סולימנוב: "משחק נגד הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה"

מקווה לניצחון. סולימנוב (לירן דורף) מקווה לניצחון. סולימנוב (לירן דורף)
'קביליו' יפו הולכת ומתרחקת מהפליאוף העליון וההזדמנות האחרונה שלה תהיה במשחק מחר מול הפועל מרמורק שהפציצה עם שישייה במחזור האחרון

מכבי 'קביליו' יפו נמצאת במשבר. הקבוצה של אורי קרגולה לא ניצחה כבר חודש ימים, ובשבועיים האחרונים היא אפילו לא מסוגלת לכבוש שער. יפו מתרחקת מהפלייאוף העליון והיא במרחק של 5 נקודות מהמקום החמישי. נראה כי בשישי הקרוב מצפה לה הזדמנות אחרונה לתפוס מקום בחמישייה במשחק החוץ מול הפועל מרמורק. הפסד נוסף יחסל את הסיכויים לחלוטין.

בהתאם להצהרות הבלעדיות של ראשי יפו על מינויו של מנהל מקצועי בכיר בעונה הבאה, אפשר להבין כי כשלון העונה יסיים את דרכו של המאמן אורי קרגולה. למרות החולשה של יפו, בתקופה האחרונה לקבוצה יש מספיק כלים כדי להפתיע ברחובות.

אחד השחקנים המרכזיים יהיה הקשר משה סולימנוב. השחקן הוא אחד מהבודדים במועדון שרושם עונה יחסית טובה ביחס לשאר הקבוצה. ביפו יודעים כי משחק טוב שלו יכול להוביל להפתעה. סולימנוב אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק מול הקבוצה הכי טובה בליגה ובכושר הכי טוב בליגה. אני סומך על אור קרגולה שיידע להכין אותנו וגם השחקנים צריכים לבוא מרוכזים ולתת את כל כולם".

מהצד השני, במרמורק מאוד מעודדים אחרי התבוסה בשבוע שעבר על הפועל הוד השרון. במועדון מגחכים על סיכויי יפו להפריע לריצה של מרמורק. "יפו כבר מזמן הפכה להיות לא רלוונטית ולא מעניינת. מקסימום הם יכולים להפריע לנו", אמרו במרמורק.

החלוץ יוסי אסייג שכבש שלושער בשישי האחרון ייעדר בגלל צהובים, סתיו בן אהרון יחליף אותו בהרכב הראשון. איציק אבושדיד יהיה בסגל הקבוצה. מלחמה לא פחות גדולה הייתה אמורה להיות ביציעים, אבל במרמורק החליטו להעביר רק 50 כרטיסים לאוהדי יפו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתם תמשיכו לגחך מרמורק
(יפואי: 21:10 02-03-2017)
ואנחנו נעשה את שלנו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?