ערב של כוכבים במשחק ההוקרה המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי בקריית עקרון

גם הם יהיו שם. אייל גולן ולירן שטראובר גם הם יהיו שם. אייל גולן ולירן שטראובר
אייל גולן, רונן חרזי, משה פרץ, לירן שטראובר, אמיר שלח, סלוצקי ודומינגז, שאולי בדישי, יעקב הילל, אלי חכמון ורז זהבי הם חלק מהשמות שיככבו במשחק ההוקרה המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי ביום ראשון הקרוב

משחק ההוקרה לזכרו של עו"ד אשר עוקבי, יו"ר מכבי קריית עקרון ומ"מ ראש המועצה, יתקיים זו השנה השלישית ברציפות ובדיוק כמו בשנתיים האחרונות ימשוך אליו כוכבי בידור ושחקני עבר רבים שיגיעו לכבד ולהשתתף בחגיגה.

ביום ראשון הקרוב תגיע נבחרת הוותיקים של ישראל המתכוננת למשחקי המכביה בחודש יולי עם סוללת כוכבים דוגמת רונן חרזי, אמיר שלח, עופר שטרית, ישראל כהן, יעקב הילל, יוסי שושני, סתיו אלימלך ועוד ותפגוש את קבוצת הוותיקים של קריית עקרון עם הזמרים משה פרץ, אייל גולן, הסטנדאפיסט שאולי בדישי, מנחי 'בוקר ספורט' סלוצקי ודומינגז. בשער קריית עקרון יעמוד שוער נבחרת ישראל לשעבר וכוכב גולסטאר לירן שטראובר. את המשחק ישפוט השופט הבינלאומי אלי חכמון. אותו חכמון ישפוט ארבעה ימים מאוחר יותר את גמר גביע המדינה לכדורגל בין מכבי ת"א לבני יהודה ת"א. את הערב ינחה פרשן ערוץ הספורט וכוכב הישרדות 2017 רז זהבי האגדי ותהיו בטוחים שגם השנה הוא ירים את האווירה בדיוק כמו במשחק אשתקד.

את המשחק המסורתי מארגנת מחלקת הספורט של קריית עקרון בראשות מנהל המחלקה המאמן פיני עייש, שחקן העבר ורכז ליגת הוותיקים אדיב שרעבי, יו"ר מכבי קריית עקרון איתן כהן, עופר עוקבי בנו של עו"ד עוקבי ומנהל נבחרת הוותיקים של ישראל ירון בר-לב. "אני נרגש מאוד וגאה שנפלה בחלקי הזכות להוביל את הפקת המשחק לזכרו של אשר היקר זו השנה השלישית ברציפות", סיפר פיני עייש והוסיף: "המשחק השנה מהווה המשך ישיר למסורת שהתחלנו ואנחנו גאים שגם השנה המשחק המסורתי מושך לקריית עקרון רשימה מכובדת של שחקנים, זמרים, כוכבים ואורחים מכובדים. השבוע התבשרנו שתכנית הבידור של גיא פינס תשלח צוות צילום לסיקור האירוע וזה רק מוכיח עד כמה המשחק מסקרן ומושך עניין".

סלוצקי ודומינגז (יוסי סוריק)
אדיב שרעבי המרכז את ליגת הוותיקים ביקש להודות לתומר שוקר הבעלים של 'דרך ארץ ייעוץ והשקעות נדל"ן' שנתן חסות לוותיקי קריית עקרון ולאיציק בן תורה הבעלים של חנות הספורט המובילה "ספורטבול" מאמצת נבחרת הוותיקים למכביה והאחראית לתלבושות של השחקנים והשופטים. "במשחקים הקודמים הצלחנו להנציח בצורה מכובדת ביותר את זכרו ופועלו של עו"ד אשר עוקבי ואני בטוח שגם השנה נצליח לגרום הנאה למשפחת עוקבי, לתושבי קריית עקרון, לאורחים ולשחקנים. כיף גדול להיות חלק מההפקה של אירוע בקנה מידה כזה", סיכם שרעבי.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יבנה
(יפה: 06:54 17-05-2017)
פיני עייש מאמן גדול וצנוע. מאמן מקצועי וערכי, פשוט אדם מיוחד.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?