ההתרסקות של קריית מלאכי, ההפתעה מאור יהודה והחזרה של מג'דל כרום

שחקני זלפה (דאפר מחאמיד) שחקני זלפה (דאפר מחאמיד)
רק לפני שבועיים הייתה מלאכי מועמדת רצינית לעלות לליגה א' אך אתמול התרסקה בפלייאוף. אור יהודה המשיכה להפתיע גם מול טייבה. מג'דל כרום רוצה לחזור לליגה השלישית ובני זלפה רוצים לעשות צעד משמעותי. משחקי הגמר בחמישי בלוד ובעילוט

משחקי הפלייאוף בליגה ב' יגיעו לשיא ביום חמישי הקרוב כאשר ייערכו שני משחקי גמרי המחוזות. בגמר המחוז הדרומי שייערך באצטדיון בלוד אור יהודה תפגוש את מכבי אשדוד ואילו בגמר המחוז הצפוני שייערך בעילוט ישחקו הפועל בני זלפה מול הפועל מג'דל כרום.

אור יהודה, שרק לפני כחודש ימים לא היה ברור אם תהיה בפלייאוף העליון, חזרה לעצמה ועשתה את העבודה עם ניצחון משכנע בגמר המחוזי מול צעירי טייבה בתוצאה 1:3. אחת הסיבות להצלחה הייתה הגעתו של החלוץ אלעד אברמסון שכבש מול טייבה והיה אחד השחקנים המשמעותיים בהצלחה.

ההפתעה הגדולה בגמר המחוזות הגיעה מכיוונה של מכבי אשדוד שהצליחה לגבור על עירוני קריית מלאכי בבעיטות ההכרעה בתוצאה 1:2 לאחר תיקו 2:2 בזמן החוקי. קריית מלאכי, שרק לפני שבועיים סומנה כמועמדת לעלות מהמקום הראשון, הפסידה את העלייה לנורדיה וכעת גם סיימה את העונה לאחר ההפסד. באשדוד דווקא מאמינים כי הפריחה מחדש יכולה לגרום לקבוצה לנצח בגמר המחוזות ואף להתחרות שווה בשווה מול בית"ר כפר סבא מליגה א'.

מאמן אשדוד, שרון מרציאנו, אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת. אני חושב שהמשחק הזה היה תעודת יושב לליגה ב. החלטנו להוריד את העומס לקראת משחקי הפלייאוף וכבר במשחק הזה שותפו שחקני נוער שהפגינו נחישות והקרבה. מגיע כל הכבוד לשחקנים ומגיע מילה טובה לקהל שאני כמאמן כל כך נרגש לראות שיש לנו את אחד הקהלים הטובים בארץ. יש לנו עוד משחק לנצח וכל מי שעירוני אשדוד חשובה לו מבין נעשה את כל מה רק אפשר כדי לעשות את העיר צהובה".

במחוז הצפוני הייתה זו הפועל מג'דל כרום שרוצה לחזור תוך עונה אחת לליגה א'. הקבוצה של אחמד סבע לא תוכל לעשות זאת מהמקום הראשון, אבל בהחלט יכולה להפתיע מגמר המחוזות. מג'דל כרום ניצחה את עירוני כאבול ונחשבת לפייבוריטית מול זלפה. סבע אמר לאחר הניצחון על כאבול: "אני חושב שעשינו משחק מצוין. עברנו את המשחק הראשון בקלילות ובאנו לעבור את כאבול. היינו עדיפים והגיע לנו לעבור בזכות. כעת נשארו לנו שני משחקים כדי להיות בליגה א' ואין שום סיבה שלא נהיה שם".

