מאיר גבאי: "מאמין ובטוח שאני יכול לשחק בשתי הליגות הבכירות"

מאיר גבאי (עודד חסין) מאיר גבאי (עודד חסין)
אחד ממצטייני העונה האחרונה בטבריה מסכם את השנה שעבר במעדון מהכנרת ומסתכל לעתיד: "אני אוהב את המועדון, אם יגישו לי הצעה שתתאים לשני הצדדים אני אשמח לשחק בטבריה, ואם לא אני בטוח שאמצא תחנה חדשה בקריירה שלי"

מאיר גבאי, בלמה של עירוני טבריה, הגיע לליגה א' במפתיע לפי שנתיים כשהצטרף להפועל מגדל העמק תחת הדרכתו של רפי בוסקילה. עד מהרה הפך גבאי לאחד מהבלמים המובילים ששיחקו בליגות הנמוכות, ולא היה צריך להבין יותר מדי בכדורגל כדי לדעת שמדובר בבלם מהרמות הגבוהות.

בעונה שעברה הצטרף לעירוני טבריה ויחד איתה הגיע עד לגמר פלייאוף המחוזות של ליגה א' כשבדרך למועדון מעיר הכנרת ההגנה השנייה בטיבה בליגה (24 ספיגות). רגע לפני שהוא מצטרף ליעד הבא שלו, סיכם גבאי את העונה בטבריה, דיבר על העתיד ועל האפשרות להמשיך במועדון וסיפק הצהרה מעניינת במיוחד.

סכם את העונה שעברת.
"באופן כללי היה לי מאוד קשה לעשות את המעבר לליגה א’. היו כל מיני דברים שלא היה לי קל לקבל ולהתחבר אליהם ברמה המקצועית והניהולית. העונה התחילה בצליעה מבחינה קבצותית, ככל שעבר הזמן הקבוצה צברה ביטחון, הרגשתי באופן אישי וקבוצתי שאנחנו מתקדמים. הדובדבן שבקצפת היה הפלייאוף וההישג שהגענו אליו. מבחינת הציפיות על הנייר הקבוצה הזאת לא הייתה אמורה להגיע להשיג הזה, אבל זה כדורגל".


היה שותף להשיג ענק. גבאי (עודד חסין)
אין ספק שמדובר גם בהצלחה אישית שלך.
"מבחינה אישית זה הישג, אבל אני לא רוצה לקחת את הקרדיט כולו, לא שיחקתי לבד. משחק ההגנה שלנו היה משובח, היינו ההגנה השנייה בטיבה בליגה. זה לא מפליא אותי מבחינת חומר השחקנים, אני חושב שזה הישג יפה מאוד כי הליגה הזאת לא פשוטה. מבחינה אישית, אם לוקחים את כל המכלול הזה שנקרא מאיר גבאי ומסתכלים על הפן המקצועי יש רק מה להרוויח, חבל שאצלנו אוהבים להתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל".

טבריה החלה את ההכנות לקראת העונה הבאה והחתימה שחקנים, בשנה הבאה תהיה בקבוצה?
"למען האמת, ואם להיות כנים, כרגע לא קיבלתי הצעה רשמית מטבריה לגבי העונה הקרובה. להגיד לך שזה מפליא או מאכזב אותי? קצת קשה לי, ראיתי כבר הכל בכדורגל, אבל זה המקצוע והפרנסה שלי. אני אוהב את המועדון, אם יגישו לי הצעה שתתאים לשני הצדדים אני אשמח לשחק בטבריה, ואם לא אני בטוח שאמצא תחנה חדשה בקריירה שלי. כרגע אני שחקן פנוי אני לא תחת חוזה ולא מחויב לשום קבוצה".

אין ספק שאתה אחד מהבלמים היותר מוכשרים ששיחקו בליגה א’ בעשור האחרון. איך יכול להיות שאחד כמוך לא נמצא לפחות בליגה הלאומית?
"בכדורגל שלנו מתעסקים בהרבה דברים שהם מעבר לפן המקצועי. זה לא סוד שבשנים אחרונות עברתי כמה טלטלות גדולות בקריירה האישית שלי שגרמו לי לא להיות במחוזות ובמקומות שאני ראוי להם, אבל מבחינתי אני עדיין מאמין ובטוח שאני יכול לשחק בשתי הליגות הבכירות, ואם זה יגיע לא יהיה יותר מאושר ממני. מה שבטוח מי שתרצה אותי הכי הרבה תזכה בשירותים שלי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תחזור
(ישראל: 20:24 21-06-2017)
בו למגדל מערכים אותך בלם ענק
2
אני יכשה לך טובה ואגיב.
(צחי טייר: 21:36 21-06-2017)
אתה שחקן ממוצע בליגה א ולא יותר אם היית כזה טוב אז אני מאמין שטבריה היו פונים אלייך
3
לא ההיתי אומר אחד החזקים
(רונן: 21:58 21-06-2017)
בחור טוב. לא יותר מזה. גבאי אני ההיתי מחליף גם את ויצמן. בהצלחה לכם
4
גבאי בוא למגדל
(חיים: 22:29 23-06-2017)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?