פרויקט מיוחד: ליגה א' צפון יוצאת לדרך

אני רוצה להיות הוגן אתכם. על ליגה א' צפון קל הרבה יותר לכתוב. מדוע? כי ביחס לדרום היא צפויה להיות דיי צפויה מראש. הפועל עפולה, מכבי א.א. פאחם ירוצו למעלה, אסי גלבוע, כרמיאל/צפת, עירוני טבריה וקרית אתא ינסו לדגדג וכל היתר ינסו שלא להסתבך בתחתית. הפלייאוף העליון עשוי להקטין במעט את תופעת "השמור לי ואשמור לך". התחזית של דאבל פס בנימה אישית בכתבה שלפניכם.

בניגוד למחוז המקביל שם רוב הקבוצות שוות ואין משחקים קלים, כאן, לפחות ע"פ מה שהיה בסיבוב הראשון של גביע המדינה יהיו משחקים קלים והבדלים משמעותיים בין הקבוצות.
כתבתי באחת הפעמים כי הליגה מתחלקת לשניים, אז לא. ל-3. הצמרת, שיפולי הצמרת והתחתית. ייתכן והעונה לא נראה בטן בטבלה, אלא מייד לאחר שיפולי הצמרת תבוא התחתית. חשוב לציין כי אני אומר זאת בהסתייגות מכיוון שיש עוד קבוצות שלא אמרו את המילה האחרונה מבחינת סגל שחקנים.


    עפולה -חיזוק משמעותי בין הקורות אודי לוי הותיק "יביא איתו את השקט והנסיון"

כמובן שהקבוצה שתרכז סביבה הכי הרבה עניין, תהיה הפועל עפולה. המאמן, אלדד שביט קיבל מנדט מראש העיר וקיבץ סביבו סגל שחקנים שלא היה מבייש קבוצת ליגה לאומית. חיים סילבס, רונן שוורצמן, אודי לוי, קובי שריקי, עמי אזולאי ואורן פלאש יכולים להבהיל כל מאמן של קבוצה יריבה. השאלה היא כיצד מחברים בין כל אלה ויוצרים קבוצת כדורגל. מול מכבי כפר קנא זה נראה פשוט אך מה יהיה במחזור השני כשעפולה תפגוש שווה לה בדמותה של מכבי א.א. פאחם.
חוזקות: הצעירים המוכשרים שחייבים לקבל דקות משחק. נקודות תורפה: הרבה שמות מפוצצים ולחץ מסביב.
תחזית: מקומות 1-2 ואוי ואבוי אם לא...
משחק ראשון: אחי עכו (14:00, שישי בצור שלום)

חיים סילבס. הרבה שמות מפוצצים בעפולה (צילום: גיא גולדפרב)

 

בכל פעם שאני כותב כי מכבי א.א. פאחם מועמדת לעלייה אני מקבל טלפון נזעם מטל בניה. באופן טבעי, כל אחד אוהב לבוא קטן ולצאת גדול. נכון שא.א. פאחם החליפה כמעט את כל סגל השחקנים אבל שימו לב מי נמצא שם: מג'די חלאיילה, אופיר חלאווני, ראמי עאמר, גיא צרפתי, כארם שיבל, אילן טל, תאמר טאטור, ראעד ג'ברין, קובי בן חמו והיד כבר כואבת..
למעשה כל יוצאי עירוני א.א. פאחם נקלטו בקבוצה. אז נו באמת, טל. אם אתם לא מועמדים לעלייה אז מי כן? השאלה הגדולה היא האם הקהל יבוא בעקבות הקבוצה. אם כן, יהיה מאד קשה לנצח אותה.
חזקות: הכל. נקודות תורפה: ההנהלה. אם זו תתחיל להילחץ ולהתערב, תהיה בעיה.
תחזית: מקומות 1-3 ולא גם כאן לא יהיה טוב.
משחק ראשון: מכבי כפר קרע (14:30, שבת בבית שאן)

