על האש - פינת התחזית השבועית

יוסי גורדנה (אלי שמואלי) יוסי גורדנה (אלי שמואלי)
מחזור 20 בליגה ב' ו-15 בליגה ג'. השבוע משתתפים דוד קרמו, יוסי גורדנה, ויקטור גניש וסתיו אלימלך

המחזור ה-20 בליגה ב' הגיע ואנחנו סוגרים את השליש השני של העונה. בליגה ג' מחוז ת"א פותח מחזור 17 ובשאר המחוזות משחקים את המחזור ה-15. השבוע משתתפים ארבעה מאמנים שהיו גם שחקני עבר מפוארים: דוד קרמו מהפועל בת ים ששיחק בין היתר בהפועל ת"א, יוסי גורדנה מלזרוס חולון ששיחק גם בצפרירים ובבני יהודה, ויקטור גניש מקרית מלאכי ששיחק בשמשון ת"א וסתיו אלימלך ממכבי ב"ש שזכור בעיקר כשחקן אצל היריבה העירונית, הפועל ב"ש. בשבוע שעבר ניצח לירון שהרבני.

ליגה ב' צפון א'
עירוני בני כאבול - הפועל שפרעם
אם בכאבול עוד מאמינים שהם יכולים לקרוא תיגר על המובילה ולחזור למאבק העלייה, הם חייבים לנצח את המשחק הזה שכן כל תוצאה אחרת תשאיר אותם רק אם מאבקי מיקום בפליאוף העליון.
קרמו: 1, גורדנה: 2, גניש: X, אלימלך: X.

אחי עכו - בית"ר נהריה
הדרבי של הגליל המערבי מפגיש בין המארחת, שרק רוצה לברוח מהתחתית, לבין האורחת, שרק רוצה לשמור על מקומה בין חמשת הראשונות. בעבר זה היה מפגש צמרת והיום רק מפגש קצוות אך כל תוצאה אפשרית.
קרמו: X, גורדנה: 2, גניש: 2, אלימלך: 2.

ליגה ב' צפון ב'
הפועל בני זלפה - מכבי אום אל פאחם
זלפה חייבת לנצח כדי להמשיך ולקרוא תיגר על המוליכה הפועל אום אל פאחם. מנגד, מכבי אום אל פאחם בתקופה לא רעה וניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים. האם הצהובים ינצחו ויעזרו ליריבתם העירונית במאבקי העלייה?
קרמו: 2, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: 1.

מכבי עין מאהל - מ.ס. דבוריה
הניצחון של דבוריה על איכסל וההפסד של סנדלה ליפיע הביא את האורחת לחלום מחדש על האפשרות לתפוס מקום בפליאוף העליון, אך בשביל זה היא חייבת לנצח בחוץ את עין מאהל, שעדיין קרובה מאוד לאיזור המסוכן.
קרמו: X, גורדנה: X, גניש: 1, אלימלך: X.

ליגה ב' דרום א'
צעירי טייבה - הפועל פרדסייה
אם בפרדסייה עוד חולמים על פליאוף עליון, אזי שאת המשחק הזה הם חייבים לנצח, אם כי טייבה מגיעה בתקופה טובה והיא לא תרצה למעוד ולסכן את מקומה הכמעט מובטח בפליאוף.
קרמו: X, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: 1.

הפועל קרית אונו - מכבי עמישב פ"ת
עמישב מגיעה לאחר הפסד ביתי לשמשון ת"א שהוריד אותה למקום השלישי והשאיר אותה בעיקר עם המאבק על מיקום בפליאוף. מנגד, בקרית אונו עדיין לא אמרו את המילה האחרונה בקשר לחמישייה הראשונה אבל הקבוצה מבקעת אונו לא יציבה ולא צפויה במשחקים שלה.
קרמו: 2, גורדנה: X, גניש: 2, אלימלך: 2.

ליגה ב' דרום ב'
מכבי קרית מלאכי - מכבי אשדוד
לאחר שהגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, הקבוצה של ויקטור גניש רוצה לנצח גם את הצהובים מעיר הנמל ולבסס את מעמדם בראש הטבלה. עבור אשדוד זו הזדמנות בלתי חוזרת לחזור, איכשהו, לעניינים.
קרמו: X, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: X.

