עידן סרור: "אוהדי מרמורק פגעו ברכב שלי"

רכבו של עידן סרור רכבו של עידן סרור
דם רע זורם לאורך השנים האחרונות בין עידן סרור להפועל מרמורק. עם שריקת הסיום הגיע שיא חדש במערכת היחסים לאחר טענתו של השחקן שהורחק בעקבות אצבע משולשת לעבר אוהדי האורחת. עוד לפני הפגיעה, תצוגת ענק של האדומים

אירוע חמור נרשם לאחר שריקת הסיום במשחק של הוד השרון והפועל מרמורק. עידן סרור, שחקנה של הוד השרון, יצא לאחר המשחק לכיוון רכבו וזה הבחין מיד כי הוא הושחת.

כזכור, לפני המשחק עלה חשד כי סרור לא התאמץבמשחק מול נס ציונה, מה שגרם לכעס רב אצל ראשי ואוהדי מרמורק. סרור טען כי מי שאחראי למעשה הם לא אחרים מאשר אוהדי מרמורק בעצמם.

השחקן אמר לאחר האירוע: "זאת בושה. רק בגלל זה הם לא יעלו ליגה. אתפלל כל בוקר כדי שהם לא יעלו. מדובר באנשים רעים שלא יודעים להבדיל בין ספורט לחיים אישיים".

יו"ר מרמורק, אילן סגל, הגיב: "איזה שטויות. אף אחד מאוהדי מרמורק לא יעשה כזה דבר האוהדים שלנו לא מקללים ובטח שלא פוגעים ברכוש. זו האשמת שווא. בכל מקרה אני מציע לעידן להתעסק בכדורגל. ובהתנהגות שלו במהלך המשחק הוא קיבל אדום בשל אצבע משולשת לכיוון היציע של אוהדי מרמורק שיחק בברוטליות. פגע בשחקני הקבוצה שלנו קיבל. כרטיס צהוב ולא הפסיק לקלל. אני מאחל לו המון בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

עידן סרור נתפס בעדשת המצלמה (יוסי סוריק)
נועם ספיר הרחיב על סיקור המשחק: הרבה דיבורים היו לפני המפגש בין הפועל הוד השרון לבין הפועל מרמורק. היו כאלה במרמורק שהאשימו את שחקן הפועל הוד השרון, עידן סרור, על חוסר מקצוענות, ואילו אנשי הוד השרון האשימו את ראשי מרמורק בלחץ מיותר על שחקניהם. לבסוף, זה הוכרע על כר הדשא כאשר מרמורק השפילה את הקבוצה של דודו חלף.

כ-200 צופים, רובם מהצד של מרמורק, הגיעו למגרש בהוד השרון כדי לחזות במפגש המסקרן בין הוד השרון שלא ניצחה מאז המחזור ה-11 לבין סגנית המוליכה הפועל מרמורק שהגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. הוד השרון סבלה מחיסורים רבים בדמותם של חן שאבי, תמיר חלף ויוני שגיב, כאשר מהצד השני, מלך שערי הליגה, איציק אבושדיד, נעדר מסגל מרמורק לאחר פציעתו במחזור הקודם.

מאמן מרמורק, ארז בנודיס, שישב ביציע בשל הרחקה, הרכיב בקישור את דודו בן שושן ודוד רביבו יחד עם צמד החלוצים יוסי אסייג ועידן שריקי וכבר לאחר דקה וחצי של משחק קיבלנו טעות חמורה בהגנת הוד השרון, כשבלם הקבוצה, עמית שלמה, ניסה להחזיר כדור בראשו לשוער שלו, בן וולובלסקי, ללא הצלחה, יוסי אסייג ניצל את הטעות, בעט טוב, וולובלסקי הדף היישר לרגליו של שריקי שמול שער חשוף קבע 1:0 למרמורק.

שער ראשון אחרי דקה וחצי (יוסי סוריק)
4 דקות חלפו ומרמורק לא נחה. כדור עומק נהדר של עידן חג'ג' השאיר את אסייג באחד על אחד מול וולובלסקי, החלוץ לא התבלבל וקבע 2:0 למרמורק לאחר 6 דקות של משחק.

