ליגות ב' ו-ג' - סיכום סופ"ש

כבש שלושער. דודו כהן מכבי ב כבש שלושער. דודו כהן מכבי ב"ש (אתר eyoya)
אור יהודה עצרה את שמשון, אום אל פאחם עם רגל וחצי בליגה א', שפרעם מעדה ונורדיה שוב ראשונה. בליגה ג': בית דגן שועטת, טייבה וקרית גת ממשיכות לשמור על מאזן נקי מהפסדים

המחזור ה-23 בליגה ב' נערך בסוף השבוע ובמחוז צפון א' איבדה הפועל שפרעם שתי נקודות כשסיימה רק ב-1:1 בחוץ עם הפועל בועיינה. למזלה של שפרעם, מג'דל כרום סיימה רק ב-0:0 עם כאוכב כך שהפער נותר חמש נקודות. אחווה כפר מנדא (שלושער לאחמד חגיר) חזק בחמישייה הראשונה בזכות 1:4 על סקציה מעלות, שכבר עם רגל אחת בליגה ג'. אחווה עראבה איבדה שתי נקודות חשובות כשסיימה רק ב-0:0 עם אחי עכו. קרית חם השיגה ניצחון חשוב בתחתית כשגברה 2:3 על בני נחף. שתי הקבוצות נותרו גם בעשרה שחקנים. מי שחזר במאבק היא צעירי שפרעם שנהנתה משער של מוחמד בישנאק כדי לגבור 0:1 על בית"ר חיפה. בית"ר נהריה בדרך לעוד עונה מאכזבת לאחר הפסד חוץ 3:0 לבני סמיע. המשחק בין ג'וליס לבני כאבול לא נערך.

בצפון ב' העסק נראה גמור. בני זלפה נכנעה 1:0 לעין מאהל וראתה איך רביעיה של מיזר זועבי מעניקה להפועל אום אל פאחם 1:5 ברמות מנשה ומגדילה את הפער בפסגה ל-14 נקודות. אחי איכסל שלישית לאחר שלא התקשתה לגבור 0:4 על בית"ר כפר כנא. כפר קרע עם חצי רגל בפליאוף העליון לאחר 0:3 בחוץ על דבוריה. בקרב ישיר על המקום החמישי גברה בני ערערה 0:1 על סנדלה גלבוע מפנדל של אחמד יונס בדקה ה-92 והרחיקה אותה כבר שש נקודות מהמקום החמישי. בתחתית השיגה הפועל דלית אל כרמל 1:2 חשוב על טירת הכרמל, ששערו ה-20 העונה של שלר סימן טוב לא הספיק לה. במשחק נוסף גברה מכבי אום אל פאחם 0:3 על עירוני יפיע.

רמות מנשה נגד אום אל פאחם (דאפר מחאמיד)
בדרום א' נעצרה שמשון ת"א לאחר עשרה ניצחונות רצופים כשנוצחה ע"י אור יהודה שנהנתה משער של עידן סהר. השמשונים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים עקב הרחקותיהם של טל בוזגלו וישראל מוצפי. למזלה של שמשון הפועל חולון מעדה בבית עם 1:1 מול בית"ר ר"ג והגדילה את הפער רק לחמש נקודות. צמד של ננו ועקנין סידר 0:2 ביתי על לזרוס חולון וקיבע אותה מעט במקום השלישי. צעירי טייבה ירדה למקום החמישי בעקבות 1:1 בקרית אונו והיא מקדימה רק בארבע נקודות את נחלת יהודה שמקום השישי, ששער של יניב סבג סידר לה 0:1 על בית"ר פ"ת. בתחתית הורע מצבה של כפר יונה שנוצחה 3:0 ע"י רמת ישראל. רו"ח ת"א כבר הריחה ניצחון עם עשרה שחקנים על פרדסייה אבל זו השוותה ל-2:2 לקראת הסיום והותירה את התל-אביבים מאוכזבים. במשחק נוסף גברה בני ג'ת 1:2 על כפר קאסם מצמד של עודאי בדראן והכניסה גם אותה לקלחת הרותחת.

