אוהד בוזגלו: "יש להפועל ירושלים את סגל השחקנים הכי פחות טוב בליגה"

לקח אחריות ועזב. בוזגלו (דני מלניצקי) לקח אחריות ועזב. בוזגלו (דני מלניצקי)
המאמן המתפטר התראיין ל-"5 באוויר" וירה: "על המגרש ראיתי שאין לי מספיק כלים איכותיים. בשורה התחתונה הקבוצה הזו לא הצליחה להתרומם בתקופתי, לקחתי אחריות וזזתי הצידה"

הפועל ירושלים ממוקמת במקום האחרון בטבלה מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה בליגה הלאומית. ביום שני האחרון הפסידה בביתה 0:1 להפועל נצרת עילית, יריבה ישירה למאבקי התחתית. בסיום ההפסד החליט אוהד בוזגלו, מאמן הקבוצה, להודיע על התפטרותו.

בוזגלו שהגיע לאחר המחזור ה-12, החליט לקחת אחריות ולשים את המפתחות על השולחן לאחר שנכשל במועדון מהבירה. בראיון ל-"5 באוויר", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט, הסביר המאמן את התקופה שחווה בירושלים, התייחס לסגל השחקנים, לכלים שעמדו לראשותו ולהמשך הקריירה.

"אני לא מתחרט", הבהיר בוזגלו בתחילת הראיון ואמר: "אני הוספתי לארגז הכלים כמאמן, אלמלא הייתי אוסף אותם גם בעונה כזו לא הייתי יכול להתפתח כמאמן. אני שמח שעשיתי את זה בגיל צעיר. מעבר לעניין המקצועי אתה מתמודד עם המון דברים. יש קשיים כלכליים שידועים לכל. במערכת כזו ההתמודדות בכל החזיתות היא גדולה. הגעתי להפועל ירושלים באתי לטרוף את העולם, אבל למציאות ולחיים יש את המציאות שלהם".

המאמן הוסיף: "יש להפועל ירושלים את הסגל שחקנים הכי פחות טוב בליגה. חשבתי שיהיה אפשר לעשות את זה, וברגע שאני הבנתי שאני נותן את המקסימום, שהשחקנים מגיבים לי ועדיין זה לא מספיק - החלטתי לקום וללכת".

"אני לא מאמן יומיים בכדורגל אני עדיין מוערך", המשיך בוזגלו: "היו תקופות טובות ואין עוררין על עובדות. בשורה התחתונה הקבוצה הזו לא הצליחה להתרומם בתקופתי, לקחתי אחריות וזזתי הצידה. אין מאמן שלא עובר רגעים פחות טובים. אני מקבל את זה כמו גבר. יכול להיות שהיה תסריט אחר יותר טוב לקריירה שלי, אבל זה חלק מאוד חשוב מהניסיון. זה קורה לטובים ביותר".

