אילן סויסה: "לא שכחנו מה קרה בחדרה בסיבוב הראשון"

אילן סויסה וזוהר יצחק (עודד חסין) אילן סויסה וזוהר יצחק (עודד חסין)
עירוני טבריה תארח את מוליכת הטבלה, הפועל חדרה, למשחק המרכזי של המחזור ה-26 בליגה א' צפון. מנשה זלקה: "כדי להוכיח שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה אנחנו צריכים לנצח בכל מגרש"

ליגה א' צפון מגיעה לנקודת רתיחה. מוליכת הטבלה, הפועל חדרה, תתארח בטבריה ותשחק מול הקבוצה המקומית שממוקמת במקום ה-4 בטבלה, ונמצאת במאבקים סביב המיקום בפלייאוף העליון.

בסיבוב הקודם ספגה טבריה רביעייה מביכה. לאחר 14 דקות מהפתיחה הקבוצה מעיר הכנרת הייתה כבר בפיגור של 0:3, וללא ספק זה היה אחד מהמשחקים שייזכרו לרעה בהיסטוריה של המועדון. כעת, כשהקבוצה של אילן סויסה סופרת 12 משחקים ברציפות ללא הפסד (האחרון היה אותו הפסד לחדרה), הסיפור הוא שונה לחלוטין.

מאמן טבריה, אילן סויסה, אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. השחקנים שלי זוכרים טוב מאוד מה קרה בחדרה בסיבוב הראשון. אמנם חדרה מובילה את הליגה, אבל לנו יש את המטרות שלנו. מה שבטוח, לחדרה לא יהיה קל מחר".

מנגד, קשר חדרה מנשה זלקה התייחס גם הוא למפגש: "אמנם לא ניצחנו הרבה שנים במגרש בטבריה, אבל בכלל לא מעניין אותי מה היה בעבר. אני לא מאמין באמונות או בקושי במגרש מסוים. כל משחק בליגה הזאת קשה, אבל כדי להוכיח שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה אנחנו צריכים לנצח בכל מגרש ובכל משחק, וכך גם בטבריה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טבריה אל תפריעו לחדרה
(שלומי חדרתי: 09:15 31-03-2017)
2
חדרה אל דאגה אתם תעלו גם אם תפסידו .
(אוהד עירוני טבריה: 11:49 31-03-2017)
אתם תעלו גם אם תפסידו בטבריה, רוצים ביתיות בפליאוף...
3
חדרה תנצח ותעלה ללאומית
(נועם: 12:19 31-03-2017)
אין על חדרה השנה ואף קבוצה כולל טבריה לא תפריע לחדרה לעלות ללאומית
4
שושה שולמית
(עמי: 17:03 31-03-2017)
4...4....4.....4

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?