הפועל חולון נגד בית"ר ר"ג (אלי שמואלי)
בדרום ב' עלתה נורדיה ירושלים זמנית לפסגה לאחר 1:4 בחוץ על מ.ס. ב"ש. אדם מזרחי כבש צמד לירושלמים. גבעת זאב שומרת על המקום השלישי אם כי איבדה שתי נקודות ב-1:1 בחוץ מול מכבי אשדוד הרביעית. צעירי רהט קצת מסתבכת בשמירה על המקום החמישי לאחר שנוצחה 2:0 בשדרות ואילו עירוני מודיעין גברה 1:3 על נתיבות וצימקה ממנה את הפער לשש נקודות. מכבי ב"ש (שלושער לדודו כהן) כבר עמדה לחזור מאילת עם ניצחון, אבל המקומיים כבשו פעמיים בדקות הסיום וכפו 4:4 דרמטי. מעלה אדומים (שלושער לעדן בן שמחון) כבשה שביעייה מול בית שמש כבר במחצית הראשונה, אך בחצי השני היא הורידה קצת את הרגל מהדוושה וראתה איך צמד של משה קוזוקין קובע את תוצאת הסיום על 2:7 בלבד. בני יצ'לאל עשתה קפיצה קטנה ליבנה, ניצחה 1:2 את בית"ר המקומית וברחה עוד יותר מהתחתית.

בגליל עליון ממשיכה בני ממבע לדרוס כל מה שזז. הפעם היא כבשה שביעייה שנייה העונה לרשת של הפועל נהריה שהצליחה לכבוש שער אחד יותר מבסיבוב הראשון וזה נגמר עם 2:7 קליל. הפועל מרום הגליל ממשיכה בצניחה שלה עם הפסד 2:4 לאחווה שעב. שלושה שערים נכבשו ברבע השעה הראשונה במגרש בג'וליס כאשר בני חורפיש גברה 1:2 על בני פקיעין. מכבי ירכא עדיין ללא ניצחון העונה כשנותחה 2:1 ע"י הפועל תרשיחא. פעילותה של בני ראמה הופסקה זמנית ומשחקה מול בני בענה בוטל.

בגליל תחתון ניצלו קבוצות הצמרת את המנוחה של המוליכה בני שעב כדי להתקרב אליה מעט. מכבי טמרה דרסה 0:6 את בסמת טבעון עם חמישייה גדולה של מוחמד עואד וצימקה את הפער לנקודה אחת, מכבי נוג'ידאת גברה 1:4 על כפר מנדא ורחוקה רק שלוש נקודות משעב ואילו צעירי בירמכסור הביסה 0:5 את כפר כמא ועדיין חולמת על עלייה במרחק של שבע נקודות מהפסגה.

ביזרעאל סיימה המוליכה, בני ריינה, רק ב-0:0 עם בני מוסמוס, מה שאיפשר לבית"ר עפולה, שגברה 0:3 על בית"ר אום אל פאחם, לצמק את הפער לנקודה אחת. גם בני מושריפה, שגברה 1:2 על בני בקה ואחי ביר אלמכסור, שגברה 1:2 על נצרת עילית, עדיין בתמונה. במשחק נוסף גברה אחי ערערה 1:3 על עין סהלה.

בשומרון נדחה משחקה של בני פרדיס מול נוה שאנן מחשד להטיית משחק. בינתיים, בית"ר פרדס חנה ניצלה זאת כדי להדבק לפרדיס בפסגה עם ניצחון 1:4 על עוספיא הזכות צמד של ישראל אביטן. מ.ס. פרדס חנה איבדה שתי נקודות חשובות כשסיימה רק ב-1:1 מול מכבי ברטעה. אור עקיבא מחקה פיגור במחצית לניצחון 1:5 גדול על קרית חיים. המשחק בין ג'סר אל זרקה להפועל מנשה נדחה.

