הגליל בעלייה: מכבי טמרה בגליל תחתון ובני ממב"ע בגליל עליון בדרך לליגה ב'

שחקני ממב שחקני ממב"ע (אבי פפיס)
שלושה מחזורים לסיום העונה, והגליל מתחמם. מכבי טמרה תשחק בסוף השבוע במשחק העונה מול מכבי נוג'ידאת מהמקום השלישי, כששתי נקודות מפרידות ביניהן. מהצד השני בגליל העליון, שני ניצחונות של בני ממב"ע הגולן והגליל יבטיחו לה עלייה לליגה ב' כבר בשבת הבאה

הליגות הנמוכות נמצאות בפיניש האחרון של העונה, ומספר ליגות נמצאות במשחקי הסיום הדרמטיים, ביניהם ליגות ג' מחוז גליל עליון ומחוז גליל תחתון.

בליגה ג' מחוז גליל עליון נמצאת בני ממב"ע הגליל והגולן במקום הראשון עם שלוש נקודות יותר ממכבי טמרה המדורגת ראשונה,  וכל זאת שלושה מחזורים לסיום העונה. לממבע מספיק שני ניצחונות בשני המשחקים הקרובים בכדי להבטיח עלייה, כאשר במשחקים ביניהן לטמרה יש יתרון ברור על ממב"ע, שניצחה משחק אחד ואת השני סיימה בתיקו.

זו השנה שנייה שממב"ע מחפשת עלייה, ולאחר שלא עשו זאת בעונה שעברה הם מקווים לעשות זאת הפעם. בסוף השבוע הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי אחווה שעב שחזרה למגרשה הביתי רק בחודש האחרון, מה שיקשה משמעותית על המוליכה. למרות זאת, בממב"ע רוצים לנצח בכדי שיוכלו להכין את חגיגות העלייה שבוע לאחר מכן מול הפועל בני בענה החלשה. מאמן ממב"ע, וג'די אלקיש, סיפר: "אנחנו צריכים שש נקודות ונעשה זאת בשני המשחקים הקרובים. עשינו הרבה טעויות בשנה שעברה ופספסנו את העלייה ונקווה שלא נפספס הפעם. העונה צירפנו את השוער הותיק אייל וקראט שביחד עם הסגל המקומי עושים את העלייה".

במחוז גליל תחתון של ליגה ג', מכבי עירוני טמרה מובילה את הטבלה עם נקודה אחת יותר מעירוני בני שעב אבל לטמרה שני משחקים חסרים וזאת שלושה מחזורים לסיום העונה. במקום השלישי נמצאת בני נוג'ידאת עם שתי נקודות מטמרה, אבל מספר משחקים זהה. בשבת הקרובה ייערך בטמרה המשחק בין הקבוצה המקומית לנוג'ידאת אותו מגדירים בטמרה כאחד המשחקים החשובים של המועדון בשנים האחרונות ויותר מ-700 אוהדים יגיעו למשחק.

יו"ר טמרה, אחמד עוואד, סיפר: "הכדורגל חוזר לטמרה ולכן אנחנו בנינו קבוצה לעלייה. הבאנו את השוער כרים רשואן שהוא קבלן עליות, הבאנו את נסים ארמלי ששיחק בליגה א' בשנים האחרונות והחזרנו גם את הסקורר מוחמד עוואד שכבש העונה 13 שערים. יש לנו קבוצה לעלייה והמשחק הקרוב מול נוג'ידאת יהיה מכריע ואני בטוח במגרש שלנו ומול הקהל שלנו נעשה את העבודה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נוגי
(ראיד נוגידאת: 17:03 07-04-2017)
אל תחשבו שאנחנו לא יודעים שטמרה כבר קנו חלק מהשחקנים שלנו , אנחנו ערוכים לתסריט כזה וכבר סגרנו עסקה עם השחקנים שלכן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?