עירוני בית דגן עלתה לליגה ב'

בעונה הבאה בליגה ב'. עירוני בית דגן (אלי שמואלי) בעונה הבאה בליגה ב'. עירוני בית דגן (אלי שמואלי)
הקבוצה של יהודה זגורי השלימה את חזרתה לליגה ב' בתוך עונה אחת לאחר ניצחון 3:6 על ספורטינג ת"א

עכשיו זה רשמי: עירוני בית דגן עלתה לליגה ב'. החבורה של יהודה זגורי, שברוב שלבי העונה הוליכה את הטבלה בבטחה, חזרה היום רשמית לליגה ב' לאחר ניצחון 3:6 על ספורטינג ת"א.

המוליכה, שהגיעה למשחק ללא המגן אלון זבולון הפצוע והחלוץ המוכשר דוד קראינסקי, לא נתקלה בקשיים יתר על המידה מול הרכב משני של התל-אביבים. יובל אלמקייס הוסיף למאזנו עוד שלושה שערים כשכבש שלושער והעלה מאזנו ל-33 שערים. בר אלון כבש צמד.

מאמן הקבוצה, יהודה זגורי, התייחס למשחק ולעלייה: "שיחקנו מול קבוצה שבקושי מתאמנת וניצלנו זאת כדי לכבוש שערים מהירים. הם נאלצו לשחק פתוח והצלחנו לכבוש עוד שערים. מכיוון שהמשחק היה בחוץ אז החגיגות היו מאופקות ובשבוע הבא נעשה הפנינג מיוחד מול הקהל שלנו ובמעמד ראש המועצה". 

זגורי אף התייחס לעונה הבאה בליגה הרביעית: "קודם כל נותרו לנו שני משחקים ואנחנו רוצים לסיים את העונה עם מקסימום נקודות. חשוב לציין שהמועדון גם השלים דאבל לאחר שזכינו גם בגביע המחוז. לגבי העונה הבאה אנחנו עוד לא ממש התחלנו לתכנן אבל ננסה לחזק את הקבוצה כדי להתמודד על כניסה לפליאוף העליון. לסיכום אני חושב שמאמן שיידע לשמור על רמה גבוהה בליגה ג' יצליח גם בליגות הגבוהות".

החזיר את בית דגן לליגה ב'. יהודה זגורי (אלון יהודיוף)  



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה הרמה הכי גבוה שתאמן
(חחח: 15:42 08-04-2017)
מחמיא לעצמו
2
ותעשו צל לאוהדים שנשרפים בטריבונה.
3
הכי גבוה שיש...
(סאלם מיפו: 10:41 09-04-2017)
כל הכבוד ליהודה זגורי על העליה הקלאסית ...עבודה מסורה והתמדה והפירות באים ...
4
בית דגן
(אילן: 18:09 09-04-2017)
כל הכבוד לשחקנים .להנהלה.זו היתה שנה של חישול שהקבוצה עברה אני מקווה שהשנה הבאה תהיה שנה יותר מוצלחת.אמן תודה למאמן .ותודה למנהל הקבוצה אריה כהן שהאמין שאפשר לעשות את זה חג שמח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?