אדם מזרחי הוא הכדורגלן שנעצר בחשד לניהול הימורים

הכסף שנתפס (דוברות המשטרה) הכסף שנתפס (דוברות המשטרה)
חשיפת ענק בירושלים של משטרת ישראל. 30 חשודים נוספים נעצרו. נכסים, רכבים, חשבונות בנק ותיקים עם כסף מזומן נמצאו

מעל 8 חודשים של חקירה סמויה מורכבת ויסודית הגיעה לסיומה היום לפנות בוקר עם קבלת ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה שחשפה תשתית מאורגנת לניהול הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים.
 
החל משעות הבוקר המוקדמות פוקדים את חדרי החקירות במשטרה 30 החשודים שנעצרו היום ונחקרים בחשד לכך שבמהלך השנה האחרונה פעלו באופן שיטתי ומאורגן וניהלו רשת לעסקי הימורים,  בה הימרו מאות גברים, נשים וקטינים בסכומים של מאות אלפי שקלים אותם גרפו לכיסם. ממצאי החקירה עולה כי עסקי ההימורים שניהלו החשודים התבססו על מספר שיטות הימורים באמצעות רשת האינטרנט.
 
עפ"י החשד, מנהלי רשת ההימורים רכשו באמצעות כספי ההימורים רכוש רב בשווי מוערך של מליוני שקלים שנרשם על שמם ובני משפחתם בהם דירות, כלי רכב ועוד.
 
חוקרי המשטרה יחד עם יחידת יהלום ברשות המיסים נערכו  טרם ביצוע המעצרים והחיפושים  וביצעו שורת פעילויות הקשורות לחילוט והלבנת הון שנוגעת לכלל החשודים המעורבים והשיגו  כספים כתוצאה מההימורים הבלתי חוקיים. מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, חתם על צו סגירה מינהלי  קיוסקים ופיצוציות שעפ"י החשד משם נוהלו עסקי ההימורים.
 
במסגרת פעילות המעצרים והחיפושים שבוצעו היום בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו ע"י בית המשפט נתפס כסף מזומן ובצ'קים על סך כולל של כ-1,250,000 ש"ח שנתפסו בתוך ארונות הבגדים, מתחת למזרון ובתוך מזוודות.
 
כלל החשודים מובאים החל משעות הבוקר בפני בית המשפט להארכת מעצרם. החקירה נמשכת.
 
במשטרה ציינו כי מבצע רחב ההיקף שנוהל במשך חודשים רבים באופן סמוי הוביל לביסוס תשתית ראייתית כנגד מעל 30 חשודים שנעצרו ונחקרו. החשודים שנעצרו ניהלו רשת להימורים בלתי חוקיים ובפעילותם הבלתי חוקית ניצלו מצוקות ותמימות של אזרחים בהם נשים וקטינים ובכך גרפו לכיסם מאות אלפי שקלים. פעילות המשטרה הן במישור הפלילי, הכלכלי וחילוט הרכוש -  נוסף על הרחקת המעורבים מהמרחב הציבורי ומעצרם, מהווים  צעד מרכזי בפעילות המשטרה למען האזרחים שומרי החוק לצד מניעה והרתעה.
 
עוד הדגישו במשטרה כי השתתפות בהימורים בלתי חוקיים הינה עבירה על החוק. שימרו על בני משפחתיכם ומינעו מהם לקחת חלק בפעילות עבריינית מסוכנת ובלתי חוקית. חוקרי המשטרה ימשיכו בניהול החקירה המורכבת המלווה מראשיתה ע"י הפרקליטות עד למיצוי הדין עם כלל המעורבים.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה
(חיים: 23:22 28-02-2017)
ואם זה היה אדם אשכנזי? גם הייתם כותבים ככה בכותרת ...??? :)
2
לא מופתע בכלל
(איש: 14:25 01-03-2017)
אחרי השיתוף פעולה עם גקי בן זקן לא מפתיע אותי כלום בקבוצת פח הזאת
3
תנחשו
(נורדיה: 21:23 01-03-2017)
יאללה נורדיה!!
4
לא מאמין
(איש שמבין: 21:51 01-03-2017)
מה הקשר שהוא מזרחי
5
כנסו
(אהכהג: 18:08 03-03-2017)
חחחח אתם מפגרים ככה קוראים לבנאדם אדם מזרחי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?