ההיסטוריה תחזור?

שחקני טבריה חוגגים את העלייה ההיסטורית (קובי פורטל) שחקני טבריה חוגגים את העלייה ההיסטורית (קובי פורטל)
רגע לפני המשחק הגורלי של טבריה מול כפר קאסם, החלטנו לשאול את שחקני הקבוצה שהיו חלק ממסע העלייה ההיסטורי לפני 3 שנים האם המועדון מעיר הכנרת יכול לעשות זאת שוב?

ביום שישי הקרוב תפגוש עירוני טבריה את מועדון ספורט כפר קאסם. לשתי הקבוצות זו תהיה הפעם השניה שהן מגיעות למעמד הזה, אבל להבדיל מכפר קאסם שלא הצליחה לעבור בשנה שעברה את הפועל ירושלים, עירוני טבריה לפני שלוש שנים עשתה היסטוריה לאחר שהעפילה דרך משחקי הפלייאוף ללאומית.

לקראת המשחק החלטנו לאסוף את דעתם של מספר שחקנים די משמעותיים ששיחקו אז בעירוני טבריה באותה עונת עלייה, והאם הם חושבים שהקבוצה מעיר הכנרת מסוגלת לעשות זאת שוב?

כפיר בן דוד: "אני בטוח שהשחקנים יבואו מוכנים למשחק הזה. אין מה להכין מבחינה מנטלית יותר מידי כולם יודעים את החשיבות של המשחק הזה לעיר ולהם בפרט ככה שאין הרבה מה להגיד לפני. הם צריכים להיות רגועים בכל דקה במשחק ולנצל את המצבים שאליהם יגיעו. ואני סבור ובטוח שהקהל ייתן תטון במשחק כי הקהל של טבריה אף פעם לא מאכזב במשחקים כאלה. שיהיה להם בהצלחה בע"ה".

לירון אלימלך: "אני חושב שבמשחק מהסוג הזה שאתה לא מכיר את היריבה ולא שיחקת מולה בעבר חשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולדעת כמה שיותר פרטים כדי להגיע מוכנים כמו שצריך. כמשגיעים למשחק כזה על עונה שלמה סביר להניח שיש גם לחץ, ושם השחקנים המנוסים של טבריה וכמובן אילן המאמן יצטרכו להביא מהניסיון שלהם ולעשות את ההבדל כמובן שהקהל של טבריה גם מנוסה כבר במעמדים כאלה וידע לדחוף את הקבוצה. אני מאחל המון בהצלחה לטבריה ומקווה שיעברו שלב וינצחו כי מגיע להם".

שלום עקיבא: "חלום של כו שחקן להגיע למעמד הזה, בליגה א' הרבה שחקנים לא זוכים להגיע למשחקים האלו. שיקחו את המתח וההתרגשות למקום טוב, ואין לי ספק שהם יעברו אותו. אני מחזיק להם אצבעות ומקווה שזה יקרה שוב ושהם יעשו את המסע הזה. זה מגיע בעיקר לעיר הזאת ולאוהדים שלה קבוצה בליגה לאומית".


לירון אלימלך ושלום עקיבא. היו חלק מהעונה הגדולה של טבריה (ארנון לוי)
מאור סיסו: "קודם כל שכל שחקן בטבריה יהנה מהמעמד הזה זה חוויה בלתי נשכחת במיוחד עם הקהל המדהים הזה לטבריה חסר שחקן מאוד משמעותי במרכז ההגנה, אבל אני סומך על מאיר גבאי שיצליח לקחת את המשחקים האלה על הגב שלו כמו שעשה עד היום. משחק מאוד מעניין, טבריה קבוצה מאוד טקטית ומסודרת. לזכותו של אילן אני מאמין שהביחד והאהבה שלהם אחד לשני יעלה אותם לגמר מול הלאומית. מחזיק להם אצבעות ומאחל להם בהצלחה מגיע להם".

טל מכלוף: "אני חושב שאין יוצר מדי מה לדבר לפני משחקים מהסוג הזה, הם צריכים להאמין ביכולת שלהם כי הם מציגים יכולת גבוהה כל השנה ולשמור על ריכוז. משחקים מהסוג הזה מוכרעים על חודו של גול אחד, לפה או לפה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טבריה
(דוד: 21:03 17-05-2017)
ההישג. יותר ענק ממ שחושבים. כי הקבוצה. נבנתה. מחדש רק השנה. בזכות הניסיון של זוהר יצחק היושב ראש שיודע לקלוע בול על שחקנים ומאמן והם מחזירים באהבה גם לקהל הנפלא
2
תודה חברים על הפירגון.
(אוהד עירוני טבריה: 21:34 17-05-2017)
היידה טבריה עיר שלימה אחריכם.
3
בהצלחה
(שמש הטברייני: 06:08 18-05-2017)
אני בטוח ומשוכנע שהשחקנים עם אמונה ולחימה על כל כדור יצליחו אז נאחל בהצלחה
4
יו״ר מלא ניסיון שעשה זאת בעבר
5
ספורי פוגי
(האחד: 13:16 18-05-2017)
הכל טוב ויפה עד שיגיע רגע המשכורות כל העיר מאחריכם נראה שתבקשו עזרה כספית
7
ניצחון טברייני
(דניאל גבאי: 00:29 19-05-2017)
יש לע תחושה שטבריה תנצח 3 או 4 אפס
8
טבריה תשחק על תיקו
(איקסי: 11:00 19-05-2017)
ובסוף המשחק לאחר הארכה או פנדלים היא תנצח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?