כרמיאל /צפת מאירופה לחדרה

ביום שישי נפגשו שתי קבוצות ללא הצהרות, צפת מכוונת לצמרת,חדרה רוצה להמנע מקרבות תחתית. במשחק חדרה עוד הובילה 1:0 משער של סבי שאולוב אך צפת עשתה מהפך בתוספת גול דרמטי בדקות הסיום של מידן שטיינברג.

 

הקבוצות הגיעו במורל גבוה למשחק לאחר נצחונות בגביע בשבוע שעבר. בחדרה סיכם לעונה נוספת גיא כהן ובנוסף צירפה את החלוץ שימי פרץ מטירת הכרמל.

 

   נמרוד כהן שוער חדרה לא מצליח למנוע את שער הנצחון של צפת

פתיחה מהוססת של שחקני חדרה איפשרו לשחקני צפת/כרמיאל להרגיש בבית ולהחזיק בכדור ולשלוט בקצב המשחק להגיע למספר מצבים דקה 15 שלומי בן עשור נגח למשקוף, לאחר 2 דקות מידן שטיינברג בעט לקורה וחמוסי סוואד בעט ושוער חדרה נמרוד כהן עצר, אט אט נכנסו שחקני חדרה למשחק והחלו בשליחת כדורי עומק לעבר החלוצים סבי שאולוב ושימי פרץ שניסו לסכן את שער האורחים אך לא הגיעו למצב מסוכן של ממש. עד הדקה ה 43 אז מגן חדרה אילן צרפתי הגביה כדור שהגיע לראשו של שימי פרץ שהחליק מעל בלם צפת גיא בוגנים,שוער צפת רבאח רבאח נרדם והכדור הגיע לסבי שאולוב שחלף על פניו ומהפינה השמאלית גלגל פנימה 1:0 שגם היתה תוצאת המחצית.


    יוני שגיב באדום חותך את הגנת צפת/כרמיאל .

מחצית שניה צפת /כרמיאל פתחו טוב ,דקה 46 שחקן צפת שאדי חמודה הכניס כדור עומק בין הבלמים של חדרה ויוגב אלישע הגיע מאחור וגלגל משמאל לימין וקבע 1:1 דקה 65 ברק קודיש מקבל כדור על הקו חולף על פני מגן צפת ובועט לפינה הרחוקה אך הכדור פוגע בקורה וחוזר למגרש, צפת מנסה לצאת למתפרצת אך גיא כהן מתקל את שחקן צפת סמוך למחצית המגרש ומקבל כרטיס צהוב שני ואדום מוצדק ומשאיר את חדרה ב 10 שחקנים.

 


    מבסוטים :הקפטן הותיק אילן סויסה עם הכובשים מידן שטיינברג ואלישע יוגב.

    אמיר רוזנבאום עם הכדור עוד אחד מהצעירים המוכשרים בחדרה.

שחקני צפת בראשותו של הבלם הותיק והמנוסה אילן סויסה ניצלו את היתרון המספרי בהנעת כדור מסודרת אך ללא איום ממשי על שער חדרה,דווקא שחקני חדרה היו יותר מסוכנים למרות הנחיתות המספרית דקה 82 ליאור איילה נשאר לבד לבעיטה מ 16 מטר ששיפשפה את המשקוף של השוער רבאח, דקה 85 החמצת המשחק יוני שגיב המחליף חותך במהירות את הגנת האורחים, עובר את השוער ומגלגל מול שער ריק אז הגיע מגן צפת שחק דהן והרחיק מהקו.

   ליאור איילה מחדרה נכנס והביא לשינוי למרות הנחיתות המספרית של חדרה

דקה 89 בעיטת עונשין מ 20 מטר לזכות האורחים מצפת/כרמיאל מידן שטיינברג בועט מדוייק ומסובב לפינה הימנית שוער חדרה מצליח לנגוע בכדור בקצות האצבעות אך לא הצליח למנוע את השער היפה. 2:1 לצפת.


שפט:ערן ישראלי
חדרה:נמרוד כהן,טארס,צרפתי, אוסון,קרמר,גיא כהן,אמיר רוזנבויים,לומינץ,(קודיש)אלעזיז,שאולוב,(שגיב)פרץ(ליאור איילה)
צפת: רבאח,דהן,בוגנים,שטיינברג,סויסה,אלישע,לוי,חמוסי,סוואד,סהר דהן,(רבינוביץ)חמודי,בן עשור(איליה)

 

  מידן שטיינברג הטוב במגרש  אחרי חילוץ כדור מחלוץ חדרה.

  עודד קוטר מאמן מ.ס. כרמיאל צפת "ניצחון חשוב להמשך הדרך"



תגובות

+ הוסף תגובה
2
שופט מגמתי נגד חדרה
(אחד שהיה במשחק: 22:11 02-10-2010)
איזה בושה שופטים מכריעים משחק בכוונה תחילה
3
איפה ראש העיר ? אביטן ?
(אוהד מודאג: 09:21 03-10-2010)
מה יהיה ? למה לחכות שיהיכה מאוחר מדי ?
4
בושה שיש לחדרה קבוצה כזו
(דותן חן: 23:41 02-10-2010)
נחלשו מאוד לעומת שנה שעברה רוב השחקנים עזבו ההרכב כמעט אנונימי לחלוטין מישהו צריך להתעורר מהר מאוד לפני שיהיה מאוחר כרגע הקבוצה כמעט בוודאות תיאבק נגד הירידה לפחות לפי המחזור הראשון מסתתמנת יורדת בטוחה בדמותה של עירוני מכבי כפר קרע.
5
השופט זו לא הבעיה
(עוד טחד שהיה במשחק: 23:46 02-10-2010)
חדרה לא הפסידה בגלל השופט. היא הגיעה להרבה מצבים ולא ניצלה אותם! השיפוט לא היה חד צדדי, והיה סביר. השופט לא עזר לכרמיאל לנצח, אלא היא ניצחה בגלל שניצלה שתי הזדמניות. בחדרה התעסקו בשופט ולא בקבוצה. חדרה קבוצה טובה מאוד, שתעשה חיים קשים להרבה קבוצות.
6
ערן ישראלי שופט
(חדרתי: 23:51 02-10-2010)
ערן ישראלי זה שופט שמחפש רק את הפוזה והנקמנות . בגלל שאחד מחברי ההנהלה של חדרה לא מכניס אותו לאיזה מעודון אז הוא נקם ככה אבל לא חשוב בדרך הזאת לשום מקום הוא לא יכנס
8
צור שלום
(צור שלום: 08:15 03-10-2010)
חדרה לא לברוח יום שני מחכים לכם נפתח לכם תתחת
9
חדרה קבוצה נאיבית
(הייתי במשחק: 09:23 03-10-2010)
יש לנו באמת הרבה צעירים מוכשרים, אבל אי אפשר לקבל גולים טיפשיים כאלה. חומה שעומדת 12 מטר מהכדור, אדומים (ועוד משחקן ותיק)...
10
למה ברק לא בהרכב שחקן שחקן
(חדרה מלחמה: 10:09 03-10-2010)
11
ברוכים הבאים לגהנום
(צור שלומי: 13:48 03-10-2010)
לא שכחנו ולא נשכח מחכים לכם בשכונה יאלללה צור שלום
12
כולם להגיע
(יאללה חדרה : 20:04 04-10-2010)
יאללה חדרה לא נורא אנחנו עוד ננצח בעזרת השם שבוע הבא כולם בחדרה יום שישי הזה כולם באים להפועל למשחק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?