סיכום עונה - ליגה ג' יזרעאל

סיכום עונה - ליגה ג' יזרעאל סיכום עונה - ליגה ג' יזרעאל
מכבי ריינה עלתה במחזור האחרון, בני מוסמוס הפתיעה ועפולה ונצרת עילית כרגיל אכזבו. אשרף עתאמלה הוא שחקן העונה ומלך השערים ואחמד מרעי מאמן העונה

ברוב שלבי העונה, צמרת ליגה ג' יזרעאל הייתה כל כך צפופה, כשלא פחות משש נאבקו על הכרטיס היחיד לעלייה. בסופו של דבר הייתה זו מכבי בני ריינה, שבעונתה הראשונה לאחר תשע שנות היעדרות, הצליחה ממש במחזור האחרון לסיים במקום הראשון ולעלות לליגה ב'. אשרף עתאמלה בלט בקבוצה כשסיים עם תואר מלך השערים. הפועל בני מוסמוס, שבדרך כלל נחשבה לקבוצת תחתית, סיימה עונה פנטסטית במקום השני. בית"ר עפולה ומ.כ. נצרת עילית, שבכל שנה חולמות לעלות ליגה, שוב כשלו ברגע האמת וסיימו רק במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה. 

מחוז יזרעאל סיפק לנו העונה 15 שערים בממוצע למחזור, כאשר הממוצע למשחק עמד על 3.1. מוחמד אגבאריה הוא מלך הצהובים עם שבעה כאלה ואת מלכות האדומים חולקים שניים: חסן מקאלדה מבני בקה ופאדי מחאג'נה מבית"ר אום אל פאחם, שצברו שני כרטיסים כ"א.

הקבוצה: מכבי בני ריינה
תשע שנים לא הייתה קבוצה בריינה, שעד התפרקותה הייתה קבוצת תחתית. העונה חזרה הקבוצה לפעילות וכבר בעונתה הראשונה הצליחה לעלות לליגה ב'. ב-20 מחוזרי ליגה הקבוצה ניצחה 15 פעמים, סיימה ארבע פעמים בתיקו ונוצחה רק פעם אחת. לריינה גם הייתה את ההתקפה הטובה בליגה כאשר כבשה 62 שערים ואשרף עתאמלה היה חתום על 27 מהם. גם תאמר באשא הצטיין העונה בקבוצה עם 12 שערים.

המאמן: אחמד מרעי (ריינה)
תשע שנים לא הייתה קבוצה בכפר ריינה ואחמד מרעי הוא זה שחתום על העלייה ההיסטורית לליגה ב'. במקביל הוא גם אימן את בית"ר כפר כנא, שירדה לליגה ג' ולפחות יכול לזקוף לזכותו עלייה עם ריינה.

שחקן העונה ומלך השערים: אשרף עתאמלה (מכבי בני ריינה)
27 שערי ליגה מתוך 62 שקבוצתו כבשה, מיקמו את החלוץ הותיק בן ה-33 במקום הראשון בטבלת מלך השערים של המחוז. עתאמלה הוא למעשה שחקן בית של ריינה לאחר שעוד היה בהפועל ההיסטורית לפני פירוקה לפני תשע שנים. בשנים האחרונות הוא עלה ליגה עם בית"ר כפר כנא, אבל לא ממש בלט שם. השנה הוא חזר לריינה ועזר לה לעלות לליגה ב' כבר בעונת החזרה שלה.

תגלית העונה: ראגב אגבאריה (הפועל בני מוסמוס)
חמישה שערי ליגה מתוך ה-35 של קבוצתו הציבו את השחקן בן ה-22 במקום השני בטבלת מלך השערים של הקבוצה, אחרי ניר כהן. אגבאריה היה מהבולטים העונה בקבוצתו, שהפתיעה כשסיימה שנייה ולא הייתה רחוקה גם מלעשות סנסציה ולעלות ליגה.

המפתיעה: הפועל בני מוסמוס
לאחר כמה עונות של דשדוש בחלק התחתון של הטבלה, במוסמוס עשו העונה קפיצת מדרגה ולא היו רחוקים מלעות ליגה. הקבוצה כבשה 35 שערים וספגה רק שמונה שערים (הכי מעט בארץ). ראגב אגבאריה וניר כהן היו מהבולטים העונה בקבוצה כשמאחור נעל את השער עומרי בוקסנבוים המצוין.

המאכזבות: בית"ר עפולה ומ.כ. נצרת עילית
כבכל שנה, גם העונה קיוו בשתי הקבוצות להיאבק עד הסוף על העלייה ואף לסיים במקום הראשון, אבל כבכל שנה הן כשלו. אמנם שתי הקבוצות היו בחבורת הצמרת במשך כל העונה, אך לקראת הסוף איבדו גובה וסיימו רק במקומות הרביעי והחמישי. גם איחוד בני בקה, שירדה בעונה מליגה ב', קרסה העונה וסיימה רק במקום הלפני אחרון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?