מ.ס. קרית גת מחכה למגרש

מוטל בספק קיומו של המשחק מ.ס. קרית גת בדימונה מאחר והאצטדיון המקומי עדיין לא אושר. ביקורת של התמ"ת אמורה להתקיים מחר בבוקר ואז תתקבל התשובה הסופית. שרון רפאל, שמוליק טטרו, ואנדריי קייטמזוב הצטרפו לקבוצה.

עדיין לא ברור היכן יתקיים מחר משחקה של מ.ס. קריית גת מול מ.ס. דימונה זאת בשל שמשרד התמ"ת טרם אישר את המגרש. בהתאחדות אמנם אישרו עקרונית את המגרש, ורק מחר בבוקר בשעה 10:00 תנתן התשובה הסופית זאת מכיוון שמהנדסי התמ"ת יגיעו לאצטדיון כדי לבצע את הבדיקה המיוחלת. מנהל האצטדיון העירוני בקריית גת, אייל שדה אמר הבוקר,"מבחינתנו כל הליקויים הנדרשים תוקנו, המשחק של מ.ס. יתקיים מחר במגרש בקריית גת, אלא אם כן התמ"ת ימצאו ליוקיים חדשים שספק רב שכלאו יהיו". במ.ס. מחכים בכיליון לכך.


הבלמים שרון רפאל ושמוליק טטרו מקריית מלאכי, החלוץ אנדריי קייטמזוב מצעירי רהט והקשר שלומי גואטה מנוער אשקלון נרשמו בקבוצה ויעמדו לרשותו של המאמן מוריס ז'אנו במשחק ביום שני. ז'אנו לקראת המשחק,"אנחנו עדיין בתהליך הבניה של הקבוצה". יו"ר הקבוצה, אמיל סעדה,"אנחנו מכוונים להילחם על כרטיס העלייה לליגה א". השכנה מליגה א' מכבי קריית גת מסרבת לשחרר את שחקנה אביתר מויאל שמתאמן בקבוצה ודורשת בעבורו 15 אלף שקלים דמי העברה.

שבועיים לאחר שספגה הפסד טכני לאחר שלא מצאה מגרש לארח את משחק הגביע מול גבעת זאב, נאלצת שוב מ.ס. קריית גת לסבול מאי אישורו של האצטדיון העירוני בקריית גת ובשעה שרוב קבוצות הליגה תפתחנה את עונת המשחקים ביום שישי הקרוב, מ.ס. קריית גת תאלץ להמתין לפחות יומיים נוספים עד אשר האצטדיון בקריית גת יאושר.

 

מ.ס. מתאמנת באצטדיון. מחכה לאישור (צילום: ירון קדוש)


למעשה לדברי אנשי עיריית קריית גת המגרש בעיר מוכן וכל הליקויים שנמצאו ע"י מהנדסי התמ"ת תוקנו במלואן, אך העובדה שבחול המועד סוכות נמצאים כל משרדי הממשלה בחופשה, לא היה מי שיבדוק את המגרש. במהלך השבוע ניסו ראשי המועדון לקבל אישור זמני לקיום המשחק ביום שישי, אך בהתאחדות לכדורגל סירבו לכך ואף הציעו כי המשחק יתקיים במגרש בשדרות. ראשי קריית גת התנגדו לכך ודרשו כי כשם שקבוצות אחרות זכו לארכה לאישור מגרשיהן הם מבקשים לנהוג איתם בהתאם. הבוקר לאחר מספר שיחות בין ראשי הקבוצה לבין אנשי ההתאחדות לכדורגל הודיעה זו האחרונה כי המשחק ידחה ליום שני הקרוב, כאשר ביום ראשון בבוקר יגיעו נציגי התמ"ת לבצע את הבדיקה. אם גם אז לא יאושר על ידם המגרש המשחק יתקיים באצטדיון באשקלון.
בפן המקצועי שודרגה השבוע הקבוצה בצורה משמעותית, בלם עירוני קריית מלאכי שרון רפאל ומגן הקבוצה שמוליק טטרו הצטרפו אליה כמו גם החלוץ אנדריי קייטמזוב שכבש בעונה החולפת 15 שערים במדי צעירי רהט, שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה הוא הקשר שלומי גואטה ששיחק בעונה החולפת בנוער של עירוני אשקלון בליגה הארצית. בנוסף אליהם חזר לקבוצה גם הקשר דודו ארואס שנתן עונה מצויינת בעונה החולפת במכבי קריית גת. הצטרפותם של ארבעת השחקנים הללו משדרגת משמעותית את הקבוצה שחולמת להילחם העונה על הכרטיס לליגה א'. יו:ר הקבוצה אמיל סעדה לא מסתיר זאת,"אנחנו מכוונים כדי להילחםעל כרטיס העלייה לליגה א', בנינו קבוצה מצויינת, הבאנו מאמן מצויין ואני מקווה שהכל יתחבר וילך כשורה, שדרגנו וחיזקנו את הקבוצה ואני מאמין בדרך ובקבוצה". מאמן הקבוצה, מוריס ז'אנו מנמיך ציפיות,"אני לא רוצה לדבר על עליה, בטח לא לפני ששיחקנו את המשחק הראשון שלנו, יש לנו הרבה עבודה ואני מקווה שנפתח טוב את העונה".



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה מ.ס בהמשחק פתיחה שלכם .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:43 03-10-2010)
2
לא מאושר פשוט ביזיון איך לא מאשרים מגרש כזה וכל זה בגלל כמה שקעי חשמל ומנורות פשוט התאחדות מגעילה..
3
דרוש מגרש מאושר-דחוף
(נעמה : 19:52 25-01-2012)
קבוצת כדורגל מאופקים זקוקה בדחיפות למגרש בעל אישורים מתאימים למשחק גומלין. מדובר על קבוצה חדשה,מאומצת כספית ורוחנית ע"י תושבי אופקים הוותיקים. הקבוצה אינה מקבלת תמיכת ראש המועצה (ועדה קרואה) 0504405545

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?