רן בן שמעון: "אנחנו רחוקים 90 דקות מהיסטוריה"

חוזר להרכב. רן בן שמעון (וואסים מוואסי) חוזר להרכב. רן בן שמעון (וואסים מוואסי)
חלוצה של כפר קאסם יעמוד שוב לרשות שי מאור לקראת המשחק המכריע מול נצרת עילית. מלך השערים של הקבוצה יחזור אחרי השעיה בעקבות כרטיסים צהובים, ומודע לחשיבות המפגש: "כל הלחץ עליהם"

מ.ס. כפר קאסם תתארח בגרין ביום שלישי הקרוב מול הפועל נצרת עילית. האורחים יירצו לעשות היסטוריה ולהעפיל ליגה הלאומית, כשמנגד החבורה מהלאומית של יוסי זוזוט רוצה לשרוד עונה נוספת.

נצרת עילית וכפר קאסם מגיעות למפגש פתוח לחלוטין, כשכל אחת מהקבוצות יכולה לראות את עצמה מקופחת אחרי המפגש הראשון בוינטר. מחצית ראשונה שבה נצרת עילית הייתה טובה יותר והסתיימה ב-0:1, נענתה עם שער שוויון מהיר של אוהד אדלשטיין בחצי שני עדיף של כפר קאסם, שיכולה הייתה להכריע את ההתמודדות אילולא החמצה גדולה של יוני רביבו.

בכפר קאסם תולים לא מעט תקוות במלך השערים, רן בן שמעון, שיחזור אחרי שריצה עונש השעייה בעקבות כרטיסים צהובים. "בגדול הייתי חסר, אין ספק שיכולתי לעזור, במיוחד במשחק כזה. בחצי השני כמעט לקחנו, בסופו של דבר אנחנו מרוצים מהתוצאה".

יש תחושת פספוס אחרי התיקו?
"לא יודע אם זה פספוס, התוצאה בסך הכל טובה לנו. אמנם יכולנו לצאת עם ניצחון אחרי החמצה של יוני, אבל לא צריך עיניים גדולות".

אתם תגיעו בעמדת נחיתות, כשלנצרת עילית מספיק 0:0?
"הלחץ עליהם, הפסד והם יורדים ליגה. אנחנו מכוונים לעלייה, אז זה תמריץ אחר".

הפתיעה אותך היכולת שלהם?
"הם לא יותר טובים מאיתנו, נתנו להם יותר מדי כבוד בחצי הראשון. לחצי השני עלינו עם ביטחון, הרבה בזכות מה ששי שידר לנו. אני מכיר את רב השחקנים שם, ואנחנו לא פחות טובים מהם".

יש עומס אחרי כל המשחקים בתקופה האחרונה?
"לא אכחיש שיש עומס. עברנו חודש מאוד קשה, אבל במשחק אחד עם חשיבות כזו, זה די נשכח. ביום שני נשהה במלון כדי לאגור כוחות".

כשישבת בצד במשחק הראשון, גילית נקודות חלשות אצלם?
"נתנו להם יותר מדי כבוד במחצית הראשונה, אבל בחצי השני השתלטנו על האמצע. ברגע שיש לנו יתרון במרכז המגרש, אנחנו עדיפים כמעט מול קבוצה שתבוא מולנו. נצרת עילית פתחו בשיטת יהלום ועברו ל-4:5:1, מה שהקל עלינו".

כמה קהל תביאו לגרין?
"אני שומע הרבה דיבורים וקורא בפייסבוק. בטוח שיגיע הרבה קהל, שהוא השחקן ה-12 שלנו. בשישי הקהל שלנו נתן תצוגה אדירה".

קשה להאמין שאתם אותה קבוצה רק מלפני חודשיים?
"לא חשבנו אפילו שנגיע לפלייאוף, ועכשיו אנחנו 90 דקות מעליית ליגה. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה. רב השחקנים בקבוצה עברו את המעמד בשנה שעברה, וזה יתרון, כי בשנה שעברה בגמר היו פה הרבה חיסורים. יש לנו סגל מלא וחזק עם שחקנים מנוסים".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
בדוי
(מהנא: 19:28 28-05-2017)
כפר קאסם ליגה לאומית אינשאללה
3
בהצלחה לנצרת עילית
(יובב: 20:01 28-05-2017)
אני לא סובל את כפר קאסם. לא אשכח איך אוהדיה התפרעו נגדינו בליגה א דרום
4
ל 3
(אבישי: 20:47 28-05-2017)
תחיו ותסבלו אתה וכל מי שלא אוהב את כפר קאסם ביי ביי ליגה א
5
האמונה תנצח!
(מורסי: 21:00 28-05-2017)
האמונה של השחקנים תכריע את ההתמודדות. צדק החלוץ הנפלא, בן שמעון, הלחץ הוא שחקני נצרת עילית. אם נשכיל להבקיע את הראשון, יחסי הכוחות ייטו לטובתנו. צפיתי במשחק הראשון, ומלבד חצי השעה הראשונה, כמעט ולא היו הבדלים. רביבו יכול להכריע את המשחק!
6
לא לצאת בהצהרות
(סאלם: 21:52 28-05-2017)
אני מבקש משחקני כפר קאסם לא לצאת בהצהרות לוחמניות ומתגרות שיכולות לשמש נגדכם בסוף
7
רן בן שמעון
(מוצלח: 01:48 29-05-2017)
איך יאבו קהל הרבה אם לא נותנים לנו כרטיסים צריך לעזור לנו שתשלחו יותר כרטיסים אני מבקש לתת לקהל הגדול לראות את המשחק אחרון שלנו בליגה א אנשללה
8
יוני רביבו
(מוצלח: 01:57 29-05-2017)
אני בטוח שיוני יעשה את המקסימום במשחק הזה ויכבוש שני גולים אתה רן שמעון הייתה חסר אתה מנהיג של הקבוצה הלוחמת תעלו ותנצחו לנו את המשחק הזה בעזרת השם ננצח בכלל רמדאן כולנו נתפלל בשביל הנצחון יאללה כפר קאסם
9
תמשיכו בליגה א'
(כפר קאסם: 06:45 30-05-2017)
הפועל נצרת עילית יותר טובה מכם ,רן בן שמעון תמשיך לחלום , בחצי הראשון יכולתם לקבל תבוסה בחצי השני כפר קאסם היו שווים ,תישארו ליגה א' ועונה אחרי אתם בליגה ב' .
10
רן קרוב לחתימה בהפועל פתח תקווה לשנה הבאה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?