שחקן ביבנה: "ההנהלה עשתה טעות שלא התחזקה בינואר"

שחקני יבנה (חסדאי כהן) שחקני יבנה (חסדאי כהן)
אכזבה קשה במכבי יבנה לאחר ההפסד השני ברציפות. חלק מהשחקנים חוששים כי הקבוצה תאבד את המקום בחמישיה הראשונה. גם המאמן אלי כהן זכה לביקורת מקצועית. חזום וגורמזנו צפויים לחזור מול הכח רמת גן

מכבי יבנה רשמה את ההפסד השני של הקבוצה ברציפות ביום שישי לאחר שהפסידה להפועל מרמורק בתוצאה 3:1. ביבנה יש תחושות קשות ביומיים האחרונים, ובעיקר חשש מכך שהקבוצה לא תשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, מה שיהפוך את העונה למאכזבת ואף כושלת.

למשחק מול מרמורק הגיעה יבנה בהרכב חסר כאשר צמד הבלמים, עומרי כהן ועומר חזום, נעדרו בעקבות פציעה יחד עם החלוץ שרון גורמזנו. שחקנים בקבוצה הביעו ביקורת על הצוות הניהולי והמקצועי שלא התחזקו מספיק בחלון ההעברות, ולטענתם מכת הפציעות של הקבוצה היא זו שהביאה לשני הפסדים משמעותיים במאבק על המקום בחמישייה הראשונה.

שחקן ביבנה אמר בנושא: "ההנהלה עשתה טעות שלא התחזקה בינואר וזה יכול לעלות בפלייאוף. לא יכול להיות שמועדון שירד מהליגה הלאומית, לא יידע להתארגן בהתאם". גם המאמן אלי כהן שעד לפני חודש היה בין התגליות הגדולות של העונה ספג ביקורת על הכנה לא נכונה למשחק מול מרמורק: "הוא היה צריך להכין את הקבוצה נכון יותר והמבחן שלו עכשיו מול הכח רמת גן". אגב, חזום וגורמזנו אמורים לחזור לקראת המשחק הקרוב לעומת עומרי כהן שייעדר עוד מספר שבועות.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליגה ב מגיע חכם
(יבנה הזבלים : 21:10 12-02-2017)
מי שמלכלך על שעריים סופו ליגה ב תשאלו את יפו כמה ביקשו סליחה שאני יוריד את הקללה עכשיו אתם בקללה זבלים בני זבלים ליגה ב קבוצה עגלה
2
שעריים תרד ליגה
(סמי: 09:51 13-02-2017)
אים לא המיליונים של אלדד פרי הייתם בליגה ג יחתיכת זבלים כל שעריים ינשאללה תרדו ליגה
3
יבנה - אתם מנסים לגנוב דעת
(מירו: 14:23 13-02-2017)
פשוט מכרתם משחק למרמורק.
4
תביאו את המאמן של אזור
(יבנאי בדם: 19:45 15-02-2017)
תביאו אותו וקצת חיזוק שנה הבאה צמרת בהצלחה יבנה
5
הכח רמת גן
(משה: 09:54 17-02-2017)
בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?