פותחים עונה: חופים ונהנים בפתח תקווה

אילוז מלהטט (סטראבו) אילוז מלהטט (סטראבו)
"מלך החופים" הישראלי, צחי אילוז, יפתח את העונה ה-11 שלו בליגה והפעם בתור שחקן. המטרה - להוביל את פתח תקווה ליום האחרון בטורניר. אילוז: "יש לנו סגל מספיק טוב"

 אחת הקבוצות המעניינות בטורניר החופים הקרוב תהיה 'אופיס דיפו' פתח תקווה. הקבוצה, שהייתה בספק גדול לפתיחת העונה, הצליחה לשרוד ולהביא את המשקיעים הנכונים בכדי להישאר בליגה. בשנים האחרונות היה שלום אבן עזרא אחראי על הניהול של הקבוצה, אך העונה הוא בחר לקחת פסק זמן ושחר ילין יחליפו בתפקיד.

מי שאמון על הצד המקצועי הוא 'מלך החופים',  שיפתח את העונה ה-11 בקריירה ועונה רביעית בפתח תקווה. בניגוד לשנתיים האחרונות, הפעם החליט אילוז כי הוא ישמש כשחקן והביא לצדו את אילן צרפתי, שמונה למאמן הקבוצה. צרפתי, שהגיע בעונה שעברה לגמר במדי ראש העין ושימש כעוזרו של אילוז בהפועל באקה אל גרבייה על כר הדשא, ינסה לחבר את הפאזל של ילין ואילוז.

פתח תקווה לא צפויה לשנות את פניה. אסף רז ונמרוד כהן ישמשו כשוערים, בהגנה נשארו אוורטון וטראס שולקובסקי ובהתקפה ישחקו דיבי מרדונה, אור אילוז ודיוויד גומז. עוד צורפו לקבוצה בני סימנטוב, אדיר דנין ואדיר חליפה. בפתח תקווה הביעו אופטימיות מהסגל הקיים ואף החליטו לפתוח קבוצת וואטסאפ שנקראת: 'חופים ונהנים'. במועדון מקווים כי הקבוצה תוכל להשתדרג ולהגיע ליום האחרון של התחרויות.
דנין. חיזוק משמעותי

אילוז: "אנחנו מאוד שמחים מהקבוצה שלנו. המטרה זה להגיע ליום האחרון, אחרי שנתיים שלא היינו שם. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להיות שם. במהלך כל העונה עבדתי על המגרש ואני מגיע מוכן לחופים. החלטתי העונה להביא מאמן, כדי שברגעים המכריעים יהיה מי שייקח את ההחלטות הגורליות ויידע לכוון את הקבוצה".

בפתח תקווה שיבחו את עבודת הצוות המקצועי: "כאשר צחי אילוז איתנו אנחנו רגועים, וכעת, משהגיע אילן צרפתי אז בכלל הפנים קדימה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה נבוא לפולג לראות ולעודד מספר אחד אוהבים אותך כל המשפחה
2
למגיב הליצן
(אחת שמכירה אותך: 12:05 02-06-2017)
עוד לא עבר לך הא...העצם של הדג עוד תקועה לך בגרון מאז...ואתה בכל הזדמנות מלכלך על צחי. לך חפש לך חיים! כנראה שאין לך !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?