טל בניה. רק שההנהלה תיתן לו לעבוד בשקט (צילום: מוחמד חאדר אניס)


את אסי גלבוע שמתי בכוונה במקום השלישי. יש לי תחושה שהיא תסיים שם. לאחר פגרה של דיבורים על איחודים עם כולם, גלבוע החלה לבנות את הסגל שלה. עומרי אלון, כפיר דר, אורן זילקה, אבי דנן ושי דהן הם תוספת כח משמעותית לנציגה הנוספת של העמק בליגה. המאמן, פליקס נעים בטח מרוצה כי המעידה מול הפועל חדרה בגביע באה עכשיו ולא בליגה.
הבעיה של הקבוצה הייתה ונשארה היעדר גרעין אוהדים שהולך עם הקבוצה לכל מקום.
חוזקות: סגל מאוזן ומנוסה. נקודות תורפה: אין אוהדים.
תחזית: מקומות 2-5.
משחק ראשון: הפועל כפר קנא (14:00, שישי בחבל התענכים)

אסף מנדס. יחליף את אודי לוי בין הקורות בקרית אתא (צילום: אבירן אוחנה)

עירוני קרית אתא החלה את האימונים הכי מאוחר מכולם. זה לא הפריע לה לתת בראש בגביע לאחי עכו. העונה לאחר הירידה מהליגה הלאומית הייתה עונת הסתגלות עבור הקבוצה ובכלל נתנו לשתי האום אל פאמיות להשתולל.
העונה השתנתה המחשבה והכיוון הוא למעלה כשהמטרה היא לבוא קטנים ולצאת גדולים. רוב הצעירים של הקבוצה צברו ניסיון וקיבלו דקות משחק ועכשיו זה הזמן להוכיח. הסקורר, שי דהן והושער, אודי לוי אמנם עזבו אך במקומם הגיעו אלירן אלקיים, אייל ארשיד, אלכסיס ויינשיין, מאור ג'נח, אלעד צחקו, קובי דנינו, אדם וייר והשוער אסף מנדס.
עם סגל כזה קרית אתא צפויה לרוץ למעלה ואם לא, אז עדיף שיסגרו שם את הכל.
חוזקות: שילוב מצוין של ותיקים וצעירים. נקודות תורפה: הגנה בעייתית.
תחזית: כמו גלבוע. מקומות 2-5.

משחק ראשון: מכבי צור שלום (14:00, שישי בקרית אתא)

  אסי גלבוע: "סגל מאוזן ומנוסה" אורן זילכה,כפיר דר(צילום א.ב.ת)

עירוני טבריה החלה את הפגרה בצליעה ורק בחודש האחרון הצליח המאמן, איציק בוזורגי לגבש את הסגל. לקבוצה עדיין חסר שוער בעל שיעור קומה אלא אם החליטו לבנות על עדי תדמור, שוער מצוין בפני עצמו, רק שהוא חסר ניסיון. יניב אברג'יל חזר לקדנציה שנייה בקבוצה, כפרי אזולאי הגיע מעפולה ויחזור לשתף פעולה עם אבי עמר, בריאן נגמן עבר עם בוזורגי מכרמיאל/צפת אליהם הצטרפו גם שלומי מראד ואורן אידלמן.
על פניו יש לטבריה התקפה מצוינת אך איפה ההגנה. עובדה, נגד א.א. פאחם היא ספגה 5 שערים ושמטה יתרון 1:3.
חוזקות: התקפה קטלנית, מגרש ביתי מאד וקהל תומך (אם יחזור). נקודות תורפה: הגנה ופוליטיקה פנימית.
התחזית: מקומות 5-6. יש מצב לפלייאוף עליון.

