נבחרת הוותיקים של ישראל פתחה את משחקי המכביה עם ניצחון על ברזיל

נבחרת הוותיקים של ישראל נבחרת הוותיקים של ישראל
אבינועם מליחי, השחקן המבוגר בנבחרת (58) כבש את שער הניצחון בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-60. אורן סגרון החמיץ פנדל במחצית הראשונה

נבחרת הוותיקים של ישראל (גילאי 45+) פגשה הבוקר (שישי) במגרש החדש בעמק הארזים ירושלים את נבחרת ברזיל החזקה.

כבר בדקה ה-10 שרק שופט המשחק גל לייבוביץ לפנדל לאחר שהשוער הברזילאי הכשיל ברחבה את הקשר אייל חיים. אורן סגרון לקח את האחריות, בעט חזק ימינה, אבל השוער הברזילאי הדף את הכדור. המשחק המשיך להיות אגרסיבי ודל במצבים והתוצאה במחצית נשארה 0:0.

במחצית השנייה שילבו צמד המאמנים עופר לביא ושאול מימון את שאר השחקנים ואחד מהם אבינועם מליחי היה אחראי לשער הניצחון. בדקה ה-60 ישראל כהן הבלם פרץ לרחבה ולאחר מסירה כפולה עם נצח מסובי הוכשל ע"י מגן ברזילאי והשופט שרק לפנדל השני במשחק. אבינועם מליחי המנוסה שלח את הכדור לרשת ורץ לחגוג עם הספסל הישראלי.

השוער רפי כהן מנע מבוכה כשעצר הזדמנות טובה של נבחרת ברזיל ובסיום המשחק נרשם ניצחון 0:1 לנבחרת שתפגוש במשחק הבא את אוסטרליה (ראשון, 16:00 עמק הארזים) ואחריו את ארה"ב (שלישי, 18:00 בית וגן).


ישראל כהן ואבינועם מליחי. המוכשל והכובש
כוכב הנבחרת רונן חרזי התייחס למשחק: "האווירה בנבחרת היא כיפית, אנחנו מכירים אחד את השני מהמשחקים בליגת הוותיקים ואנחנו נהנים לשתף פעולה בנבחרת ולייצג את המדינה. יש לנו כאן את כל מה שאנו מתגעגע אליו בכדורגל וזה האווירה, הנסיעות וההכנה לפני המשחקים, המתח והרצון לנצח. היה חשוב מאוד לפתוח את הטורניר עם ניצחון ואת זה עשינו היום. נקווה שנשתפר ברמת המשחק בהמשך הטורניר".

הבלם ישראל כהן התייחס לפנדל שסחט: "הפעם זה היה לטובתי ואני שמח שעזרתי לנבחרת לנצח. זאת פעם ראשונה שאני לובש את החולצה עם סמל הנבחרת ומאוד התרגשתי בהתחלה. השחקנים וההנהלה קיבלו אותי לנבחרת בצורה מעוררת כבוד והרצון שלי להחזיר להם על המגרש הוא גדול מאוד".

אורן סגרון התייחס לפנדל: "הייתה לי הזדמנות להעלות את הנבחרת ליתרון בדקות הראשונות, אבל לצערי השוער הדף את הבעיטה. אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק כי היריבה הייתה טובה ואגרסיבית והניצחון הזה חשוב ונותן לנו מקדמה רצינית. שמחתי מאוד לשתף פעולה עם החברים ולייצג את המדינה. כיף גדול להשתייך לנבחרת הזאת".

הנבחרת פתחה בהרכב: ירון מליקה, גדי חזות, שרון צופין, ישראל כהן, איציק בן תורה, אייל חיים, אמיר שלח, יוסי שושני, ניר שיקווה, אורן סגרון ורונן חרזי. בהמשך שולבו: רפי כהן, אמיל חורגין, עודד צחי, דוד הרשליקוביץ, ניסן חיון, אבינועם מליחי, תומר ברזילי, יניב בן אור, עופר שטרית ונצח מסובי.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה נבחרת כוכבי עבר
(דני: 22:36 07-07-2017)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?