בית"ר כפר סבא מסתבכת בתחתית

על הנייר בית"ר כפר סבא קיבלה משחק נוח מול קבוצת מכבי קריית גת שרק בשבוע שעבר התרסקה וגמרה את העונה,בפועל ההרכב השני של האורחת הצליח לנצח 1:0 גם בעזרתם של שלושת השופטים שהיו ביום חלש ביותר וכפר סבא רק במרחק 2 נקודות מהמקום אליו הולכים למשחקי ההשרדות.

בית"ר כפר סבא הפסידה היום (שישי) בבית למכבי קריית גת 1:0 והתקרבה שוב למקום ממנו הולכים למבחני ההישארות בליגה. הצהובים  הציגו משחק טוב ואף הצליחו לא מעט פעמים למצוא את עצמם מול שוער קריית גת, אלמוג מזרחי, אבל חוסר פירגון של שחקני ההתקפה אחד לשני והחלטות תמוהות של השופטים גרמו לקבוצה מקפלן לצאת מהמשחק בידיים ריקות. בדקה ה-50 נמרוד מחני העביר כדור רוחב אל משה אסולין שנגח פנימה ורץ לחגוג, אבל השופט, שי רעני, פסל את השער לאחר שעוזרו, אבי קונסטנטיני, הניף במפתיע את הדגל לנבדל, שלא היה ולא נברא. מרגע זה השופטים איבדו את השליטה במשחק וגרמו למשחק לגלוש לפסים אדומים. במהלך אחת ההתקפות השופט עצר את המשחק והרחיק את יו"ר הקבוצה, מקסים סוסן, מתחומי המגרש לאחר שמחא נגד השיפוט החד צדדי לטענתו. בדקה ה-54 בית"ר למרות השיפוט החלש הייתה יכולה להבקיע כאשר ארז קורן קיבל כדור בתוך הרחבה, אך במקום לפרגן לחבריו שהמתינו למסירה בעט בעצמו לרשת החיצונית.
בדקה ה-68 האורחים שהגיעו לשמחק בהרכבם השני עם מספר שחקני בית צעירים כבשו בהתקפה הראשונה שלהם במשחק כשאדם בוכריס ניצל רפיון בהגנה של בית"ר על מנת לבעוט ולהכניע את שוער בית"ר, יניב טבצ'ניק, 1:0. בדקה ה-77 קובי דומר נתפס בתוך הרחבה מול עיניו של השופט שהתעלם מההכשלה. עד הסיום המקומיים המשיכו לתקוף ולחפש את השוויון, אך כל הניסיונות עלו בתוהו. לאחר המשחק מבקר השופטים, רחמים שאשו, לא חסך בביקורת כלפי שופט המשחק ודקות ארוכות הוא הסתגר יחד עם שלישיית השופטים בתוך החדר על מנת להסביר להם את הטעויות הרבות שביצעו במהלך המשחק שללא ספק קיפחו את הקבוצה המקומית.
הפועל נחלת יהודה, הפועל ערד והפועל כפר שלם, המתמודדות יחד עם בית"ר כפר סבא על הזכות לא לרדת למקום ממנו הולכים למבחני ההישארות ניצחו את יריבותיהן וצמצמו את הפער לשתי נקודות בלבד מהקבוצה של ישראל צרפתי, מאמן כפר סבא.
 

ישראל צרפתי,מאמן כפר סבא ששוב מסתבכת(צילום:לירן דורף)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
קרית גת
(חיים: 11:30 11-04-2009)
דרור המהמן שחושב שמבין כדורגל כך משחקים שחקנים שרוצים לשחק ולא בשביל כסף שהמעדון חשוב להם לא כמו שחקני אשקלון אם אתה לא היתה המאמן בכל קבוצה אחרת לא רק שלא היו מחתימים אותם הם לא היו מתלבשים בכלל לזה מתכונים עניה עירך קודמים כל הכבוד לזה יש חברים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?