משחק ראשון: הפועל רמות מנשה (15:00, שבת בטבריה)

 

תואר אחד כבר יש למ.ס. כרמיאל/צפת מטורניר מוקדמות אליפות אירופה לקבוצתות חובבניות. בסה"כ בנה עודד קוטר קבוצה לא רעה בתקציב שקיבל. גיא בוגנים שהיה ממצטייני העונה שעברה בבני טייבה צפוי להיות הגרזן החדש של הקבוצה בחלק האחורי, שלומי עשור מטירת הכרמל ושאדי חמודה ישתפו פעולה בחלק ההתקפי ורבאח רבאח שהיה מצוין בין הקורות באירופה ייתן את השקט מאחור יחד עם אילן סוויסה הבלתי נגמר.
חוזקות: הכנה אידיאלית והגנה מצוינת. נקודות תורפה: אמונה עצמית.
תחזית: כרמיאל/צפת הייתה הקבוצה היחידה שלא הפסידה בעונה שעברה לעולה, ג'ת/אלאהלי ועם קצת אמונה מצד ההנהלה היו משאירים את השחקנים והקבוצה הייתה רצה למעלה. הפעם זה לא יחזור על עצמו.מקומות 5-8.

משחק ראשון: הפועל חדרה (12:00, שישי בטוברוק)


  הנעלם של הליגה הפועל חדרה, שילוב של שחקני נוער שרוצים להצליח.

הפועל חדרה היא הנעלם של הליגה. כמעט כל השחקנים הבכירים עזבו ואלה שהצטרפו נראים על פניו חסרי ניסיון אך כמו שציין מישהו באחת התגובות עדיף צעירים נמרצים שרוצים להוכיך את עצמם מאשר מנוסים שבעים ועייפים. אגב, אפילו המאמן עמי אלחדד הוא נעלם כשחזר לקווים אחרי תקופה לא קצרה של היעדרות.
מבט על רשימת שחקני חדרה מזכיר לי את הימים בהם הייתי עוקב אחרי ליגות הנוער. אורי לומניץ מפרדסיה, רן קוגן מעפולה, זיו אוסון ממכבי חיפה אבי קרמר וטרס שולקובסקי ממכבי נתניה. אליהם הצטרפו הוותיקים: מומו ניסטל, סבי שאולוב, אילן צרפתי והשוער המצוין, נימרוד כהן שהוכיח מה הוא שווה במשחק הגביע עם גלבוע.
כל אלה מובילים אותי לתחושה כי חדרה תהיה הסוס השחור ותוכל להפתיע את הגדולות, מה גם שעל הנייר הליגה הזו חלשה יותר מאחותה הדרומית.
חוזקות: נוער, נוער, נוער. נקודות תורפה: חוסר ניסיון ואי הכרת הליגה.
תחזית: מקומות 5-8 כי חדרה יותר חזקה מהרבה קבוצת אחרות.

משחק ראשון: מ.ס. כרמיאל/צפת (12:00, שישי בטוברוק)


איחוד עירוני טמרה, כך ביקשו ממני לקרוא לקבוצה. בעם הראשונה מזה שנים קיבל שם מאמן שהיה בעונה הקודמת, מנדט להמשיך עונה נוספת וכך נראה שוב את מאמן העונה שלנו, מאיר ארמה על הקווים.
הקבוצה היא שילוב מעניין בין שחקני "רכש" לבין שחקנים מקומיים וכל המרקחת הזו מייצרת קבוצה לא רעה בכלל שבניגוד לשנים עברו יכולה בהחלט להתברג בשיפולי הצמרת. יניב בן יוסף ועומרי עיב הם המצטרפים היחידים העונה בינתיים וייתכן שיעשו חיזוקים נוספים. ע"פ ארמה, בהחלט צריך. את מוטי בן חמו אותו רצתה קרית אתא הוא הצליח בינתיים להשאיר.
חוזקות: מאמן מקצועי שמכיר את הליגה וסגל המשחק בשבילו. נקודות תורפה: רק שלא יהיו מאבקי יוקרה פנימיים בין נציגי הפועל ומכבי וכמובן, כסף בזמן.
תחזית: מקומות 6-8. מה אכפת לכם? תבואו קטנים...

