דימונה ניצחה בדקה ה-90 את כפר שלם, כחילה: "נשארנו בליגה. הגשמת חלום"

שחקני דימונה שחקני דימונה
העולה החדשה, מ.ס. דימונה, פתחה את העונה בצורה מפתיעה מאוד, אך חודשיים גרועים של הקבוצה מהנגב החזירו אותה למאבקי התחתית. אתמול היא חזרה להפתיע לאחר ניצחון סופר חשוב 1:2 בדקות הסיום בחוץ מול הפועל כפר שלם ובקבוצה כבר לוטשים עיניים אל עבר הפלייאוף העליון

לאחר הניצחון הדחוק בשבוע שעבר על בית"ר כפר סבא, יצאה דימונה אתמול (חמישי) למשחק חוץ מול השלישית בטבלה, הפועל כפר שלם, בעיקר כדי לאגור עוד נקודות כדי להבטיח עונה נוספת בליגה א' דרום. שחקני כפר שלם, הגיעו למשחק לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון שבטוח לא הוסיפו לביטחון העצמי שלהם.

המשחק נפתח בצורה נהדרת עבור חניכיו של אהוד כחילה. כדור קרן הוגבה חזק בדקה ה-11 ונחת הישר לראשו של הבלם דור סבן, 0:1 מפתיע לדימונה.

שחקני כפר שלם חזרו לעינינים בדקה ה-29, לאחר טעות של בהגנת דימונה, בר אהרוני כבש את שערו הרביעי העונה וקבע 1:1.

המחצית השנייה נפתחה בצורה פנטסטית מצד שתי הקבוצות, גם דימונה וגם כפר שלם הגיעו למספר מצבי כיבוש מעולים, אך השער המיוחל נכבש עמוק בתוך תוספת הזמן. משה אסולין, שחזר מהרחקה נכנס בפתיחת המחצית השנייה, כבש בדקה ה-92 את שערו השני בסך הכל העונה, אך החשוב ביותר שהעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז שככל הנראה מבטיחות עונה נוספת לדימונאים בליגה א' דרום.

מאמן מ.ס. דימונה, אהוד כחילה, היה נרגש לאחר הניצחון: "זה חלום אמיתי, היום נשארנו בליגה. אף אחד לא חשב שדימונה הקטנה בעונת הבכורה שלה בליגה א' תשאר בליגה. הורידו אותנו עוד לפני שהעונה בכלל התחילה", אמר כחילה והוסיף: "אנחנו לא מסתפקים במועט, עם האוכל בא התאבון, אנחנו בסך הכל רק שתי נקודות מהכרטיס לפלייאוף העליון ונעשה הכל על מנת להיכנס לשם"

הצלחתם להיחלץ מחודשיים עקרים. איפה קרה השינוי?
"לכל קבוצה יש תקופות טובות ופחות טובות. גם לנו זה קרה, גם לבאר שבע וגם למכבי תל אביב, צריך להאמין ובסוף זה גם עובר. היום הקבוצה משחקת בלי לחץ והשחקנים נהנים. כל הקרדיט מגיע קודם כל להם".

נראה אותכם בפלייאוף העליון?
"נמשיך לשחק את הכדורגל שלנו, להנות על המגרש, אני מאמין שהנקודות יגיעו ומי יודע אולי בסוף נצליח לתפוס את הכרטיס לפלייאוף העליון שזה יהיה בכלל הישג ענק".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בתקציב גבוה כמו של דימונה פלייאוף עליון יהיה הישג לא לרדת ליגה בתקציב כזה גבוה זה יעד מינימלי..אבל מה קורה לכפר שלם ?
2
אלירן גבאי לפני שבועיים שער ניצחון משחק השבוע בישול . כחילה עם דימונאי 1 בהרכב שוער ומי מנצח את המשחק אם לא שחקני בית אלירן גבאי את משה אסולין

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?