בשרון בני טייבה עדיין ללא הפסד בזכות 1:4 גדול על בני קלנסואה ששוב התרחקה מהפסגה. שמשון כפר קאסם עדיין צמודה אליה בזכות 0:7 קליל בדרבי על ניבראס, שעדיין ללא נקודות העונה. עירוני אריאל כבר לא תעלה העונה בעיקר לאחר ההפסד שלה 2:1 בכפר ברא. גם השרון נתניה איבדה נקודות חשובות כשסיימה ב-2:2 בחוץ מול אורנית, שחזרה מפיגור של שני שערים ואף החמיצה פנדל. בית"ר טוברוק שוב הפסידה, הפעם 2:1 בבית לבני רעננה. במשחק נוסף סיימו צעירי טירה ומ.ס. נתניה ב-0:0.

בת"א הסיפור כמעט גמור. בית דגן התארחה אצל פרדס כץ, ניצחה בקלות 2:10 עם שישייה גדולה  של יובל אלמקייס והגדילה את הפער ל-12 נקודות בעקבות ה-4:0 השני ברציפות שחטפה השקמה, הפעם מעוצמה חולון, שפתחה לחלוטין את המאבק על המקום השני. שיכון ותיקים איבדה שתי נקודות כשסיימה ב-4:4 מטורף בבית עם אליצור יפו, שחזרה מפיגור של שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות. נוה גולן נצמדה לשיכון בזכות 0:1 קטן על בני יהוד. ספורטינג ת"א, שעוד חלמה על מקום שני, ספגה מכה כואבת עם הפסד ביתי 2:1 בדקה ה-92 לספרטק ר"ג. הפועל בת ים מעט מאחוריהן לאחר 1:7 קליל על בית"ר עזרא. אליצור יהוד ממשיכה להיות יציבה אך עדיין בעונה טובה מבחינתה כשגברה 1:3 בבית על בית"ר יפו. במשחק נוסף הספיק לאינטר ת"א שער בודד של פרננדו זץ כדי לגבור 0:1 בחוץ על מכבי אור יהודה.

נוגעים בליגה ב'. שחקני בית דגן (אלון יהודיוף)
במרכז א.ס. אשדוד ממשיכה להוליך את הטבלה כשהביסה 0:6 את טירת שלום. גדיף ווראקט חזר להרכב אשדוד לאחר חודש וכבש את שערו ה-21 העונה. קרית עקרון גברה 1:3 בקרב הצמרת על הפועל גדרה והיא היחידה שעדיין קרובה לאדומים. בית"ר אשדוד נצמדה לגדרה במקום השלישי עם 0:3 בחוץ על מבשרת ציון. צמד של עלי אבו עביד לא עזר לצעירי לוד שנכנעה 5:2 בבית לבני אשדוד שנהנתה מצמד של אמיר לביא. הפועל רמלה כבר הריחה ניצחון ראשון ונקודות ראשונות כשהובילה בהפרש של שני שערים על הפועל מצליח, שמצידה הצליחה לכבוש שלושה שערים ברבע השעה האחרונה ולנצח 3:4. במשחק נוסף נפרדו מכבי רחובות ומ.ס. ראשל"צ ב-1:1.

בדרום נדחה משחקה של הפועל ירוחם מול ערערה בנגב מה שנתן לבית"ר קרית גת הזדמנות לחזור זמנית לפסגה וזו ניצלה זאת לאחר ניצחון 0:1 בחוץ על הפועל מרחבים משער של ליאור סודמי. אליצור יהודה אירחה את הפועל רהט דווקא ברהט, מה שנתן ל"אורחים" תחושה ביתית כדי להשיג ניצחון 2:3. מ.כ. ב"ש עצרה רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון כשגברה 1:4 בחוץ על מכבי דימונה. במשחק המוקדם במגרש ברהט השיגה מ.כ. ערד 2:3 על עירוני כסייפה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
מלאכי תעבור את נורדיה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?