משחק ראשון: מכבי כפר קנא (12:30, שבת במגדל העמק)


הפועל כפר קנא היא למעשה הפועל מרמורק של הצפון והמבין יבין. לקבוצה מעולם לא היו יומרות עלייה (הרי לרדת היא לא יכולה ושוב המבין יבין...). תן ליו"ר, יוסף טהא להשאר בליגה והוא מבסוט.
ההתרסקות של מכבי גרמה לשחקנים כמו רג'יד בראנסי לעבור אליה. עוד הצטרף, טארק עבאס מג'ת/אלאהלי, רג'א זועבי מהפועל עפולה, מתן עברו מטבריה ומוחמד חוג'יראת מקרית אתא. נאסים טאהר ימשיך להיות מעוז ההגנה אך הקבוצה חייבת שוער מנוסה יותר ממוחמד עומר הצעיר.
חוזקות: יוסף טהא. נקודות תורפה: שוער.
התחזית: מקומות 8-10 כי היא לא צריכה יותר מזה.

משחק ראשון: אסי גלבוע (14:00, שישי בחבל התענכים)

מאמן מכבי כפר קרע, עוביידה איסמעיל. הוכיח את יכולותיו כקוסם (צילום: גיא גולדפרב)
 

 

מכבי צור שלום עברה זעזוע רציני בפגרה. בנוסף למאמן החדש, יוסי עמר הגיע גם מנהל קבוצה חדש. על פניו נראה כי הקבוצה נחלשה ביחס לעונה שעברה. עזיבתו של אולג קופרייג השאירה חור בעמדת הבלם האחורי.
הקבוצה תמשיך להתבסס על השוער המנוסה, אלי ברקוביץ', על האחים ויטל ויעקב רבינוביץ' ועל יוסי ואנונו. הצירופים שעשתה הקבוצה היו בהחלט מינוריים ורובם שחקנים צעירים: ויק קושניר מבית"ר חיפה, שגיא סבג מנווה יוסף ורפאת דיאב מבני טמרה.
חוזקות: רבינוביץ' ומגרש ביתי מובהק. נקודות תורפה: אין התקפה.
תחזית: על פניו נראה כי צור שלום תיאבק בתחתית. מקומות 9-12.

משחק ראשון: עירוני קרית אתא (14:00, שישי בקרית אתא)


מ.ס. א.א. פאחם נחלשה מאד מאד ביחס לעונה שעברה. מהקבוצה האימתנית שסיימה מעשית במקום הראשון לא נשאר כמעט כלום. אבל מה? בעמדת המאמן לא חסכו כשהחתימו את צחי טיאר.
לעמדת היו"ר חזר אבו שלמה הגדול מכולם ואולי איתו יש לקבוצה עתיד. הרכש אינו מזהיר בינתיים וכולל את אדינו ימהרן מחדרה, איציק נאש מכפר קמא, לירון מוסבט מבית"ר/שמשון שכמעט ולא שיחק בעונה שעברה, אחמד אסדי מבני טייבה וכילאני מחאג'נה מהיריבה העירונית ג'ת/אלאהלי.
כפי שזה נראה כרגע, הקבוצה צפויה להיאבק בהתחתית אך אם אבו שלמה ייקח את הדברים ברצינות ייתכן ובמהלך המחזורים הקרובים נראה קבוצה אחרת.
חוזקות: אבו שלמה וצחי טיאר. נקודות תורפה: הכנה לקויה וסגל שחקנים לא מנוסה.
התחזית: לא יותר מתחתית ומטה. 10-16.