לסיכום אמר: "אתה מגיע למשחק, גם מול קבוצת תחתית, ואתה מרגיש שהשחקנים שלך פחות טובים. זו התחושה הכי קשה למאמן. על המגרש אתה רואה שאין לך מספיק כלים איכותיים, למעט אנתוני ואן שהוא באמת באיכות גבוהה. זה בעיות מקצועיות מכיוון שכמאמן צריך להביא תשובות ואין לך מה לעשות. האיכות עושה את ההבדל. זה ייאש אותי. אני לא יכול לעלות ולתת גול".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בוזגלו
(מזרחי: 09:27 22-03-2017)
מה אתה מלכלל על השחקנים? למה? נכשלת לא אינונים לא הרכב לא מוטיבטור למה ללכלך על השחקנים נתנו לך במה לא עבד לך אתה מפיל על השחקנים ? כל מכמן היה מצליח מובילים ומפסידים תסתכל במראה במרום ללכלך
2
רק סמרטוט זורק את האשמה על השחקנים
(שחקן הפועל י-ם: 09:40 22-03-2017)
אין לך בושה מאמן בונקריסט פחדן
3
הפועל יש רק אחת
(דוד : 09:52 22-03-2017)
כל מאמן שיבוא יצליח יותר ממך אתה מאמן אפס ובן אדם מגעיל
4
הפועל יש רק אחת - קטמון
(רפאל: 11:01 22-03-2017)
עד מתי תשחקו משחקי כבוד? מתי תודו שהכדורגל שייך לאוהדים ולא לבעלי בית, שמעניין אותם רק כסף. תרדו כבר מהעץ שלכם, עם כל ההעלבויות והתירוצים. קטמון היא הפועל, הקהל הוא המועדון, לא השחקנים ולא המאמן ולא קבלן ולא סמל של מנצ'סטר יוניטד.
5
מאמן חלש
(מאיר עמישב: 11:38 22-03-2017)
גם בעמישב הוא היה מערבב העמדנו לו תקציב של כמעט מיליוו שקל ובקושי נשארנו בליגה מערבב כמו שי מאור שניהם נכים
6
עמישב
(אלברט: 12:55 22-03-2017)
אוהד, אתה כל הזמן מנסה להפיל את התיק על אחרים... מה שהאחים שטרית נתנו לך בעמישב אף אחד לא היה מקבל...סוף סוף יצא המרצע מהשק וכולם יודעים שאין לך מושגגגג. אתה מאמן חלש בלי משמעת... גונב דעת!!!
7
ל5 סמרטוט
(מאיר אברגיל: 13:11 22-03-2017)
יסמרטוט תהיה גבר ותכתוב תגובה בשם האמיתי שלך. ולאוהד אוהב אותך שחקנים ליצנים היו לך בירושלים{הגנה ביזיון}
8
אפס
(אוהד כדורגל: 14:29 22-03-2017)
עד שהלכתה היה לה את המאמן הכי חלש בליגה.אפס פחדן .אתה ורק אתה אשם במצב של הקבוצה..אתה לא זזתה הצידה אתה ברחת כי אתה פחדן.אם הקבוצה תרד ליגה רק אתה אשם .
9
אפס
(עומרי שמש : 15:17 22-03-2017)
עם מאמן אחר אנחנו פלייאוף עליון יעגלה טקטיקה אין בגרוש
10
מאיר ואוהד
(קובי כהן: 15:35 22-03-2017)
מאיר אברג'ל אתה ורק אתה הרסת את הקבוצה... אתה ואוהד בוזגלו צריכים ללכת לפתוח עסק בשיפוצים. אתה מנהל חלש ואוהד מאמן חלשלוש... יאללה תתעצבן .... אוהד אם יחברו אןתך ואת מאיר ביחד יצא מאמן קט רגל לבית ספר לכדורגל
11
בכיין
(אופיר: 20:24 22-03-2017)
לקחת קבוצה מקום רביעי שמת אותם אחרונים אתה האשם היחידי רק ווראן ? עדי קוסטה נתן לך 4 משחקים העונה ברגליים שלו שגיא יוסף מעולה עם אסף לוי ולגריסי רבת והבאת שחקנים ליגה ג' תתבייש לך קח אחריות ולך בשקט אל תלמד מאבא שלך ותעשה רעש
12
אוהד בונקריסט מאמן פח
(אדום עולה: 14:54 23-03-2017)
מאמן חלש מאוד. הייתי בכל המשחקים. אין משחק שהוא לא עושה בונקר. אפילו נגד קבוצות תחתית הוא עושה בונקר. מאמן חושך הרס את הפועל
13
מצדיע לכל מאמן שמגיע להפועל,,
(שאול נעים: 11:36 01-04-2017)
כן רבותי מצדיע לכל מאמן שמגיע בתנאים המחפירים של סאסי,,, רק מי שלא נבין איך קבוצה צריכה להיות מנוהלת מגיב כפי שיש כאן ,, סאסי כבר מחזיק בקבוצה מעל 10 שנים ופשוט לא מבין את מקומו,,, מה שעוברים הצוות המקצועי זה גיהינום,,, סאסי רד כבר מהקבוצה !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?