שבע בום בדרבי: אדומים בדרך לליגה ב'

בדרך לליגה ב'. שחקני אשדוד (מדיה אדומים אשדוד) בדרך לליגה ב'. שחקני אשדוד (מדיה אדומים אשדוד)
שלושה מחזורים לסיום העונה נראה כי אין אף קבוצה שיכולה לעצור את האדומים מאשדוד בדרך לליגה ב'. הקבוצה הביסה את בני אשדוד 1:7. הקבוצה זכתה בשבוע שעבר בסמל ובשם "הפועל" באופן רשמי

ברביעי האחרון זכו אנשי אדומים אשדוד באופן סופי בשם ובסמל של הפועל, ולמעשה הצטרפו באופן רשמי למרכז הפועל ומהשבוע אפשר להגיד רשמית שהפועל של האוהדים גם באשדוד.

גם על כר הדשא הקבוצה בדרך לתואר נוסף, תואר האליפות בליגה ג' ועלייה לליגה ב'. הקבוצה מוליכה את הטבלה בפער של 3 נקודות מהמקום השני, כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. בסוף השבוע הציגה הקבוצה הצגה נוספת כאשר הביסה במשחק הדרבי את הפועל בני אשדוד בתוצאה 1:7.

כבר בדקות הפתיחה היה ניתן לראות שבני אשדוד משחקים פיזית חזק, אך שחקני האדומים שכבר ידעו מראש שבמשחק הזה לא יהיה כדורגל נקי, הגיעו מוכנים ושיחקו מהר מרגל לרגל מה שבלבל לגמרי את הגנת בני אשדוד והגול הראשון לא איחר להגיע.

בדקה ה-22 שימי ביטון קיבל כדור על מגש, דחק אותו פנימה באלגנטיות והעיף את היציעים באוויר. 10 דקות מאוחר יותר נשרק פנדל לטובת האדומים אותו כבש בקלילות נועם תרועה שהעלה את האדומים ל-0:2.

שחקני אשדוד חוגגים (מדיה אדומים אשדוד)
5 דקות למחצית משה זמירו קבע 0:3, והבליץ הסתיים בשער הרביעי של גדיף וורקאט, 0:4 במחצית.

בפתיחת המחצית השנייה דווקא בני אשדוד היו מעט טובים יותר ועידן לביא הצליח לצמק ל-1:4, אבל זה רק העיר את האדומים שכבשו עוד שלושה שערים שנכבשו על ידי לירון אברגיל, גדיף וורקאט ומשה שלו.

תצוגת כדורגל. שחקני אשדוד (מדיה אדומים אשדוד)
לאחר שריקת הסיום וניצחון הענק של האדומים אוהדי הקבוצה החלו את חגיגות הניצחון ואת ההופעה הטובה ביותר במשחק של האדומים על הדשא. במחזור ההקרוב יארחו האדומים בסנטטי את צעירי לוד.

שחקני אשדוד חוגגים עם הקהל (מדיה אדומים אשדוד)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קדימה הפועל
(מישקה: 11:39 04-04-2017)
2
עקרון יעלו
(אשדודי: 14:02 04-04-2017)
העונה של האדומים זה כישלון בגלל שהם השקיעו המון ויש מצב שלא יעלו בסוף מחזור אחרון עקרון מנצחים באשדוד והם עולים!!! חשוב לציין שלבני אשדוד הורחקו שלושה שחקנים התוצאה לא משקפת למרות שהאדומים היו מנצחים בכול מקרה
3
בטח אוהד עירוני ממורמר
5
הפועל רק של האוהדים
(טובי: 23:13 04-04-2017)
רק אנחנו נעלה ליגה בכוח במוח רק אנחנו
6
עקרון יעלו
(אשדודי : 08:56 05-04-2017)
אני חושב שעקרון יעלו שהם הקבוצה הטובה בליגה אני לא אוהד עירוני פשוט ראיתי אותם נגד כול הקבוצות מאשדוד והפ פשוט היו קבוצה טובה יותר בכול המשחקים אם לא תהיה שערורית שיפוט לטובת האדומים אז הם יעברו אותם בלי בעיה
7
גם אשדוד וגם עקרון יעלו
(יוסי: 19:40 05-04-2017)
מכיוון ששתי קבוצות יתפרקו בליגה ב תעלה עוד קבוצה ממקום שני עם המאזו הטוב ביותר בליגה ג (ראו מקרה שדרות שנה שעברה)
8
תגובה ל7
(אשדודי: 10:54 06-04-2017)
בגלל שינויים במבנה הליגות כרגע קריית גת במחוז הדרומי תעלה במצב של פירוק ככה נקבע בתחיל שנה אז בכול מצב אין סיכוי שיעלו גם עקרון וגם אשדוד זה בדוק
9
אתה מדבר שטויות
(תגובה ל 2: 13:39 06-04-2017)
3 אדומים שנשלפו לבני אשדוד היו אחרי שהאדומים הובילו 6-1 מה זה כבר היה משנה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?