משחק ראשון: הפועל ד.א. כרמל (15:00, שבת בקרית אתא)

 רמות מנשה.יציע תאילנד המתחדש. האם ירווה נחת מהקבוצה (צילום: גיא גולדפרב)

 

על הפגרה של מכבי כפר קרע דיווחנו בהרחבה. בסופו של דבר הוקמה שם קבוצה שאף השיגה ניצחון בגביע על רמות מנשה. בשל המצב הכלכלי הוציא המאמן, עוביידה איסמעיל שחקנים מהנפטלין כשהחזיר גם כאלה שכבר פרשו.
הצטרפותו של נאסים בסול הוותיק יכולה לייצב את ההגנה של הקבוצה, כך או כך היא מסתמנת להיות אחת החלשות בליגה אך אל תספידו את איסמעיל, הוא כבר הוכיח את יכולותיו כקוסם.
החוזקות: התלהבות. נקודות התורפה: הכל.
התחזית: מכון לעכשיו אין מה להרחיב. מקומות 13-16.

משחק ראשון: מכבי א.א.פאחם (14:30, שבת בבית שאן)


מכבי כפר קנא נכללת באותה הקטגוריה. הקבוצה נחלשה מאד היחס לשנה שעברה. מקורות אמרו לי שזו גוויה שמקבלת בכל שנה הנשמה מלאכותית. ובמשחק מול עפולה שיחקו כאלה שלא היה להם מקום בנערים א' של היריבה. למעשה, כל השחקנים שהגיעו מחוץ לכפר עזבו את הקבוצה. מי שדווקא חזר הוא עימאד וואהדני אליו הצטרף גם שחאדה שחאדה ממשהד ונועם מימון מאלפא צפת.
בינתיים גם מאמן של ממש אין כך שלקבוצה אין מה למכור בליגה. ירידה תהיה התרסקות סופית.
חוזקות: יש בכלל דבר כזה בקבוצה?. נקודות תורפה: ממממ הכל.
תחזית: אם לא יהיה נס ומישהו יזרים כסף מקומות 14-16.

משחק ראשון: מכבי טמרה (12:30, שבת במגדל העמק)

מנהל מכבי כפר קנא, חוסאם אבו חאלף.  כל השחקנים שהגיעו מחוץ לכפר, עזבו (צילום: גיא גולדפרב)


הפועל ד.א. כרמל מנסה במשך שנים להחזיר את מעמדה כקבוצה הדרוזית הבכירה בישראל. בעונה שעברה היא הצליחה והעפילה לליגה א'. למרות זאת היא ממשיכה להתבסס על הסגל שהעהל אותה כמו וויסאם עיסאמי הוותיק, רונן פלח, רחיב חסון ועוד. רק שניים הצטרפו והם יאיישו את חוליית הקישור: נאסים ארמלי ובילאל קדרייה שניהם אגב מהפועל כפר קנא.
בעידוד הקהל ובעזרת ההתלהבות ייתכן ותצליח דלייה להיצמד למרכז הטבלה אך לפני כן צפויה לה תקופה לא קלה של הסתגלות לליגה.
חוזקות: הרכב מקומי וקהל תומך. נקודות תורפה: שוער.
תחזית: דלייה לא שווה ליגה ב'. מקומות 10-13.

משחק ראשון: מ.ס. א.א. פאחם (15:00, שבת בקרית אתא)


הפועל רמות מנשה ממשיכה להיות נושאת הדגל של ההתיישבות גם בליגה א'. העלייה לא שינתה את הגישה שם שלא משלמים כסף ובצדק. אממה? ברומא אתה חייב להתנהג כמו רומאי.. יהיה מאד קשה לשלמה לירן לשמור את השחקנים במסגרת מחייבת. עיין ערך טל סגל שהיה בחו"ל כשהקבוצה שיחקה בגביע.
קיץ של חיזורים אחרי השחקנים שלה הסתיים כשכולם חזרו הביתה כולל שגיא חייט שחיפש את מזלו באחי נצרת מהלאומית. בנוסף הצטרפו כמה שחקנים מעניינים כמו טארק שמאלנה, השוער עופר יקשין,ניר אדרי והראל אטיאס.
בגדול מדובר בקבוצה מאד נחמדה שאולי תשרוד בליגה. האם יציע תאילנד ירווה נחת?
חוזקות: נשמה גדולה, התלהבות ושלמה לירן אחד. נקודות תורפה: חוסר ניסיון וכסף.
התחזית: שלמה, זוכר מה עשו לכם בקדנציה הקודמת בליגה ב'? תזהרו. מקומות 13-16.

