צפו: נתניה חזרה לנצח, הברקוביצ'ים התרסקו סופית ולוד מדרדרת

שחקני נתניה (אבי רביבו) שחקני נתניה (אבי רביבו)
מכבי נתניה כבשה רביעייה לרשת של קטמון החלשה, ראשל"צ עם 3 נקודות מ-24 אפשריות תשחק בפלייאוף התחתון וגם לוד תשחק בפלייאוף התחתון

מכבי נתניה - הפועל קטמון ירושלים 0:4
מישהו דיבר על משבר? היהלומים כל כך היו צריכים ניצחון ומההתחלה היה נראה שזה בוער להם. הם עלו בטירוף ולא הפסיקו לסכן את השער האדום. רק בדקה ה-35 זה השתלם לה כשערן לוי שלח נהדר את עלי מוחמד לאחד על אחד. הקשר שחזר לכשירות לא התבלבל, עבר את השוער וגלגל לרשת החשופה.

נתניה לא נרגעה והמשיכה לחפש את השני והוא אכן הגיע שש דקות בתוך המחצית השניה. שוב זה היה ערן לוי עם מסירה אדירה, שון וייסמן אמר תודה והכפיל. החלוץ שהתאושש מפציעה המשיך ללהוט, ובדקה ה-75 ניצל עוד כדור אדיר של לוי, והשלים צמד. ברק בדש (82) כבש אחרי 40 שניות על המגרש וסגר עניין. סלובודן דראפיץ' וחניכיו עדיין צמודים לעכו ופתחו פער של שבע נקודות מהמקום השלישי.

בני לוד - הפועל עכו 3:1
הצפוניים ממשיכים לדהור. לקח להם זמן להתעורר, אבל כשזה קרה הם לא עצרו ושמרו על המקום הראשון. בדקה ה-59 דניאל בורחל שלח בעיטה אדירה מחוץ לרחבה אחרי קרן שהורחקה רע, וסידר את היתרון. עכו לא הסתפקה בזה והוסיפה שני שערים בתוך שלוש דקות, כשמוראד אבו ענזה נשאר לבדו מול שוער לוד וגלגל בקלות (69), עידו אקסברד הוסיף כיבוש נהדר משלו (72). אנס דאבור הספיק רק לצמק בדקה ה-90. ניצחון חמישי רצוף לשלומי דורה, לוד מתרחקת מהפלייאוף העליון.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל פ"ת 2:0
השתיים נמצאות במגמות הפוכות, והמפגש ביניהן לא שינה את מצב העניינים. המלאבסים הלוהטים הדיחו את הרמלאים מהמקום הרביעי והבטיחו למעשה את המקום בפלייאוף העליון. זה התחיל בדקה ה-54, כשאושר אבו הכשיל ברחבה את דניאל גרץ וקיבל אדום, גל צרויה כבש בקלות מהנקודה. גרץ עצמו התכבד גם הוא בשער נהדר (70) כשבעט מחוץ לרחבה ופנימה, האורחים לא הצליחו לחזור.

אחי נצרת - הפועל עפולה 0:2
הניצחון על נתניה בתחילת השבוע פתח את ההתלהבות של הירוקים, ועם אחד קליל נוסף הם עלו למקום השישי ועשו צעד משמעותי להבטחת המקום בפלייאוף העליון. הלהיט של נצרת עלא בכר כבש את השער הראשון בדקה ה-34 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה, מואמן סלאח (61) ניצל בישול יפה של מרטין והכפיל.

רמת השרון - הפועל ראשל"צ 1:2
ניצחון חשוב למארחים שהציב אותם עם הראש מעל לקו האדום אחרי שמונה מחזורים. הם הכו כבר בדקה השישית כשלונגו שלח כדור טוב לפאדי זידאן, החלוץ השתחרר מסטרול וקבע יתרון. הכתומים, עם ניר ברקוביץ' ביציע, לא התייאשו וחזרו אחרי עשרים דקות עם שער מצוין של בכר שבכלל ניסה להגביה. גל מאיו (70) חתם את תוצאת המשחק בנגיחה נהדר מקרן של עמירן שקלים. כבר שמונה משחקים ללא ניצחון לראשון שנדחקת לתחתית.

צפו בתקצירים:

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מזל שלוי שפט
(מוחמד : 19:08 17-03-2017)
השופט לוי הוציא צהובים להנדי חופשי
2
הבן של שופט לשעבר
(יוסי: 19:11 17-03-2017)
מזל של שניר לוי שלאבא שלו קוראים מאיר לוי
3
שופט חלש
(סמי: 18:44 17-03-2017)
לוי שופט חלש מאד ללא מתאים לליגה סתם שלף צהובים לשחקן עפולה
4
שופט. חלש
(לוי: 20:46 17-03-2017)
לוי אתה שופט חלש ופחדן הוצאת לעפולה סתם צהובים
5
רז זהבי האגדי
(יהלומים לנצח: 22:16 17-03-2017)
רז זהבי האגדי מה אתה אומר היום על ערן "המלך" לוי? אתמול הגבתי לטור ההימורים המצויין שלך וכתבתי לך שאני מסכים איתך על הכל חוץ מהביקורת על הקפטן התותח שלנו ערן לוי שהוא כוכב כדורגל והשחקן מספר 1 במועדון הגדול והמפואר שלנו!!! להתראות באיצטדיון "היהלום".
6
עפולה
(אבי אמויל: 10:01 18-03-2017)
בושה שיש שופטים מקורבים ברמות האלה שמועמדים לליגת העל
7

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?