עוד ניצחון אחד: 0:2 להפועל חולון בנחלת יהודה

הפועל חולון חוגגת (אלי שמואלי) הפועל חולון חוגגת (אלי שמואלי)
שערים של איציק בן סלמון ותמיר פור במחצית השנייה סידרו 0:2 למוליכת הטבלה שזקוקה לעוד שתי נקודות כדי לעלות לליגה א'. יניב סבג מנחלת החמיץ פנדל במצב של 0:0

ניצחון ביום שישי על פרדסייה וזה יהיה רשמי - הפועל חולון תעלה לליגה א'. האמת, שגם תיקו או הפסד עשויים להספיק בקונסטלציה מסויימת, אבל מי שמכיר את המאמן מוסא בן חיים, יודע שהוא לא אוהב להפסיד וירצה לעלות בסטייל, עם ניצחון לעיניי הקהל הביתי. 

היום (ג') התארחו החולונים במגרש בנחלת יהודה מול המקומיים שהיו חייבים לנצח כדי לשמור לעצמם סיכוי קטן להתברג בפליאוף העליון. בן חיים, שעלה עשר פעמים ליגה כשחקן, חזר הפעם כמאמן למגרש בו עלה לליגה א' לפני שלוש שנים עם שיכון המזרח. גם חלוץ חולון, אלירן מגול, היה שותף לאותה עלייה היסטורית של השיכון. מול מגול שיחק בשורות נחלת אחיו עמית, לסוג של דרבי משפחתי.

45 דקות נטולי שערים כמעט הניבו את השער הראשון, דווקא לזכות המארחים. גיא יפת הוכשל ברחבה ונחלת קיבלה פנדל. יניב סבג לקח אחריות אבל בעט היישר לידיים של דניאל שערי, 0:0 בהפסקה. 

עצר פנדל חשוב. דניאל שערי (אלי שמואלי)
במחצית השנייה חולון השתחררה וכבשה את שני השערים שסידרו לה את הניצחון. בדקה ה-59 אמיר עזרא העביר כדור מצוין לאיציק בן סלמון והקשר, שכבש את שער הניצחון ביום שישי מול שמשון, מצא גם הפעם את הרשת, 0:1 לחולון.

16 דקות חלפו והשני הגיע. בני שרקט הגביה כדור חופשי, חן לוי בעט והשוער הדף, את הריבאונד בעט חן מלכה למשקוף ואת הריבאונד הנוסף תמיר פור כבר נגח לרשת, 0:2 לחולון.

תמיר פור חוגג את השני (אלי שמואלי)
חמש דקות לסיום אלירן מגול כמעט ועשה את השלישי, אבל דווקא עמית מגול הצליח למנוע שער בטוח.

בסיום, ניצחון גדול למוליכה שצריכה עוד שתי נקודות ליגה כדי לחגוג עלייה. הפער בינה לבין המקום השני עומד עדיין על שמונה נקודות וגם במקרה של תיקו או הפסד זה עשוי להספיק כבר ביום שישי מול פרדסייה במידה ושתי הדולקות אחריה, עמישב פ"ת ואור יהודה, תאבדנה נקודות.




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לרפי ארזי
(*: 22:21 21-03-2017)
תקרר את השמפניות טוב טוב ליום שישי...
2
ויצמן 6 חלון
(רוני: 19:45 22-03-2017)
להתחיל כבר ומהרבהכנות לעונה הבאה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?