גיא סאלם: "אנחנו מכוונים למטרה - לעלות ליגה"

שחקן מפתח. סאלם (לירן דורף) שחקן מפתח. סאלם (לירן דורף)
השוער, שהתמודד בעונה שעברה במשחקי המבחן עם הפועל ירושלים, רוצה לרשום הישג נוסף. סאלם: "מבין את האחריות שיש עליי, אבל אני אוהב משחקים מהסוג הזה"

בכפר קאסם מעלים את הקצב בהכנות לקראת גמר המחוזות מול עירוני טבריה, שייערך בשישי באצטדיון בנתניה. במועדון מרוצים מהעובדה שהקבוצה הגיעה לשיאה ברגע האמת, אבל מצד שני מבינים כי הפסד במשחק הקרוב ישכיח את ההצלחה הגדולה של החודש האחרון.

מי שצפוי להיות אחד משחקני המפתח במשחק הוא השוער גיא סאלם. סאלם, ששימש בעונה שעברה כשוער הפועל ירושלים והיה בין הבולטים שעזר לקבוצה לשרוד בליגה הלאומית, רוצה לרשום הישג נוסף גם העונה.

גיא, איך אתה רואה את יחסי הכוחות ביניכם?
"אני לא כל כך מכיר את טבריה וקשה לי לענות על זה, אבל קבוצה שכובשת חמישייה לרובי שפירא לא יכולה להיות קבוצה לא טובה. מצפה לנו משחק קשה ונקווה שנמשיך את המסע שלנו".

אתם הגעתם לשיא ברגע הנכון ותרצו להמשיך בזה.
"המטרה שלנו הייתה לעלות ליגה ואנחנו מכוונים למטרה. עברנו משחקים לא פשוטים ואנחנו כמעט בשלב האחרון. אם נמשיך ביכולת ובהכנה הטובה שלנו במשחקים האחרונים, אין לי ספק שנמשיך את החלום שלנו".

מדובר במשחק אחד שיכול להיגרר להארכה ופנדלים. יש אחריות גדולה לשוער במשחקים האלה.
"אני מכיר את זה ומודע לזה. אני מבין את האחריות שיש עליי, אבל אני אוהב את המשחקים מהסוג הזה. נבוא לתת הכול בכדי לנצח ולהתחרות מול הקבוצה מהלאומית. המפתח זה לא לספוג שער ובמידה שאתה לא סופג , הביטחון עולה וזה עוזר משמעותית בהמשך".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שוער ענק!!!
(אוהד שרוף קאסםם: 09:35 17-05-2017)
למי שלא זוכר השוער מנע בשנה שעברה מקאסם לנצח שבדקה ה- 94 לקח שער בטוח. השנה המטרה שונה- להעלות אותנו ליגה! מאמין בך !!!!
2
שוער חלש מאוד
(אוהד יורשלים : 11:59 17-05-2017)
שוער חלש מאוד כמה גולים הוא קבל השנה האחרונה אבל במשחקים כאלה הוא מעל כולם
3
גיא סלם אוהב אותך
(ילללללה קסםם: 14:15 17-05-2017)
שוער מוצויין ! אתה תביא לנו את הניצחון! כל הכפר יבוא לעודד!!
4
מחזור אחרון ויצמן חגג עליך במדי עפולה נגד ירושלים בבעיטה מ 55 מטר וכך יהיה בגמר המחוזות
5
שוער ענק
(אוהד שרוף: 17:41 17-05-2017)
שוער גדול

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?