ויקטור גניש (אלון יהודיוף)
עירוני מודיעין - צעירי רהט
עד לפני מספר שבועות מודיעין עוד השתרכה בתחתית ונחשבה כאכזבת העונה, אך לפתע היא כבר מדורגת שביעית ובמרחק שלוש נקודות בלבד מרהט שבמקום החמישי המוליך לפליאוף העליון. 
קרמו: 1, גורדנה: 2, גניש: X, אלימלך: X.

ליגה ג' גליל עליון
הפועל מרום הגליל - צעירי טמרה
פער שמונה הנקודות של מרום הגליל מבני ממבע שבפסגה נראה כרגע בלתי מחיק, אבל פער של חמש נקודות מטמרה שבמקום השני עדיין אפשרי לסגירה, כך שצפוי לנו משחק מעניין.
קרמו: X, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: 1.

ליגה ג' גליל תחתון
עירוני בני שעב - מכבי נוג'ידאת
נוג'ידאת ראשונה עם 21 נקודות ואילו שעב שלישית עם 18, מה שאומר שניצחון של המארחת יפתח לחלוטין את מאבק העלייה, אבל גם יכול לאפשר למכבי טמרה (20 נקודות) לטפס למקום הראשון.
קרמו: X, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: X.

ליגה ג' יזרעאל
בני מושריפה - מכבי בני ריינה
הצמרת הצפופה של מחוז יזרעאל יכולה להתפרק מעט אם ריינה תנצח ותשאיר את מושריפה הרבה מאחור. מנגד, ניצחון של המארחת תמשיך לעשות סלט בצמרת.
קרמו: X, גורדנה: 2, גניש: 2, אלימלך: 2.

ליגה ג' שומרון
הפועל עוספיא - הפועל בני פרדיס
בפרדיס יודעים היטב שהדרך לליגה ב' עוברת גם דרך ניצחון ניצחון בעוספיא. כל תוצאה אחרת ושתי הקבוצות מפרדס חנה, שאורבות מאחור, ישמחו מאוד על כך.
קרמו: 1, גורדנה: 2, גניש: 2, אלימלך: 2.

ליגה ג' שרון
עירוני אריאל - שמשון בני טייבה
באריאל כנראה מבינים שגם ניצחון על המוליכה עדיין לא יקרב אותה משמועתית למאבק על העלייה אבל תמיד נחמד להיות הקבוצה הראשונה שתנחיל לטייבה את הפסדה הראשון.
קרמו: X, גורדנה: 2, גניש: 2, אלימלך: X.

ליגה ג' ת"א
שיכון ותיקים ר"ג - הפועל בת ים
שיכון מגיעה לאחר הפסד כואב לספורטינג ת"א שהרחיק אותה משתי הראשונות וכנראה חיסל את הסיכוי שלה לעלות ליגה. מנגד, בת ים, אם נוציא את התבוסה לשקמה, מגיעה בכושר מצוין ועם פליקס חלפון שלא מפסיק לכבוש.
קרמו: 2, גורדנה: 1, גניש: 2, אלימלך: 1.

דוד קרמו (לירן דורף)
ליגה ג' מרכז
הפועל גדרה - הפועל בני אשדוד
תיקו במפגש הזה משרת בעיקר את א.ס. אשדוד ואת קרית עקרון שיכולות לברוח לשתיים, כך שגם בגדרה וגם בבני אשדוד יודעים שניצחון במשחק הזה הוא הכרחי להמשך המאבק על העלייה.
קרמו: X, גורדנה: 1, גניש: 1, אלימלך: 1.

ליגה ג' דרום
אליצור יהודה - הפועל ערערה בנגב
ערערה בנגב, בעונתה הראשונה בליגה, מפתיעה לטובה כשהיא ממוקמת שלישית בטבלה. גם אליצור יהודה, למרות המקום השביעי, עושה עונה יוצאת מן הכלל והיא רחוקה רק שתי נקודות מיריבתה כך שכל תוצאה אפשרית.
קרמו: 1, גורדנה: 1, גניש: 2, אלימלך: X.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?