אורן קריספין מונה למאמן הפועל פ"ת

אורן קריספין (אבי דולמן) אורן קריספין (אבי דולמן)
המלאבסים החלו בהכנות לעונה הקרובה ומינו את מי שאימן בהצלחה את הנוער לתפקיד המאמן הראשי של הבוגרים. קריספין, שהחליף את ירון הוכנבוים, הספיק לשחרר הצהרה: "נעמיד קבוצה ראויה מתוך מטרה לחזור לליגה הבכירה"

הפועל פ"ת החלה בהכנות לעונת 2017/18, ואחרי שירון הוכנבוים החליט כי הוא לא ימשיך בקבוצה מאם המושבות, לא חיכו יותר מדי בפ"ת ומינו לתפקיד את אורן קריספין.

קריספין הוקפץ לבוגרים, אחרי מספר הישגים נאים עם קבוצת הנוער של המועדון. בין היתר, חתום המאמן על זכייה היסטורית בגביע המדינה עם הנוער, כשהעונה הוסיף לרזומה עליית ליגה עם הצעירים לליגת העל.

המאמן החדש  התראיין לראשונה ל"דאבל פס" אחרי מינויו: "זו הרגשה טובה, סוג של הגשמת חלום. אני מעריך מאוד את הבעלים, דורון גלנט, על האמון שנתן בי ולא היסס לזרוק אותי למערכה. עשיתי הישגים יפים עם הנוער, אבל אין ספק שהבוגרים זו אופרה אחרת. הייתה לי הזכות לעבוד עם ירון הוכנבוים ואסף נימני".

לא מדובר בהנמכת ציפיות בעצם המינוי שלך?
"ממש לא, שיחקתי 3 שנים בבוגרים, אני יודע מה זה. המינוי מראה על הביטחון של הבעלים, שנתן לי להוביל. קהל האוהדים יראה שנחתים בקרוב מספר שחקנים ונעמיד קבוצה חזקה וראןיה בשילוב שחקני בית. בסופו של תהליך, יש רצון להחזיר את המועדון למקום הראוי לו בליגה הבכירה".

ברוך סער, שימשיך בתפקידו כמנהל הספורטיבי, הוסיף: "אם יש מאמן צעיר וראוי לקבל את המושכות במועדון גדול זה אורן. אין אדם שמזוהה יותר ממנו עם המועדון. מבחינתי, הוא ראוי בהחלט לקבל את ההזדמנות".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אורן הוא הברק בכר הבא
(דן: 22:16 21-05-2017)
אורן ייהיה מאמו מהטובים בארץ קח בחשבון מספר שחקני רכש מליגה א כמו רן בן שמעון ולירון אלימלך
2
הזוי
(ראובן כץ: 07:31 22-05-2017)
להחזיר את המועדון לליגת העל?זה בטח לא איתך.אתה הורדת את הנוער ליגה.אתה נכשלתה בשנה שעברה כשלא עליתה ליגה .אתה מאמן חלש ובונקריב קיצור אתה נוד נפוך .
3
אורן הוא הנפל הבא
(רונן: 10:19 22-05-2017)
מינוי אך ורק בכדי לחסוך כמה גרושים הנהלה לא רוצה לעלות ליגה ושוב פעם עובדים עלינו תתבישו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?