בפעם השנייה ברציפות: כפר קאסם בקרב על הליגה הלאומית

שחקני כפר קאסם חוגגים (עודד חסין) שחקני כפר קאסם חוגגים (עודד חסין)
בתצוגת תכלית קבוצתו של שי מאור הביסה את טבריה בתוצאה 1:3 לעיני 1,800 אוהדים. תארח את המשחק הראשון מול נצרת עילית בשישי הקרוב

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

מ.ס. כפר קאסם ניצחה היום (שישי) את עירוני טבריה 1:3 ותתמודד בפעם השנייה ברציפות בצמד המשחקים מול נצרת עילית, הנציגה מהליגה הלאומית, על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה השנייה.

על כר הדשא יחסי הכוחות היו ברורים. כפר קאסם הייתה טובה יותר מעירוני טבריה, שלטה בהחזקת הכדור, הכתיבה את קצב המשחק, סיכנה הרבה יותר את השער ובתמונה הכוללת הייתה הקבוצה העדיפה במפגש הנוכחי. בטבריה ניתן היה להבחין מהרגע הראשון בחסרונו של הבלם עידן ויצמן שנעדר בעקבות כרטיסים צהובים.

אוהד אדלשטיין, קשרה של כפר קאסם, היה פעיל מאוד ורשם את אחד המשחקים הטובים שלו העונה כשאליו הצטרפו טל ארז, יוני רביבו וכמובן רן בן שמעון שכבש צמד ובישל שער נוסף.

2,500 אוהדים הגיעו למגרש בנתניה, 1,800 מהם של כפר קאסם, וסיפקו אווירה בהחלט יוצאת מן הכלל. ארגון מופתי של גיא גולדפרב, אחראי הליגות הנמוכות, ואיציק כהן משקיף ההתאחדות, גרם למפגש הזה לעבור ללא תקלות.

אוהדי טבריה (עודד חסין)
אוהדי כפר קאסם (עודד חסין)
גיא גולדפרב (משמאל) ואיציק כהן (עודד חסין)
המשחק החל ובדקה השביעית הגיע המצב המסוכן הראשון, יוני רביבו קיבל מסירה מרן בן שמעון ובבעיטת יעף מחוץ לרחבה שלח כדור שחלף מעל החיבורים של עדי תדמור. ארבע דקות מאוחר יותר, אוהד אדלשטיין הצליח להגיע לכדור שהיה נראה אבוד, הגביה מאגף שמאל, רן בן שמעון עם תנועה נהדרת הגיע לפני נדב בנימין ונגח פנימה לפינה הרחוקה, 0:1.

רן בן שמעון חוגג את הראשון (עודד חסין)
כפר קאסם השתלטה במהרה על קצב המשחק ומרכז השדה. שחקני עירוני טבריה נראו מבוהלים ולא היו מרוכזים במיוחד בפעולה האחרונה. בדקה ה-25 הגיע המצב ראשון של טבריה. התקפה עם הרבה סבלנות הסתיימה עם בעיטה של חן ידען מחוץ לרחבה, סלם מתח איבריו ונגח בקצות האצבעות בכדור שנהדף לקרן.

חן ידען. הוא דווקא כן הגיע למשחק (עודד חסין)
סלם הדף את הניסיון של ידען (עודד חסין)
שתי דקות מאוחר יותר, חן ידען היה מספיק מדויק כדי לשים את הכדור ברשת. הקשר קיבל כדור מצד לצד, מאגף ימין לשמאל, עצר בתוך הרחבה ומזוית קשה של פצצה לפינה הרחוקה של סלם שנעצרה ברשת, 1:1.

הכדור של ידען ברשת (עודד חסין)
ידען חוגג (עודד חסין)
נדב בנימין, מי שהחליף ב-11 את עידן ויצמן המוצהב, הכשיל את אוהד אדלשטיין ברחבה, גיא ברגר הצביע על הנקודה. בן שמעון תרגם את ההזדמנות הנהדרת ל-1:2. כפר קאסם שוב ביתרון, צמד לחלוץ.

הפנדל של בן שמעון (עודד חסין)
בן שמעון עם צמד (עודד חסין)
עוד לפני הסיום, רן בן שמעון יכל להשלים שלושער אחרי שקיבל כדור מהאגף, החלוץ עצר על החזה והגיע למצב בעיטה נהדר, אך הוכשל בבירור על ידי אחד משחקני הגנת טבריה, השופט גיא ברגר סימן להמשיך. 1:2 בהפסקה.

כפר קאסם פתחה את החצי השני עם אותו סגנון ובתוך שתי דקות הצליחה לזכות בשתי בעיטות קרן, אחת מהן הסתיימה עם נגיחה מסוכנת של אלון סולטן. בדקה ה-54 אוהד אדלשטיין פתח מבערים באגף שמאל, בפעם הראשונה העביר כדור שנבלם אצל בנימין, אך בניסיון השני מסר ליוני רביבו שמתוך הרחבה כשהוא היה לגמרי פנוי בעט מחוץ למסגרת. הזדמנות ענקית לכפר קאסם להגדיל את התוצאה.