משחק ראשון: עירוני טבריה (15:00, שבת בטבריה)


אחי עכו עדיין המומה מהעלייה הבלתי צפויה. אל הקווים הוחתם שאול דצ'וקורל, מאמן מאד מנוסה אך שמות מפוצצים אין. למעשה 7 מבין אלה ששיחקו במשחק הגביע עם קרית אתא, שיחקו גם בליגה ב'. לעמדת השוער הוחתם בהא דיאב, שוער מאד מנוסה במונחים של ליגה א'. עוד הצטרף החלוץ הצעיר, חאלד מונדיאה, מושיקו חלפון, פאדי זיאדה ומקסים פסטר.
אין ספק שהקבוצה עדיין חייבת חיזוק ולא תתמודד חזק נגד הירידה.
חוזקות: התלהבות והתקפה לא רעה. נקודות תורפה: היעדר מגרש ביתי, שחקנים והנהלה חסרי ניסיון.
התחזית: נכון לעכשיו עכו חזק בתחתית. מקומות 13-16.

משחק ראשון: הפועל עפולה (14:00, שישי בצור שלום)


לסיכום: קבוצות רבות ינסו לשים מקלות בגלגלים של רכבות העמק וואדי ערה. הדרבי של העמק יחזור לימיו היפים, הקהל יחזור לטבריה, לרמות מנשה יהיה מגרש ביתי והכי חשוב יפסיקו לקנות משחקים. טוב, אולי הגזמתי לגבי המשפט האחרון...


