 0:2 בחוץ על ג'סר אל זרקה. הפועל בני פרדיס ממשיכה לשמור על הפסגה עם אותו מספר נקודות כמו פרדס חנה כשגברה 0:1 קטן על אחווה חיפה. שער של איתי בר דוד הספיק למ.ס. פרדס חנה כדי לגבור 0:1 קטן על נוה שאנן ולהשאר בתמונת העלייה. מזל טוב להפועל מנשה שהשיגה ניצחון בכורה העונה, 2:3 בחוץ על הפועל חליסה. המשחק בין הפועל עוספיא למכבי ברטעה לא נערך.

בשרון ממשיכה בני טייבה להפציץ והפעם זה נגמר עם 0:6 קליל לרשת של כפר קאסם ניבראס. שמשון כפר קאסם ממשיכה לדלוק בעקבותיה לאחר 0:5 על הפועל אורנית המאכזבת. בני קלנסואה עדיין רודפת אחרי שתיהן כשהשיגה 1:2 ביתי על בני רעננה. מי שכבר איבדה סיכוי להתמודד על העלייה היא השרון נתניה שסיימה רק ב-0:0 את הדרבי מול מ.ס. עירוני אריאל נצמדה לנתניה במקום הרביעי לאחר ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 בחוץ על צעירי טירה. הפועל ג'לג'וליה "נקמה" בכפר ברא על כך שספגה בגללה הפסד טכני לפני שבועיים כשהייתה צריכה לארח במגרש שלה את קלנסואה והוא היה נעול וגברה עליה 2:3.

בת"א השקמה חן עדיין ללא הפסד אך סיימה רק ב-0:0 בחוץ עם בני יהוד. בית דגן, שהביסה 0:5 את אליצור יהוד עם שלושער של יובל אלמקייס, הגדילה את הפער בצמרת לארבע נקודות. שיכון ותיקים ר"ג מאבדת גובה לאחר 4:2 לספורטינג ת"א שמבחינתה מתחילה לחזור לעצמה. עוצמה חולון ממשיכה להפציץ והפעם זה נגמר עם 0:10 ביתי על אליצור יפו האומללה. שרון ערבה כבש רביעייה. הפועל בת ים התאוששה מהתבוסה להשקמה במחזור הקודם והתפוצצה עם 0:11 שני העונה על פרדס כץ, כאשר פליקס חלפון הבלתי נגמר כובש תשיעייה (!) ועולה לראש טבלת מלך השערים עם 21 כיבושים. הפועל נוה גולן המשתפרת אירחה את קבוצת התחתית של אינטר ת"א וגברה עליה 3:4. אור יהוד אירחה בקרית אונו את אליצור יהוד שעם שלושער שח שי זהר (השלישי בדקה ה-91) ניצחה 2:3. עדי דקל כבש את אחד השערים לאור יהודה ואף ספג בהמשך את האדום השני שלו העונה. ספרטק ר"ג עצרה רצף של שלושה הפסדים עם 2:3 בחוץ על בית"ר עזרא.

תשיעייה מדהימה. פליקס חלפון (אלון יהודיוף)
במרכז שוב לא התקשתה א ס. אשדוד להביס את הפועל רמלה כאשר הפעם זה נגמר "רק" עם 0:16. אשדוד גם נהנתה מההפסד 1:0 הביתי של קרית עקרון לעירוני לוד משער של עומר סבג כדי להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות. הפועל גדרה סוגרת על עקרון בקרב על המקום השני לאחר 1:4 קליל על מ.ס. ראשל"צ. שתי האשדודיות הנוספות, הפועל בני ובית"ר, השיגו ניצחונות שקירבו גם אותן למקום השני. הפועל בני (צמד לחנן אלקיים) גברה 1:3 בבית על הפועל מצליח ואילו בית"ר ניצחה 1:2 בחוץ את צעירי לוד שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים. במשחק נוסף סיימו טירת שלום ומכבי רחובות ב-0:0.

בדרום נשמר הסטטוס-קוו בצמרת. בית"ר קרית גת שבה מהמגרש בירוחם עם 0:1 חשוב של אלמוג מור-יוסף בדקה ה-90 על ערערה בנגב ואילו בעלת המגרש, הפועל ירוחם, התארחה ברהט אצל עירוני כסייפה ולא ריחמה עליה בדרך ל-0:4 עם צמד של אביב זוהר. פנדל של אפיק ארזואן בדקה ה-90 הציל את מ.כ. ערד מהפסד ביתי למ.כ. ב"ש כשקבע 1:1. פנדל של משה סטקלר ממכבי דימונה בדקה ה-89 קבע שוויון 2:2 בנשחק מול אליצור יהודה, לה כבש צמד מיטצ'ל בלסיוס. הפועל מרחבים קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים כשהביסה בחוץ 0:4 את צעירי אלהושלה. במשחק תחתית שלא קבע דבר סיימו מכבי חורה והפועל רהט ב-1:1  

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אס אס ויאללה יאללה
(חולון צהובה היידה לזרוס חולון: 20:29 28-01-2017)
איזה כיף ואיזה גאווה יניב חולון נכנעת לראשונה ועוד בדרבי חחחח נקבל 4 5 אמרו הלכו עם הזנב בין הרגליים
2
ראיתי את הדרך
(אשדודי: 14:21 29-01-2017)
שימו לב לחילופי המאמנים איפה חיים כהן נעלם??? מאז חילופי המאמנים כל קבוצה מגיעה לאשדוד ומוציאה נקודות . איפה כל ההבטחות היה עדיף כבר את המאמן הקודם לפחות היו שערים ותוצאות .
3
שמור על הפה המלוכלך שלך
(ל1יא כבש אנאלפבית : 12:08 30-01-2017)
זנב ניתן לך לאכול בעירוני וגם בשכונה שלך ניצחתם סתמו תפה מי אתם בכלל מילה אחד הייתם מצייצים היינו תופרים אתכם ניצחתם כל הכבוד שימרו על הכבוד
4
עבדיאן משחק גדול שלך
(מאמן שהיה במשחק: 09:04 05-02-2017)
עבדיאן רועי משחק גדול שלך כמו תמיד אבל היום ציון הכי גבוהה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?