גם בזלפה מקווים לעשות את ההפתעה הגדולה במשחקי הפלייאוף בדומה לשנה שעברה. הקבוצה ניצחה את עירוני כפר קרע בתוצאה 0:1 ומסוגלת לעבור גם את מג'דל כרום. מאמן הקבוצה, נביל אמארה, אמר אחרי הניצחון: "עברנו משחק מאוד קשה. השתלטנו על המשחק והגענו לכמה מצבי הבקעה. אני שמח ששער יוצא מן הכלל של שחקן הבית עודאי מחאמיד הכריע את ההתמודדות. הפנים קדימה לקרב רציני בעילוט ונבוא מוכנים ודרוכים בכדי לצאת עם ניצחון נוסף".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גניש טיטולים
(אסי: 22:30 22-04-2017)
איך רציתם לעלות ליגה עם מאמן שעושה במכנסיים מאמן פחחח גנעש גניש שלא תתקרב לקריה ינכה
2
קבוצה. שלא רוצה לעלות
(אא: 11:40 23-04-2017)
שלקני קרית עגלות מלאכי אינם מעוניינים לעלות ליגה. כי שנה הבאה. הם בבית. גם ההנהלה עם המאמן בסיבוב שני להביא חיזוק לעלייה. הסגל קצר פצועים הרחקות והצגות למשל אבשלום ביטון שחקן בלי קופסא בראש. היה צריך להעיף מזמן ושחקני התיאטרון היילה ודקל כחלון בושה
3
אין מקום לקבוצה כמו מלאכי
(אלימות מחוץ למגרשים : 10:24 23-04-2017)
טוב שלא עלו קהל אלים
4
רק אשדוד
(מוטי : 13:02 23-04-2017)
קבוצה הכי מתאימה לליגה א בעזרת השם נעלה עוד 2 משחקים יאללה עירוניה
5
מזל
(עמישב: 13:27 23-04-2017)
איזה הפתעה אור יהודה היו צריכים לקבל 10 מעמישב 3 בעיטות 3 גולים השוער הראשון והשני פצועים עולים עם שוער ליגה רביעית בנוער .בכל זאת שיהיה בהצלחה!
6
1 בוא תשמע משהו
(1: 15:03 23-04-2017)
לא היה ולא יהיה בקרית מלאכי מאמן כזה. אתה כנראה בעל אינטרס שאתה מעז לכתוב דברים כאלה. אנחנו, האוהדים האמיתיים של קריית מלאכי, שתומכים בה בלי אינטרסים מודים למאמן ולשחקנים על עונה מרגשת ונתראה בעונה הבאה באותה עוצמה ובאותה אהבה שאפיינה אותנו היום!
7
בעזרת השם רק אור יהודה
(חיים: 15:09 23-04-2017)
בעזרת השם רק אור יהודה יעלו קבוצה מצויינת ומגיע לה לעלות ליגה בהצלחה
8
אוהדים
(א.א: 18:32 23-04-2017)
העונה קיבלתם פרס. עלייה בהליכה ואתם הקבוצה. עם שחקנים של ליגה. ג. שעשו במכנסיים שנה הבאה. תחלמו על. עלייה לפלייאוף. ראש העיר וההנלה היו צריכים להביא רכש בסיבוב ולשחרר. את. הבובות אבשלום ביטון דקל אסי. בושה גם בפנדלים לפספס 4 פנדלים. מאמן בושה ושח
9
קרית מלאכי הפסידה את העליה בגל ההפסד הבלתי מוסבר לבית שמש. בית שמש מקום אחרון בליגה בהפרש בלתי ניתן לסגירה עם נצחון אחד כל העונה ומפורקת לגמרי, משפילה 3:0 קצת לפני סוף העונה את הטוענת לכתר??אלו ה 3 נקודות שחסרו לכם. מכרתם משחק ובגלל זה מגיע לכם.
10
אור יהודה עולה ליגה א
(דודו: 21:17 23-04-2017)
אור יהודה קבוצה טובה מאשדוד
11
אור יהודה עולה ליגה א
(דודו: 21:18 23-04-2017)
אור יהודה קבוצה טובה מאשדוד
12
צריך להחליף את המאמן הזה מספיק עם הבלוף הזה נכשל ובגדול הוא חבר של מס אוהדים יענו מהועד אז הם שומרים עליו אם היה מאמן אחר הייתם עושים לו לינ'ג
13
עמישב
(דוד: 23:47 23-04-2017)
השוער השני של עמישב לא היה פצוע היה צריך לשחק מההתחלה עם היית במשחק הוא עלה לשחק אחרי הגול ה3 בערכה ובפנדלים אין לי מושג מה היה שם אבל פצוע הוא לא !!! אני כתב ספורט ועוד לא ראיתי שוער שעולה לשחק עם רוגע והיה תותח
14
קבוצה עים אופי
(נתי: 15:11 24-04-2017)
אין ספק יש קבוצה רצינית ומעולה באור יהודה , מאמן מצויין משחקים כדורגל שובה לעין וכיף לראות אותם , אז שיהיה בהצלחה מתוקים שלי. מגיע לכם ליגה א בצדק!
15
12
(אוהד: 23:55 24-04-2017)
אוהבים את גניש בגלל השנתיים היפות שעשה איתנו, מאמינים בו ורוצים שישאר איתנו להשגת המטרה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?