אורן יחזקאל: "בגזרת השחקנים הישראלים אנחנו יותר טובים"

יחזקאל. מחפש ניצחון שני יחזקאל. מחפש ניצחון שני
במשחק המרכזי בבית ב' ייפגשו תל אביב, שהפתיעה עם ניצחון במחזור הראשון וראש העין, שאכזבה עם הפסד בפתיחה לפ"ת. בדש: "הם מעלינו בטבלה, אבל אחרי המשחק זה ישתנה"

המחזור הראשון בבית ב' בליגת החופים היה דרמטי במיוחד. 'רוח בכפר' תל אביב, שנבנתה על בסיס שחקנים צעירים תוך ניהול מצוין של אייל קארו והמאמן הצעיר דור לוי, הפתיעה כבר במחזור הראשון עם ניצחון חשוב על חדרה 6:7. מנגד, ב'שוורץ-הום' ראש העין בנו קבוצה במטרה לחזור עם הגביע, אך כבר במחזור הראשון הקבוצה ספגה מכה, כאשר הפסידה לפתח תקווה 4:3.

ראש העין שינתה את פניה, כאשר שחררה השבוע את בן אוזן לחדרה ואת ויטלי גנון לכרמיאל, ומצד שני הברזילאי דייגיניו נחת בישראל ויערוך את הבכורה בקבוצה בשישי הקרוב. שחקני תל אביב יגיעו למשחק לאחר חגיגה בחתונה של מאמנם.  דור לוי התייחס למשחק: "הראש שלי רק איך לנצח את המשחק ואיך לנטרל את הברזילאי שלהם".

אחד מראשי הקבוצה, אורן יחזקאל, אמר לקראת המשחק: "מבחינת חומר השחקנים הישראלים אנחנו יותר טובים. הבעיה שלנו ברוטציה, שהיא קצרה ויש לנו זר אחד. אנחנו אנדרדוג במשחק הזה. יש להם מאמן מצוין, שאני אישית מאוד מחזיק ממנו ומחובר אליו. מצד שני, פעם ראשונה שיש בתל אביב קבוצה של לוחמים וגברים, ומאמן שללא ספק רואים את טביעות האצבע שלו".
תל אביב תצא בבוקר שישי לבית מלון בנתניה ושם תלון עד המשחק.

מנגד, בראש העין מבינים, כי כל תוצאה פרט לניצחון תגרום לכישלון עצום במהלך העונה. במהלך השבוע עבדו קשה בקבוצה על הטעויות משבוע שעבר ומאמינים, כי מעתה הקבוצה תיראה אחרת. חלוץ הקבוצה קובי בדש אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים מאוד דרוכים, קיבלנו סטירה במחזור הראשון. יחסי הכוחות כרגע, שהם מעלינו בטבלה ואחרי המשחק אני מאמין שזה ישתנה. מבחינה אישית, פתחתי טוב אבל צריך לנצח. אני מוכן השבוע לא לכבוש ושננצח".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?