פותחים עונה: חיפה מציגה קבוצה חדשה

אבו. קבוצה חדשה אבו. קבוצה חדשה
'א.תחזוקת אוטובוסים' חיפה שינתה פניה לקראת ליגת החופים שתיפתח הקיץ, כאשר שמעון אבו לקח את השליטה מידי עידו קרן, שוויתר על התענוג השנה. אבו: "אם נישאר בליגה זה יהיה הישג"

'א. תחזוקת אוטובוסים' חיפה של שמעון אבו, היא ממשיכת דרכה של מכבי חיפה מהקיץ הקודם. יחד עם זאת, מלבד השם חיפה והצבע הירוק, אין ממש קשר בין הקבוצות.

החיפאים שובצו לבית א' עם האלופה, כפר קאסם, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל כרמיאל ובני סכנין. עידו קרן, שהיה אמור להוביל את חיפה השנה, החליט לפרוש, ושמעון אבו נכנס לנעליו זמן קצר לפני פתיחת הליגה. "עידו קרן ואלמוג ספיר היו אמורים לקחת את הקבוצה, הייתה הגרלת משחקים. מסתבר שהם התקשרו לדודי מור, האחראי על הליגה, וירדו מהעניין בגלל שלא מצאו ספונסרים. דודי התקשר אליי ואמר שיש בעיה, אין אף אחד וביקש ממני שאקח את הקבוצה"., טען אבו.
סגל הקבוצה כולל את השוערים תום קשתי ואופיר בקר. שאר הסגל: עידן סרור, אבי אבינו, דור אבינו, גיא דיין, אדיר דיין, דני פרדה, דור אזולאי, יא יא קונה, אביעד דנן, גל אסולין, דודי ליאני, צחי בן שלוש, שי צברי, ויקטור מרעי, ניסן רביבו וירין סירוטקין.

סרור. יוביל את חיפה
"הסגל לא סגור עדיין, אספתי שחקנים שבוע לפני פתיחת הליגה, הבעיה שאין להם ניסיון בחופים", אמר שמעון אבו. מנהל הקבוצה הוא ליאור מור יוסף, המאמן דני שושן. "אני אהיה מנג'ר מעל דני, אראה את ההתנהלות", הוסיף אבו.

אז בעצם סירוטקין עזב אחרי שעידו קרן וויתר השנה?
"מיניתי את סירוטקין, שהעביר אימון אחד, הוא ראה את ההתנהלות, שאין שחקנים פנויים בשוק להביא, והחליט שהוא לא רוצה להתבזות. נשארתי בלי מאמן ובלי מנהל שבוע לפני תחילת הליגה".

מי עזר לך להרים את הפרויקט?
"עידן סרור מאוד עזר לי למצוא שחקנים וארגן לי ספונסר שבא לעזרתנו. יש לנו עכשיו את "אביקו בשרים ברמלה", "מסיעי שאשא" ו"חמוצי כרמל". כמובן, שהעסק שלי "א. תחזוקת אוטובוסים" נותן את ההון המשמעותי. בשביל לארגן קבוצה לגיטימית צריך כ-70,000 ש"ח. אני לא מרוויח כלום מזה".

מה הציפיות שלך מהקבוצה?
"אם נישאר בליגה זה יהיה הישג מחינתי. שנה הבאה נבנה כבר קבוצה איכותית. אסור לשכוח שארגנתי הכל מכלום".

יש קשר לקבוצה של שנה שעברה?
"חוץ מהשם חיפה והצבע הירוק אין קשר. לא רציתי לאבד את הקהל, אז השארתי את הצבע. עידו קרן לא היה מוכן להעביר את השם של מכבי, ניסיתי להגיע איתו לפשרה, אבל הוא לא הסכים".


 

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?