בדקה ה-63 קיבלנו את המהלך היפה ביותר במשחק. רועי ארז בבית ספר לכדורגל סיבב את כל הגנת עירוני טבריה, השתחרר משלושה שחקנים בכחול מסר לרביבו ששוב נשאר לבדו ברחבה וגם הפעם הקשר בעט החוצה. שתי דקות מאוחר יותר, גיא סלם עם טעות ענקית מסר כדור די פשוט לחן ידען, הקשר התקדם ושלח מסירת עומק למעומר קראקרה שהמתין יותר מדי ואיבד מצב מצוין להבקעה.

ארבע דקות מאוחר יותר נרשם מצב נוסף לכפר קאסם, טל ארז עם הרמה נהדרת שלח הרמה ענקית לרן בן שמעון שהקדים את תדמור, אך הכדור שלו חלף סנטימטרים ליד קורת השער של עדי תדמור. בדקה ה-89 התקפה מתפרצת ענקית של כפר קאסם הסתיימה עם כדור ברשת, ובצדק. רן בן שמעון הותיר את סאמח מרעב בתוך הרחבה, האחרון ביצע הטעיה וכמו גדול שלח כדור לרשת, 1:3.

כפר קאסם בחגיגות של השער השלישי (עודד חסין)
סאמח מרעב (עודד חסין)
בסיום, כפר קאסם חגגה יחד עם אוהדיה את ההעפלה לצמד המפגשים בזכות יכולת נהדרת של חניכיו של שי מאור. כאמור, כפר קאסם תפגוש את נצרת עילית שסיימה היום במקום ה-14 בליגה הלאומית.

חגיגה גדולה של שחקני קאסם (עודד חסין)
מאמן כפר קאסם. שי מאור (עודד חסין)
מאמן טבריה אילן סויסה. עשה עונה גדולה (עודד חסין)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכרמל
(ניסים: 19:30 19-05-2017)
טבריה לפעמים צריך מזל אתה יכול לשחק טוב ולהפסיד וככה זה וכל הכבוד לאילן סויסה שהביא את הקבוצה עד הפלייאוף חזק ואמץ מאחל לכם ששנה הבאה תהיו בליגה השניה
2
תודה רבה לכל המאמנים שהימרו נגדנו, בבקשה גם בשבוע הבא נגד נצרת עילית תהמרו נגדנו בבקשהההההה
3
כל הכבוד לקבוצה . בהצלחה בהמשך
(קסמאווי: 18:44 19-05-2017)
לכותב: כן היה בלגן בחוץ שנשארו הרבה אוהדים בחוץ עד שהביאו עוד כרטיסים ונכנסו רק בדקה ה 20. וגם היה שער יפהפה לכפר שנפסל ולא כתבת עליו. היה כייף
4
רן בן שמעון ויוני רביבו
(בהצלחה מטבריה : 18:53 19-05-2017)
שחקנים של ליגה לאומית לגיטימיים , יכולים לעבור את נצרת עילית
5
כל הכבוד
(מורנה מנס ציונה: 19:03 19-05-2017)
קבוצה שמשחקת כל הענה בחוץ ומנצחת את הקבוצות אז מגיע לעלות בגדול. וגם קבוצה ספורטיבי. ולדאוג לבנות להם מגרש ביתי בכפר קסם. בהצלחה.
6
הלא הלא מ ס
(אוהד כפר קאסם: 19:06 19-05-2017)
בשבילי כפר קאסם היא הקבןצה הכי טובה בליגה א
7
כל הכבוד לכפר קאסם
(מרמורקי: 20:39 19-05-2017)
כל הכבוד לכפר קאסם. קבוצה מצויינת עם קהל נהדר. שמח מאוד בשבילכם, ומאחל לכם שתעברו את נצרת עילית, ותצטרפו אלינו בליגה הלאומית, אינשאללה.
8
Kfar qassem
(Mohamad abu jaber : 21:39 19-05-2017)
כל הכבוד לשחקנים ולמאמן. ולשחקן ה12 הקהל נהדר של כפר קאסם. מברוק גדול
9
ובפעם השניה גם תכשל
(מוטי : 16:25 20-05-2017)
נצרת עילית טובה יותר
10
נצרת עילית תנצח
(סבתא מיזולדה : 07:16 21-05-2017)
כול כול בלבב פנימה ..נפש יהודי הומיה ....להניף את דגל ישראל .....וקדימה נצרת עילית
11
אוהד אדלשטיין
(ניסים לוי: 07:24 21-05-2017)
כאוהד של טבריה לא יודע מהיכן אוהד אדלשטיין הגיעשחקן ברמה אחרת לחלוטין לא מובן מה הוא עושה בליגה א הוא שחקן ליגת על!!! תרימו את הראש טבריה!
12
אבא גנוב חחחחחחחחח
(ר . מ: 09:04 21-05-2017)
שי מאור מלך וטבריה הדבר הכי טוב שקרה לכם זה הסרט אבא גנוב אחרת במרכז לא היו שומעים עליכם ןעל המאמנים החלשים שלכם שהימרו נגד כפר קאסם ושי מאור שעשה לכם בית ספר לכדורגל אתם שנות אור ממנו שי אוהבים אותך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?