בית"ר ירושלים: "לא ייתכן שכרמיאל תשלח 5 שחקנים לנבחרת"

בית בית"ר ירושלים (סטראבו)
אחרי ניצחון הבכורה, במועדון הירושלמי הגיבו לסוגיית הזימונים לנבחרת החופים לקראת המשחק הבינ"ל מול נבחרת הולנד. וגם, התייחסו לפרסומים לגבי גזענות לכאורה: "לא פוסלים אף שחקן ערבי"

שני מחזורים של ליגת החופים כבר מאחורינו, כשהפנים למחזור שלישי עמוס בסופ"ש (שישי) כולל משחק של נבחרת ישראל מול נבחרתה המקבילה של הולנד.

בהמשך לפרסומים על חשדות לזימונים לנבחרת שנגועים בגזענות, כביכול, הגיבו במועדון הירושלמי. המנכ"ל, רן חלימי: "מדברים על גזענות בכפר קאסם, שלא הביאה שחקן יהודי, ולפי התגובות ברחוב גם אנחנו לא מביאים שחקן ערבי. אנחנו לא פוסלים אף שחקן ערבי. יותר מזה, בירושלים שיחק בעבר מוראד עלאיין".

חלימי (עוז ליברמן)
החבורה של אנדרי אסולין עם מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד, כשניצחון הבכורה הושג במחזור החולף מול סכנין. "עשינו ניצחון חשוב מול סכנין וגם שאר התוצאות היו לטובתנו. הקהל שלנו הוכיח, שהוא מגיע ותומך ללא עזרה של הסעות, מתארגנים לבד. גם מול נתניה היינו צריכים לנצח, אלמלא הפציעה של דור אלברמן", סיפר חלימי.

במועדון הבית"רי התייחסו גם לנושא הזימונים לנבחרת ישראל לקראת משחקה מול נבחרת האורנג': "לא ייתכן שכרמיאל תשלח 5 שחקנים, חצי סגל, ושחקן כמו צחי אילוז, שהוא סמל והיה צריך להיות מוזמן ראשון, יישב בחוץ. צליל חתוכה, השוער שלנו, הוא ברמה של ליגת העל והיה צריך להיות בנבחרת", אמרו גורמים בקבוצה. יש איפה ואיפה בנבחרת, שמור לי ואשמור לך. קבוצה כמו כרמיאל שקולה למכבי פ"ת מליגת העל, שיזמנו ממנה חמישה שחקנים לנבחרת".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בית יהושע
(עוז ליברמן: 13:41 19-06-2017)
כל מקום שאתם רואים את המילה בית"ר ישר קופצת לכם אוטומטית המילה 'גזענות' , חלאססס שחררו אותנו, תפלו על כפר קאסם שגם להם אין שחקן יהודי, כל קבוצה תדאג לסגל השחקנים שלה כפי רצונה, תפסיקו לדחוף את האף שלכם בכל מקום, אין לנו שום בעיה עם שחקנים ערבים
2
בכפר קאסם אף עונה לא היה יהודי... על זה לא תדברו? רק על ביתר?
3
ההשוואה היא לבית"ר בדשא ולא בחופים, הרי ידוע שבית"ר בחופים הוא לא אותה בית"ר של הדשא
4
שיקולים מקצועיים של המאמן
(אוהד כפר קאסם: 13:51 19-06-2017)
השיקולים בנויים על תוצאות מחזור ראשון בו הפסדתם !, גם מכפר קאסם זומנו רק שניים !, הכל בסדר, סה"כ משחק אימון מנסים את השחקנים, לא לבלבל את המוח
5
כמה בכיינים בביתר ...
(עידן: 16:04 19-06-2017)
6
איזה מנכ"ל נהג מונית
(חלימי: 16:58 19-06-2017)
אפילו שמוליק לוי לא מודע לזה שהנהג של הקבוצה שלו מתראיין ועוד בתור מנכ"ל ...
7
ומה פסול להיות נהג מונית
(קובי: 19:36 19-06-2017)
כל מה שהאדון אמר נכון אתה הטיפש מי ישמע אתה איזה מנתח מח תתמודד עם האמת!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?