מבחן עוצמה

עוצמה חולון שירדה מליגה ב' פתחה באופן רשמי את קמפיין החזרה שלה במשחק גביע קליל על הנייר מול מכבי אור יהודה החלשה. האורחים מחולון שלטו במשחק ללא עוררין אך חלודה וגם קצת זלזול הפכו את המשחק קשה. זה נגמר ב-1:3 ולולא שיפוט חלש של מתן נבו שהתעלם לפחות מ-3 פנדלים לזכות עוצמה התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר.

בעוצמה קיבלו קשה את הירידה לליגה ג'. שחקנים רבים הודיעו כי הם רוצים לעזוב והקבוצה נראתה מפורקת. היו"ר/מאמן הרצל בוסתנאי אסף את השברים, חלק מהשחקנים חזר ואף הצטרפו כמה חדשים כמו איתי יפת מגדנ"ע. משחקי האימון לא היו משהו וביום ג' התייצבה הקבוצה למבחן רשמי ראשון מול מכבי אור יהודה. לכר הדשא עלתה הקבוצה ללא בן אשכנזי, שי משיח ועומר גולן הפצועים וללא אבירן קרווני שעדיין מחפש את עצמו בליגה גבוהה יותר.

כבר מפתיחת המשחק היה ברור מי הקבוצה הטובה יותר. עוצמה שלטה במגרש ללא עוררין כשב-20 הדקות הראשונות התעלם השופט, לפחות לטענת החולונים פעמיים, מפנדל ברור על גדעון מריאש. בדקה ה-25 נשבר הקרח. עוצמה זכתה בכדור חופשי, מריאש לקח את הבעיטה בעצמו, השוער הדף בעזרת המשקוף ורועי מקונן ניצל תרדמה בהגנת אור יהודה כי לדחוק מטווח אפס פנימה, 0:1 לעוצמה.

 רועי מקונן מעוצמה (משמאל) מדלג מעל אביהו מרוז בדרך אל השער (צילום:בועז רביד)

עוצמה המשיכה לשלוט ולהחטיא כשבראש המחמיצים עומד.. ניחשתם נכון, מריאש שניצל את המהירות שלו מול הבלמים הכבדים של אור יהודה. זאת עד לדקה ה-55 אז פרץ בפעם המי יודע כמה לתוך הרחבה, הוכשל והפעם השופט הורה על הנקודה הלבנה. מריאש לקח את הכדור בעצמו והכניע את שוער אור יהודה, ליאור חן.

עוצמה נכנסה לשאננות עובדה שנוצלה ע"י אור יהודה שבאחת ההתקפות הבודדות שלה במשחק הצליחה לצמק. בדקה ה-72 השתלט יוסי יפרח על כדור חוזר מהגנת עוצמה וסובב כדור מדוד מפינת רחבת ה-16 לפינה הנגדית של שוער חולון אבי מנו.

 עוז אילוז (עם הכדור) מנסה להניע מהלך לאור יהודה (צילום:בועז רביד)

למרות היתרון השברירי, על פניו החליט בוסנתאי לבצע חילוף נועז כשהוציא את מנו והכניס בין הקורות את יבגני בורק ובסקי, שוער דינמו חולון בעונה שעברה. השער עודד את המקומיים שהחלו ללחוץ אך זה התבטא ע"י הגבהות סתמיות לרחבה איתן הצליחה הגנת עוצמה להסתדר.

 

איתי יפת ,הגיע מגדנ"ע לסייע לעוצמה לחזור לליגה ב'  (צילום:בועז רביד)

בדקה ה-79 הבטיחו האורחים את הניצחון. אדיר שמשי פרץ על הקו, הגיע עד תיבת ה-5, השוער המקומי שציפה לכדור רוחב יצא לקראתו כשהוא משאיר את הפינה ריקה. שמשי בעט, הכדור פגע בשוער וחדר פנימה. השער שבר את שחקני אור יהודה לחלוטין ועד לסיום התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר אך חוסר פרגון וזלזול של שחקני חולון מנעה את הגדלת התוצאה.

הרצל בוסתנאי מאמן עוצמה :"כל מה שצריך בליגה ג' זו הגנה טובה והתקפה שתעשה את שלה,יש לי שיטת משחק ברורה ואבוי למי שלא ימלא אותה במגרש".

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
להרצל
(חבר : 17:32 16-09-2010)
רק אני יודע כמה קשה לקחתה את הירידה אבל אני יודע כמה יש לך נסיון בליגות הנמוכות אני מקווה שהשחקנים יקשיבו ואז הכל יהיה בסדר
2
מה לעשות אנחנו קבוצה גיאטרית !
(עדי דקל: 17:44 16-09-2010)
3
אור יהודה קבוצה חלשה
(שחקן לשעבר של אור יהודה: 14:02 17-09-2010)
עוצמה גרועים, אור יהודה עדיפים מבחינת חומר השחקנים, ניהול שערוריתי של משחק ושחקנים שאמורים לשחק בהרכב יושבים בחוץ , פשוט שכונה
5
אור יהודה =שכונה
(חסוי : 01:46 22-09-2010)
אם אור יהודה היו מתרגלים יותר את שחקני ההרכב יחד יכול מאוד להיות שהם היו מנצחים אבל ככה הם לא יכולים לדגדג את הצמרת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?