שיהיה בהצלחה לכולם.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אני הטרמפיסט...
(הטרמפיסט: 22:06 30-09-2010)
מאחל שנת כדורגל מהנה פוריה והרבה שערים
2
קירת אתא
(הראיס: 22:09 30-09-2010)
מנדס הוא לו שוער הוא שחיין שוער גרוע עם כל הגובה שלו הוא לו מסוגל ליתפוס כדורים גבוהים
3
גיא אתה צודק
(הטרמפיסט: 22:13 30-09-2010)
יש הרבה פוליטיקה ומישחקי כוח בהנהלה הם אלו שלו נותנים שקט לקבוצה ולמאמן בכל שנה
4
אני מקווה שהשנה ...כנסו
(יגאל: 22:20 30-09-2010)
לא ימכרו משחקים והכי חשוב לא לקנות שופטים מספיק תהיו גברים אני מקווה שטבריה סוף סוף תעלה ליגה
5
יוסף טהא התותח
(וייצמן יער: 22:53 30-09-2010)
כל י'ור שצריך נקודות שולף את פינקס הצקים ונכל בסדר
6
יש לקבוצתנו סגל שעל פניו ייקח מקום ראשון ללא מאמץ
7
ואם לא אני מעדיף שמכבי אום אלפאחם יעלו-רק לא עפולה
8
בהצלחה לעפולה מכל הלב
(יוסי מעפולה: 23:18 30-09-2010)
כולם לבוא לעודד
9
7 יא מגעיל אתם קבוצה פח בלי אוהדים
(טל עפולאי: 23:24 30-09-2010)
איכס איך שאתה מדבר. זה הבעיה שלנו שבקבוצות מהמגזר יש אחווה ואצלנו יש שנאה ואחרי מה שאתה כותב זה הדדי.
10
7 החמור תכנסססס מהררררר.....
(דונדוני העפולאי: 23:41 30-09-2010)
בתענכים יש סה"כ 3200 תושבים יחד עם הישוב גן נר:יענו ה3 וחצי תושבים האלה רוצים ליגה לאומית.חחח נו באמת לאן הגענו..ממש חוצפנים ! והטמבל מעדיף את אום אל פחם..יתענכי קקא אנחנו לא סופרים אותכם ממטר ! הפעם עולה רק קבוצה יהודית והיא הפועל עירוני עפולה !!!
11
כנסוווו
(סולי עפולה: 23:52 30-09-2010)
לפני שנתיים היה איחוד עפולה עם הגלבוע בכדורסל: והקהל של עפולה עודד בשירה רק את עפולה ..ישב דני עטר ואכל את הלב שלו שכך שר הקהל.. ולכן הוא פיצץ את האיחוד הזה חחחח וכיום הוא השתלט על הגליל העליון, ושם הקבוצה הוא קודם גלבוע ואז גליל גנב אהה..
12
13
יתכן ויהיה סחף של אוהדים של הפועל לטובת מכבי א.א.פחם זה סימן שריח לא טוב שיש באויר בנוגע לאיחוד מתוכנן בין קבוצות אלה! ועל ההתאחדות לתת את הדין לכך ולהפסיק את הפעילות של הפועל א.א פחם ! כמובן זאת נדע בהמשך וגם כאשר הקבוצות יתמודדות בנהם. ימים יגידו..
14
יופי של סיקור יופי של תמונות
(דני עטר ה: 01:41 01-10-2010)
קדימה עפולה ללאומית
15
איזה קייף יש לנו ניצחון בתוח בבית
(גדי מושב פרזון: 01:44 01-10-2010)
אסי גלבוע יקראו את קפר קנא 3 - 0
16
טעיתם לגבי התחזית של מ.ס.פאחם..
(אום אלפחם: 08:42 01-10-2010)
על הקווים יעמוד ברוך ממן, הקבוצה צירפה שחקנים כדוגמת פריד טאהר הקפטן , הבלם הביתי "דיגאני" והקשר כפיר ליבוביץ בנוסף לשני שחקני הבית המאוד מוכשרים מוחמד חרבי וואליד גבארין , קבוצה כזאת בטח לא תסיים בתחתית.. ממליץ לחכות עם התחזית לגבי הקבוצה הזאת
17
ל-16 500 שטיות בשתי שורות ...
(הנביא..: 09:33 01-10-2010)
הלו היום זה 1-10-2010 החובות של א.א. אום אל פחם הם מעל 2 מיליון שקלים ! ן 99% שהקבוצה הזו או תכנס לאיחוד עם מכבי ותעבור פירוק מבוקר עקב המשבר הכלכלי ..
18
סיקור על הפנים!
(אבנר: 09:45 01-10-2010)
העברות לא מעודכנות ותחזיות לא קשורות למציאות
19
הליגה הזאת..כדורגל בארץ זה רק המרכז והדרום..עלקקק מי זאת אסי גלבוע טבריה קרית אתא עפולה מה זה השכונה הזאת
20
אצלנו בעונה שעברה היה מצויין תשמרו עליו..גיא תחזור לטייבה מתי שהוא בהצלחה בקבוצה שלך ומקווה שתצליחו
21
יאללה עפולה
(עפולאי: 10:14 01-10-2010)
22
קוקו לך תעשה..
(הטרמפיסט: 12:56 01-10-2010)
קקה .כימעט ירדתם ליגה אתה והקבוצה העלובה שלכך השיקמה ויפו יתפרו אותכם ימעפן
23
הפועל דליה
(דלואני: 13:09 01-10-2010)
הםועל דליה תהיה במרכז הטבלה אם לא בצמרת יללה דלייה וכמו שאמרו רק שוער חסר לנו יללה דליה מלחמהה
24
קרית אתא אימפריה!!!
(אוהד מושבע: 17:17 01-10-2010)
קרית אתא השנה בנוייה על חברה צעירים ומוכשרים מאוד בשילוב שחקנים מנוסים כדוגמת אלירן אלקיים,נדיב סימן טוב ואלעד צחקו, יש להם מגן שמאלי מצויין שאני לא יודע את שמו וקשר אחורי מצויין שהגיע מחדרה יוני אוחיון שמנווט את המשחק בצורה יפה ובטוחה. שיהיה בהצלחה!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?