ליגות ב' ו-ג' - סיכום משחקי שלישי

הפועל שפרעם חוגגת עליה היסטורית (חג'ג רחאל) הפועל שפרעם חוגגת עליה היסטורית (חג'ג רחאל)
סיכום משחקי שלישי: שפרעם עלתה, חולון עדיין לא. מלאכי נדבקה לנורדיה וכפר יונה ירדה רשמית. בליגה ג': שיוויון במשחק העונה בין טמרה לבני ממב"ע

המחזור ה-27 בליגה ב' נערך היום (נותר עוד משחק אחד מחר) ובמחוז צפון א' הפועל שפרעם הבטיחה את עלייתה ההיסטורית לליגה א' לאחר שגברה 1:2 על קרית ים והגדילה את הפער ממג'דל כרום לתשע נקודות לאחר שזו סיימה רק ב-1:1 עם ג'וליס. אמנם נותרו עוד תשע נקודות בקופה אבל לשפרעם יש יותר ניצחונות מלמג'דל כרום וזה מה שקובע, למרות שבמהלך העונה מג'דל ניצחה פעמיים את שפרעם. בני כאבול השיגה 0:2 נאה בנחף וביססה את מקומה בחמישייה הראשונה גם בזכות ה-0:1 של כפר מנדא על בית"ר נהריה. להפועל כאוכב עוד סיכוי קטן להתברג בפליאוף לאחר שהביסה 1:5 את בני סמיע מהתחתית. כאוכב גם ניצלה את ההפסד של נהריה ואת ההפסד 2:1 של צעירי שפרעם מול אחי עכו כדי לעקוף את שתיהן בטבלה. סקציה מעלות נזכרב לנצח אחרי שכבר ירדה וחזרה מחיפה עם 1:2 על בית"ר המקומית שעדיין פוזלת לעבר התחתית. המשחק בין אחווה עראבה לבועיינה ייערך מחר.

בצפון ב' הפועל אום אל פאחם כבר עלתה מזמן והיום היא התארחה במגרשה הביתי למשחק מול בני זלפה, במה שהיה אמור להיות משחק העונה. האורחים הכירו היטב את כר הדשא ורגב וולק ומייזר זועבי סידרו לקבוצה של הישאם זועבי עוד ניצחון של 0:2. בני כפר קרע כמעט סופית בפליאוף לאחר 0:3 על אחי איכסל ואף נצמדה אליה בטבלה. בני ערערה עדיין מעליהן למרות הפסד 1:0 למכבי אום אל פאחם. רמות מנשה ממשיכה להתרסק כשנוצחה 4:2 בבית ע"י סנדלה גלבוע. הפועל דלית אל כרמל ממשיכה לנצח ועם 0:2 בחוץ על טורעאן  היא עוד יכולה לחלום על הישארות אוטומטית בליגה. מכבי עין מאהל ברחה מהאיזור המסוכן כשהביסה 1:5 את אלנהדה נצרת שעדיין מסובכת. במשחק נוסף לא התקשתה עירוני יפיע להביס 0:7 את בית"ר כפר כנא. המשחק בין דבוריה לטירת הכרמל לא נערך עקב היעדר אבטחה במקום.

בדרום א' הפועל חולון זקוקה לעוד ניצחון כדי להבטיח סופית את העלייה. החולונים התארחו בנחלת יהודה ונהנו מהחמצת פנדל של יניב סבג בדקה ה-45. במחצית השנייה איציק בן סלמון ותמיר פור כבשו בדרך ל-0:2 חשוב. עמישב פ"ת עדיין לא מוותרת לאחר 0:4 ביתי קליל על בית"ר ר"ג. 0:4 הייתה גם התוצאה לזכותה של אור יהודה בבית על רו"ח ת"א. צעירי טייבה הבטיחה את מקומה בפליאוף העליון בזכות 0:1 על מכבי כפר יונה, שנשרה רשמית לליגה ג'. לזרוס חולון אמנם ניצחה 0:2 בבית את שמשון ת"א, אבל כבר לא תהיה בפליאוף ומנגד סיבכה במאבקי מקום את השמשונים שמאבדים גובה. הפועל רמת ישראל איבדה שתי נקודות חשובות בתחתית לאחר שהובילה פעמיים בבית מול בני ג'ת, אבל האורחים השוו פעמיים וכפו 2:2 יקר עבורם. צמד של שי רוטמן עזר לקרית אונו להשיג 2:4 בבית כל בית"ר פ"ת. במשחק נוסף נפרדו הפועל פרדסייה והפועל כפר קאסם ב-2:2 שלא סיפק אף אחת מהן. שקד כתר השווה למארחת בדקה ה-94.

נחלת יהודה נגד הפועל חולון (אלי שמואלי)
בדרום ב' נחה השבוע המוליכה, נורדיה ירושלים וקרית מלאכי ניצלה זאת כדי לצמצם את הפער לנקודה אחת. זה לא הלך קל בהתחלה כשהכתומים כבר פיגרו בשער מול מכבי ב"ש, אבל צמד של אסי גובזה ושערים של אסי כהן ואבשלום ביטון סידרו מהפך בדרך ל-1:4. גבעת זאב ומכבי אשדוד ממשיכות להתחרות על המקום השלישי אבל שתיהן לא הצליחו לנצח. גבעת זאב נתקעה בנתיבות ונוצחה שם 4:2 ואילו אשדוד אירחה את בית"ר יבנה וסיימה איתה רק ב-1:1 מאכזב. צעירי רהט כנראה לא רוצה להיות בפליאוף העליון. הקבוצה מהנגב נסעה עד מעלה אדומים רק כדי לחזור הביתה עם 7:1 מהדהד. מי שניצלה זאת כדי להצמד לרהט בטבלה היא עירוני מודיעין, שהתארחה במגרשה הישן בעיר אצל עירוני בית שמש, שמצידה הגיעה למשחק במומנטום אדיר של שני ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על קרית מלאכי. האורחים התרגלו מהר למשטח בדרך ל-1:3 קליל. בני אילת (צמד לנתי זריהן) השיגה ניצחון חשוב בתחתית, 0:3 על בני יצ'לאל, שבמקום לנצח ולטפס למעלה, מתחילה לפזול לעבר התחתית. 

לא מוותרים לנורדיה. מכבי קרית מלאכי (אלי שמואלי)
בליגה ג' גליל עליון נערך משחק ההשלמה מהמחזור ה-21 כאשר צעירי טמרה אירחה את בני ממבע למשחק העונה על כל הקופה. זה נגמר ב-2:2 ששמר את האורחים בפסגה עם יתרון של שלוש נקודות, כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביתר פרדס חנה עולה
(מימון שטרית: 22:36 21-03-2017)
לנצח
2
סלמי רק אתה תשאיר את מעלה
(תומר: 06:59 22-03-2017)
כל הכבוד שחזרת עם הלוח זמנים הלחוץ רואים את החותמת שלך כבר עכשיו מברוק ה~מאמן
3
רק מלאכי
(רק מלאכי: 21:51 27-03-2017)
רק מלאכי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?