כדור נוסף ברשת (יוסי סוריק)
מרמורק לא נרגעה ודקה לאחר השער שריקי שיחרר פצצה מ-25 מטרים לחיבור השער, אך וולובלסקי שלח יד ארוכה והדף לקרן. מאמן הוד השרון, דודו חלף, לא אהב את פתיחת המשחק של קבוצתו וכבר בדקה ה-28 השלים את החילוף השני שלו על רקע מקצועי. בדקה ה-30 דודו בן שושן ניסה את מזלו כאשר בעט בעוצמה מ-30 מטרים היישר למשקוף שערה של הוד השרון. בתוספת הזמן של המחצית, פרץ אלירן דנין מצד שמאל והעביר כדור רוחב למרכז שם המתין דוד רביבו שמ-25 מטרים בעט חד שטוח לפינה השמאלית וקבע 3:0 למרמורק במחצית חלומית.

המחצית השנייה נפתחה בצורה רגועה כאשר רק בדקה ה-60 הגיע המצב הראשון. עידן שריקי ניצל השמטה של וולובלסקי ובעט מול שער ריק, אך אדיר בהונקר הציל מקו השער. 20 הדקות האחרונות של המגרש היו לפרוטוקול בלבד. אסייג נעצר במשקוף, שריקי אצל וולובלסקי, אך בדקה ה-75 שריקי השתחרר בתוך הרחבה, העביר רוחב שפגע באחד משחקני ההגנה של הוד השרון וממטר אסייג דחק את השני שלו וה-4:0 של מרמורק.

עידן שריקי (יוסי סוריק)
שתי דקות נוספות חלפו והפעם היה זה אלירן דנין שפרץ בצד שמאל של רחבת המארחים, חלף על פני שלושה שחקנים והעביר רוחב למרכז הרחבה שם חיכה עידן חג'ג' שהפציץ מ-5 מטרים מהאויר 5:0 למרמורק.

5 דקות לסיום המשחק מגנה המחליף של מרמורק, חן נוגן, הגביה כדור מדוד מצד ימין היישר לראשו של אסייג שנגח לפינה הרחוקה והכניע את וולובלסקי, 6:0 למרמורק, שלושער ענק לאסייג.

דקה לסיום המשחק, שופטת המשחק, מיתר שמש, עצרה את המשחק ורצה אל עבר הקוון שעמד ליד הקהל של מרמורק וזה ציין בפניה שראה את עידן סרור מסמן אצבע משולשת לקהל מרמורק. בתגובה לכך קיבל סרור את הכרטיס האדום מהשופטת שמש.

סרור מורחק (יוסי סוריק)
בסיום, מרמורק בתצוגה נפלאה שמרה על סטטוס קוו בצמרת ליגה א' דרום. מנגד, בהוד השרון יעשו חושבים במהלך השבוע איך מצליחים להביא נקודות עד סיום העונה כשהיא סופרת משחק 10ברציפות ללא ניצחון ורחוקה רק 3 נקודות בלבד מהמקום שמוליך למשחקי המבחן.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה לא יעשו כדי לעצור אותנו?
(רק פרובקציות , תת אדם: 17:58 24-02-2017)
מי פה לא ספורטיבי אדון סרור המכור??? במשחק בסיבוב הקודם רק הפכתה את המשחק לשכונתי וסחטת תיקו עלוב ולא ספורטיבי בנפילות ובכיסוחים אישיים. נגד סקציה פתחת רגליים במטרה לפגוע במרמורק והיום שוב קיבלת אדום אחרי שעשית לנו אצבע משולשת אז מי לאעושה את ההבדל ?
2
יופי של תגובה נתי
(סרור השמן: 19:34 24-02-2017)
3
מי אתם בכלללללל
(אבי: 21:15 24-02-2017)
לא כסף ולא נעליים עוד כמה משחקים מפילים את החומות של האורווה
4
עידן סרור אתה מסכן פאתטי וחובב ג'חנון
(אוהד של הוד השרון: 21:41 24-02-2017)
לא מקצועי במשחק של נס ציונה לא שיחקת היית כאילו פצוע .אתה מתאים להיות שומר בקניון או בנאפיס.בשנה הבאה מקווה שלא תישאר אצלנו
5
מרמורק אצולה
(החתן של אבנר: 22:10 24-02-2017)
אצלנו בחיים לא הכנו שחקן יריב אפילו מפרגנים לקבוצות ולשחקני יריב. סרור אתה שחקן כדורגל מעל הליגה תתרכז במשחק ותהייה ספורטיבי
6
סליחה
(רחובותי: 22:21 24-02-2017)
אני מבקש ממך סליחה בשם כל תושבי רחובות על ההתנהגות המכוערת הזאת
7
יש ביטוח
(משה אלמקייס: 10:44 25-02-2017)
חובה או מקיף. ריח טוב או ג'יף. הפסקה עשה מרק שתה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?