היסטוריה: בני פרדיס עלתה לליגה ב'

שחקני פרדיס בסיום המשחק (דאפר מחאמיד) שחקני פרדיס בסיום המשחק (דאפר מחאמיד)
לעיני 1,000 צופים שחקני פרדיס ניצחו את ג'סר אל זרקה 2:4 במשחק חסר ועלו לליגה ב'. המאמן וואסי חסאניה: "היינו הקבוצה הטובה ביותר והגיע לנו לעלות ליגה"

בני פרדיס היא העולה האחרונה מליגה ג' לליגה ב'. הקבוצה ניצחה היום (חמישי) את הפועל ג'סר אל זרקה במשחק חסר מהמחזור ה-24, ועלתה למקום הראשון על חשבון בית"ר פרדס חנה והעפילה באופן רשמי לליגה הרביעית.

כ-700 אוהדים הגיעו מפרדיס לערערה והריעו במשך דקות ארוכות לשחקניהם על העלייה ההיסטורית. המאמן וואסי חסאניה אמר בסיום: "היה מעייף בתקופה האחרונה אבל אני שמח שהשחקנים ידעו להתעלות ברגע הנכון ולעשות את העבודה. היינו הקבוצה הטובה יותר במהלך שנה שלמה ומגיע לנו לעלות לליגה ב. אני שמח שהיו הרבה שחקני בית שבלטו העונה ומגיע לכולם קרדיט על העלייה. אין ספק שהמנצח הגדול שלנו זה הקהל שליווה אותה ובלעדיו לא היינו מגיעים לליגה ב'".

החלוץ אבי כהן הוסיף: "אני מאוד מתרגש לעלות ליגה עם פרדיס ולהיות שותף לעלייה היסטורית. זה מקום מאוד טוב וחם עם אנשים טובים ואוהדים דוחפים . מגיע לפרדיס שתהיה כאן קבוצה בליגה ב. מבחינה אישית עשיתי עונה טובה וסיימתי מלך השערים של הקבוצה ואני שמח שעזרתי להם לעלות ליגה".

אבי כהן (משמאל) (דאפר מחאמיד)
המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה והסתיימה בתיקו 2:2 כאשר פרדיס עלתה ליתרון פעמיים משערים של אבי כהן ורביע מישעל, אבל ג'סר השוותה את התוצאה. בתחילת המחצית השנייה בהאא אבו שהאב והימאם מרעי כבשו שני שערים שקבעו את תוצאת המשחק ואת העלייה של פרדיס.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קנו את כל המשחקים.
(אבי: 23:40 04-05-2017)
2
פרדיס
(שעבאן עבד אלחק: 09:56 05-05-2017)
לך תחפש מישי ינעניע אותך יא כנאים
3
אתם קונים משחקים ! שנה הבא תרדו לליגה ז

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?