אסי גלבוע מאותתת לליגה

הפועל אסי גלבוע פתחה את העונה בסערה לאחר שדרסה בקלילות 0:6 את הפועל כפר כנא בבית. החלוץ שי דהן כבש רביעייה פרטית ואת הבליץ השלימו שחר משה ואפי סבג. מאמן אסי גלבוע פליקס נעים: "לא ציפיתי שיהיה לנו משחק כל כך קל"

רואים שש-שש: מחזור הפתיחה של העונה בליגה א' צפון, האירה פנים להפועל אסי גלבוע, שהביסה בבית ללא רחמים 0:6 את הקבוצה החלשה של הפועל כפר כנא אל מול עיניו הבוחנות של מאמן-העל של מחלקות הכדורגל בגלבוע ושל אסי גלבוע-אלי גוטמן.
כוכב המשחק היה, ללא ספק, חלוץ אסי גלבוע שי דהן-שכבש רביעייה פרטית, כשאליו הצטרפו לחגיגת השערים אפי סבג ושחר משה שקבעו ניצחון מוחץ 0:6 על הקבוצה של מחאג'נה ג'אבר סעיד.                                     

                                                                                                       אפי סבג ,כובש השער השישי במשחק(אורי דוד)
בשבוע שעבר כאמור הפסידה אסי גלבוע במסגרת הגביע להפועל חדרה ומסביב החלו לדבר על כך שהקבוצה של פליקס נעים לא נבנתה כראוי ושהיא ככל הנראה לא תהווה העונה פקטור משמעותי בקרבות העלייה ללאומית. אחרי המשחק של היום (ו') כל אותם אנשים כנראה שצריכים לחפש משהו אחר להיאחז בו.

 

שי דהן,רביעייה מול הפועל כפר כנא (צילום:אורי דוד)


מהלך המשחק
כבר בפתיחה המשחק אסי גלבוע הראתה עליונות ברורה במרכז השדה והוכיחה מי בעלת הבית במגרש-כשעלתה ליתרון מוקדם של 0:1 בדקה הרביעית-מרגליו של החלוץ שי דהן. גם לאחר שער היתרון חניכיו של פליקס נעים לא הרפו והמשיכו לשלוט במרכז השדה. בדקה ה-44 הצליחו אף להגדיל את התוצאה ל-0:2 לאחר בישול נהדר של רן גוזלן שהסתיים עם שער נוסף של שי דהן המצטיין. שתי דקות חולפות להן ושוב שי דהן כובש, הפעם את השלישי שלו במשחק-הפעם לאחר בישול של מוחמד עוואד.

רג'יד בראנסי,נבלם היטב ע"י הגנת אסי גלבוע (צילום:אורי דוד)

המחצית השנייה של המשחק החלה עם אותה מגמה כששחקני אסי גלבוע עושים במגרש ככל העולה על רוחם ואילו שחקני הפועל כפר כנא בעיקר משקיפים מהצד. כמובן, שזה לא עניין את החלוץ הפורה של אסי, שי דהן שבדקה ה-48 נעץ עוד מסמר בארון של הקבוצה של מחאג'נה ג'אבר סעיד וקבע 0:4 לזכות אסי גלבוע. בהמשך מאמן אסי גלבוע פליקס נעים, החליט לשתף גם את שחקני הספסל שלו בחגיגה הגדולה והכניס למשחק את צמד הקשרים שחר משה ואפי סבג. השניים שרק נכנסו למשחק גמלו למאמן עם צמד שערים בדרך לניצחון מוחץ ומשכנע 0:6 על הפועל כפר כנא.

"אנחנו גרמנו לכך שיהיה משחק קל"
באסי גלבוע נשמעו מרוצים מאוד מהניצחון המוחץ אך גם לא פחות מופתעים מהיכולת הירודה של הפועל כפר כנא. "לא ציפינו שיהיה משחק כל כך קל", הודה מאמן אסי גלבוע פליקס נעים לאחר הניצחון המוחץ של קבוצתו. "נכון שחשבנו שיהיה משחק הרבה יותר קשה, אבל אני שמח שבסוף המשחק התפתח לכיוון שלנו וכפי שרצינו. השחקנים שלי סוף-סוף ניצלו את ההזדמנויות הרבות מול השער. בסופו של דבר אנחנו גרמנו לכך שיהיה משחק קל".

המאמן פליקס נעים ,יכול להיות מרוצה (צילום:אורי דוד)
המאמן נעים גם הביע סיפוק רב לגבי יכולתם של השחקנים המחליפים בקבוצה: "למרות החיסרון של אבי דנן וכפיר דר הקבוצה שלי שיחקה ועמדה על המגרש מצוין. השחקנים המחליפים עשו עבודה נהדרת. ואלה שנכנסו כמחליפים הוכיחו את יכולתם הטובה. זה מוכיח שיש לנו קבוצה בריאה וטובה ואני שמח על כך". יש לציין כי למרות הניצחון המשכנע המאמן נעים מסרב בשלב זה לצאת בהצהרות: "אומנם השגנו ניצחון מרשים אך ניצחון אחד לא מעיד על כלום. יש לפנינו עוד עונה ארוכה ואנחנו נצטרך להוכיח את עצמנו משבוע לשבוע", סיכם המאמן. 

דני עטר ראש המועצה ומאמן העל של המועדון אלי גוטמן במשחק היום בגלבוע (צילום:אורי דוד)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד למשפחת דניאל
(משה: 00:16 02-10-2010)
אתם אנשים יקרים
2
קבוצה ללא אוהדים לא שווה שקל אחד
(הטברייני: 00:23 02-10-2010)
אוליי גוטמן ינדב לדני עטר איזה 500 אוהדים מהפועל ת"א חחחחחח קבוצה כמו הגלבוע זה רק נזק ובושה לכדורגל הישראלי וליליגה א' שיתעסקו גם בגידולי שדה, זה יותר יועיל למדינה.
3
גוטמן
(אוהד הפועל: 03:36 02-10-2010)
תתעסק בהפועל יש הרבה בעיות שם אתה בנרוונה ובסוף תלך הביתההה
4
בוא נגיד שאתם עולים ליגה..
(הטרמפיסט: 08:37 02-10-2010)
מאיפה תשיגו תקציב 3.5 מליון שזה המינימום לליגה לאומית המיגרש שלכם לא יאושר תיצתרכו לינדוד למיגרש אחר ולשלם עליו אין לכם אוהדים אוליי 200 בהגזמה יש לכם קבוצה טובה שחקני בית מוכשרים ומחלקת נוער מצויינת אתם לו צריכים יותר מיזה
5
אסי תעשה הרבה צרות לעפולה
(תענ"כי: 08:39 02-10-2010)
6
איזה גרועים הכפר כנא האלה
(מקומי: 08:39 02-10-2010)
10
11
אחלה ספסל יש לגלבוע בדוק עולים ליגה
(מי אלה עפולה בכלל....: 08:45 02-10-2010)
13
אלי גוטמן מסדר לעצמו ג'וב
(אוהד הפועל ת"א: 11:12 02-10-2010)
אחרי שעוד מעט יעיפו אותו מהפועל תל אביב
14
חותכים את הליגה בהליכה
(יאללה: 11:14 02-10-2010)
בנו פה קבוצה שתחתוך תליגה
15
זכי הרוניאן
(עמית: 20:06 04-10-2010)
זכי הרוניאן הוא המאמן של הפועל אסי גלבוע??

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?